|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
k ga binnekort naar de apenheul wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga vrijdag She-Devil in het echt zien. En zaterdag ook, dubbel feescht! |
|
quote: haha wist je al dat we met 3 man op 1 kamer moeten?, zie je mijn ochtend look...ENG wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Excuses Nix . Nee ke dan weet ik dat niet als ik jullie nog een keer tegen kom en ik Nix tegen Carnagath roep. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
quote:Vertel je me nu pas!!! |
|
quote:aangezien ik het enige meisje ben krijg ik het bed en jullie de vloer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Verdomme Han, desnoods op elkaar, maar niet op de grond [heeft 'ie geen banken?]. |
|
quote: ja maar die moet je dan met hem delen cozy maar hij had nog wel luchtbedden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Is 'ie homeau? |
|
quote:nee, hij houdt wel van knuffelen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: |
|
Fijne nacht, your Evilness |
|
quote: als je daar nog wat apen buiten de hekken op de parkeerplaats ertegenover ziet blowen, niet op letten, die zitten daar in de buurt op school Je moeder. |
|
quote:als ze ons maar niet daar houden dan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heb je ook een kleine maat voor morrigan |
|
Hehehehehe kom ik voor het eerst sinds jaren in een supermarkt in eindhoven, zie ik MBMarduk daar... Zenial |
|
Bovendien kom IK daar hooguit 1x per maand. Go figure... |
|
Ja life sucks, probeer je elkaar nog zo hard te ontlopen, kom je elkaar toch tegen |
|
quote: Haha, Nix is dat vriendinnetje van Daan. Carnagath heb je waarschijnlijk ook wel gezien inderdaad, die bedoel je denk ik. |
|
Vanmiddag een hele stoer metalheadjes (strak in leren jas gewikkeld) op station Tilburg. geen idee of er Zmmertjes tussen liepen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
vraagt zich af ben wekelijks bijna wel in de stort de laatste tyd en vraag me dan wel eens af hmm zou dat een van de zm zijn (denk ik niet vaak ben meestal al aardig aangeschoten als ik aankom )zitten hier ook zevenaarders??? [Dit bericht is gewijzigd door METAALSLET op 01-05-2003 23:09] |
|
quote: pas ook in tilburg geweest.. was da ineens "gothic" daar joh! woow |
|
quote: ik kom de laatste paar weken (3 of zo) ook elke Vrijdag en Zaterdag in de Stort, ben dan wel niet een grote langharig iemand |
|
quote: en ook tot het einde jij bent toch niet degene die ik een biertje aanbood toen die aan het kotsen was tegen de move ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |