|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij heb ik jou vandaag op de fiets gezien met een rode jurk of rok en zwarte jas, kan dat kloppen? Zaterdag ga ik naar de Koorn, misschien zie je dan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Koornbeurs-ZM disco |
|
quote: *schudt hoofd* ik had een zwarte jurk aan...en was vandaag niet in Delft.Zaterdag ben ik Amsterdam..sorry.. Vraagje..ken jij Martijn?( lang zwart met rood haar) Ik ben zijn email adres kwijt..grbml Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Nee, die ken ik niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Sapphire was iets te wild voor mijn biertje vorige week! no text supplied |
|
quote: dat was niet het eerste halve biertje trouwens en ik was slechts aangeschoten en bijzonder melig no text supplied |
|
quote: indeed en die avond nog she-devil en sarah gezien in de altstad in eindhoven Je moeder. |
|
Daar was Bonnie dan waarschijnlijk ook bij... |
|
o dat weet ik niet, die was niet zo duidelijk te herkennen Je moeder. |
|
quote: ik herkende wel iemand maar had geen idee wie het nu eigenlijk was |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
blame De Generaal, De Commandant en Ozzy... no text supplied |
|
Ik heb Waldkauz ontmoet Zenial |
|
quote: WTF? heb ik jou gezien daar Daar kan ik me echt NIETS van herinneren.... LAI LAI HEI |
|
quote:ja t waaide hard wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Daar herinner ik me ook al niets meer van LAI LAI HEI |
|
quote:hhhheeeehhhhhhh????en nie effe hoi zeggen of zo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gisteren Sassette op het Station van groningen gezien. (of eigenlijk: "ik heb me afgevraagd wie dat was" ) Bruce Banner |
|
quote: Foei, maar ik zal het je vergeven hoor... How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
ik heb laatst ZelthoR gezien, in huis. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik heb laatst mörke gezien, in mijn huis. Wat waren jullie trouwens vroeg weg, ik kwam om half 2 thuis en ik kon niemand meer vinden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik zie elke dag een ZMer in het wild. Oh shit, dat ben ik zelf. |
|
Ik ga vanavond bij een jarige taart-bakkende ZM-er op de klep. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Hehe, ik ook. Heeft die echt een taart staan te bakken...... Niets voor hem zo actief.... als die maar lekker is |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |