|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Startmotor vervangen is op bijna alle verkeerdwielaandrijvers best een beetje kudt. Verhoudingsgewijs valt een Kangoo dan nog wel mee. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
neuk jullie haterz dit is mijn nieuwe Playmobiel bedrijfswagen BOMMETJEUH signature |
|
Benieuwd wanneer je je eerste briefje van de flitsers krijgt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
volgende week maandag vrees ik signature |
|
Oei, dat valt bepaald niet mee in die kleur en op die wielen. Is toch ook een heel andere versie dan die je eerder had gepost, zo met die gekke ongespoten kunststof randen allemaal? Nou ja, als je er in zit, zie hem niet. Da's weer een voordeel. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-12-2017 20:01] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
het is vooral mat, de kunststofuitziende stukken. foto komt raar over en de randen op de wielen zijn ook grijsaluminium. Is een speciaal effect. Je zou het moeten zien nee echt, de binnenkant is ook een behoorlijk apart, met een felblauwe onderste helft van het leder stuur en dito versnellingspook en zo ... jaja schiet ook fijn in de toeren, 7500 met gemak signature |
|
Ja, dat vinden motoren altijd lekker, vers uit de verpakking richting de begrenzer gejaagd worden. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Liever niet. Maar die zwarte Adam die je postte had die rare wielranden/kunststofdelen niet hoor. Welke kleur of finish ze ook hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-12-2017 20:57] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Een echte OWW mobiel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: hey, ik moet er maar drie jaar mij rijden, dan is het tijd voor een nieuwe. Meteen opmaken signature |
|
Sustainable attitude Hyp. Één spiegelkap gejat in slechte buurt. Kosten: 120 ex btw want moet ook gespoten worden grmbl When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik dacht 1 seconde dat je het zelf had gedaan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Kneuzenmentaliteit van mensen zonder verstand van of voeling met techniek. Dat er maar veel CEL-meldingen, turboschades en een hoog olieverbruik je deel mogen zijn. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Idd. Dat is toch zonde, Hyppie. Heb je helemaal geen band met een auto, niets? edit. autoband, haha [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 05-12-2017 22:05] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maar nu even serieus, vraag ik als ware dubbellinkshandige mechanieker: waarvoor dient het inrijden van je auto? Hoe lang rijd je dan best rond aan welke maxima in aantal toeren, etc? Heb hard mijn best gedaan om mijn dieselwagen de eerste 5000km niet vaak hoger dan 3000 toeren te gooien en vaak zo laag mogelijk geschakeld, maar heb dus geen idee wat het precies van voordelen geeft. Je motor gaat langer mee dan? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Mij is in mijn chauffeurstijd verteld dat inrijden handig is voor gelijkmatig smeren van de motor en voor de zuigerveren. Hij draait dan soepeler blijkbaar en onderdelen zijn minder snel aan vervanging toe. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-12-2017 22:44] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
[De inhoud van dit bericht is verwijderd door XXL op 06-12-2017 10:51] [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-12-2017 10:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja want die zijn ook van organisch materiaal gemaakt. Goe de uit leg When your people matter, menstrual health matters |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Anders gaat iemand die gelooft dat er op de 6e dag opeens mensen op deze wereld rondliepen even commentaar geven op mijn uitleg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Wat een zwaktebod. Je geeft gewoon geen uitleg op de gestelde vraag maar slechts een metafoor, zonder onderbouwing. Enneh, ik schat in dat ik meer van de evolutheorie weet dan jij en dus meer reden heb deze aan te hangen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat idd, snappik ook niet signature |
|
Wat ik ervan begrepen heb is dat inrijden tegenwoordig niet meer heel noodzakelijk is, maar dat dat vroeger was om onderdelen op elkaar in te laten “slijten”. Tegenwoordig wordt alles met dusdanige precisie gemaakt dat het niet meer zo extreem noodzakelijk is. Motor goed warm rijden en daarna gewoon rijden als altijd. Al werd me wel geadviseerd om de eerste paar honderd kilometer niet urenlang in hetzelfde toerental te rijden, maar verder moest ik zeker niet als een bejaarde gaan rijden. Gewoon af en toe eens doortrekken was absoluut niet erg. Kan het helemaal mis hebben, maar dat vertelde mijn garagehouder mij bij de aankoop van mijn auto, 5 jaar geleden. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Kan evengoed in het 'Trouw'-topic geplaatst worden, al dat inrijden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |