|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En weer verder. |
|
ik ben zoooo verliefd op m'n nieuwe wagentje ... liefde De woedende schorpioen heeft de Punto vergiftigd. Het resultaat is een speciale serie in contrasterend glanzend en mat zwart die uitpakt met extra paarden onder de motorkap. Opgelet, deze serie is beperkt tot 199 exemplaren. Glanzend en mat Bij Abarth verkeerde men wellicht in een lyrische bui toen de kleur gekozen moest worden. Zwart is zwart, maar de strip op de motorkap en het dak is mat, terwijl de rest van het koetswerk in glanzend zwart gespoten is. Origineel en zeker niet onaangenaam. De remklauwen is geel (op 99 exemplaren) of rood (op 100 exemplaren). In het interieur kun je niet naast de Sabelt-zetels en het stuur kijken, beiden met rode en gele stiksels. We zien ook inoxpedalen en specifieke instrumenten van Jaeger. Onder de motorkap wordt het pas echt serieus. De motor krijgt standaard een esseesse-kit die niet alleen bestaat uit een dikke centrale uitlaat, maar ook het vermogen opvoert tot 180 paarden. Voor een kleine 1.4 benzine, zelfs met turbo, is dat een knap vermogen. En deze kit beperkt zich niet tot de motor, maar versterkt ook de remmen, beschikt over vier adaptieve Koni-schokdempers en verkort de veerwegen. woensdag issie van mij signature |
|
Nice, die wil ik ook wel! Je moeder. |
|
Is er ook een Abbath uitvoering van, met een paar witte vlakken?? |
|
signature |
|
|
|
Vulkaanuitbarsting geweest? Tering... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Volgens mij had Bart beter een 2e hands Leopard 2 kunnen kopen als ik zo dat wegdek zie. |
|
In België is dit, spijtig genoeg, redelijk doorsnee, zo'n weg. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ach, over een tijdje ligt over die minimaal 2 lagen gewoon weer een nieuwe laag asfalt en zie je er niets meer van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: jup signature |
|
moehaha, gisteren de bak volgegoten, het wijzertje ging gewoon zichtbaar naar beneden. 22 liter gemiddeld... Moehahaha signature |
|
Mijn oom heeft een tijdje een Stilo Abarth gereden, zo'n 5 cilinder. Ik ben geen Fiat fan maar wat ging dat ding hard, dat geluid, heerlijk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vanaf komende week staat zo ééntje bij mij voor de deur: Bruce Banner |
|
Kekke velgen ook. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Grappig karretje! No regrets and no remorse... |
|
quote: Heb niet op de velgen gelet; dit is een random pic von teh intarwebz Bruce Banner |
|
quote: Abartig. Bruce Banner |
|
daar was ik zelf nooit opgekomen signature |
|
Veel geld opzij gezet voor garagekosten? Boeiender |
|
Er zit toch wel garantie op? |
|
2 jaar garantie 1500 euro voor verzekeringen, 1400 belasting in verkeerstelling, ... gemiddeld verbruik vandaag 19 liter / 100 km signature |
|
Oh, die 2 jaar haal je niet toch? Boeiender |
|
inderdaad tegen dan is het een Porsche of zo signature |
|
Ik help je hopen! Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |