IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-05-2017 21:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 mei 2017 20:43 schreef Natural Disaster het volgende:
Zo oogt ie ook.


Een Avensis dan hè.
Mooi toch. Bolt Thrower draaien en gaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-05-2017 22:25 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Moet het wel de mpv uitvoering zijn.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-05-2017 23:16 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En je moet bolt thrower leuk vinden om te horen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-05-2017 23:41 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

En je D4D moet niet *plof* doen. Wat nog wel eens gebeurt.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-05-2017 23:54 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 18 maart 2017 18:55 schreef Negatieveling het volgende:
Kortom: heeft of weet er nog iemand nog een 280TE, 300TE of 320TE in een hoekje te staan? Het complete internet heb ik al afgestruind, maar geen winnaar te vinden.


Inmiddels ben ik een 300TE 12-klepper op het spoor die het wel eens zou kunnen worden. Heb het ding nog niet gezien dus hopelijk valt-ie niet tegen. Hopelijk binnenkort eens kijken of het wat is voor me.

En dan wil ik nog wat anders. Een Lotus 7, Westfield SEIW of iets dergelijks, met >160 ponies (Zetec met Jenveys bij voorkeur). Weet iemand die nog een te staan? Wat op de reguliere kanalen wordt aangeboden ken ik al.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 29-05-2017 23:57]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-05-2017 6:16 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Een Donkervoort is geen optie?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-05-2017 21:55 by Snaack Profiel van Snaack

Net een stukkie gereden met de nieuwe Porsche 911 cabrio van mijn broer. Jezus Christus wat een brok lomp geweld zeg. En het geluid van die boxermotor

Je rijbewijs kwijtraken was nog nooit zó leuk en ging niet eerder zó snel

Voor de oplettende lezer, inderdaad, wij zijn niet vies van snelle auto's.

Mijn broer rijdt voor de boodschappen en om de kinderen naar school te brengen in een Cayenne Turbo S. Een ongelofelijke lelijke kamperbak maar wél hoerig snel. Verder staat er nu dus een 911 991 Carrera 4S op de stoep.

Ik reed tot mei vorig jaar in een Mercedes ML 63 AMG. Lachen hoor. Mooi geluid ook die 8 cilinder. Elke ochtend een grijns op je smoel. Het geschreeuw van die V8 als je hem vol intrapt is ook fantastisch en verveelt nooit.

Maar ik was het na een paar jaar toch wel zat zo'n 1000 ballen per maand naar de pomp te brengen. Woon-werkverkeer is met zo'n ding eigenlijk belachelijk. Zoveel "plezier-rendement" heb je niet van zo'n auto als je net als iedereen in de file staat.

Vandaar dat ik hem weg heb gedaan en nu in een Alfa 159 sportwagon rijd. Wel een TI, maar rijdt als ik me een beetje inhoud zo 1 op 18. Die ML 1 op 6,5

De M3 cabrio is trouwens ook echt een fan-fucking-tastische auto om in te rijden. Binnenkort maar eens een weekendje Ardennen met mijn broer doen en er lekker een paar tanks benzine en een setje banden doorheen jassen. Boys will be boys :D

Desalniettemin wil ik graag een proefrit in het nieuwe type SL maken. Een pure roadster vind ik toch wel het allermooist. (zowel de M3 als 911 hebben nog een achterbankje waar je de rest van je ego kwijt kunt)

Qua rijgedrag is een SL (ondanks de naam Sport Leicht) natuurlijk totaal niet met een M3, Boxter of andere lichte roadster te vergelijken want bijna 2 ton schoon aan de haak, maar ik ben wel benieuwd hoe dat rijdt.

Dit is toch gewoon sexy mensen:





BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-05-2017 21:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Een Mercedes zonder klassieke grill is geen Mercedes. En cabrio's lijken me helemaal niets. Twee deuren is ook nogal weinig.

Verder wel helemaal mijn smaak.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-05-2017 22:00 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 30 mei 2017 21:55 schreef Snaack het volgende:
Vandaar dat ik hem weg heb gedaan en nu in een Alfa 159 sportwagon rijd. Wel een TI, maar rijdt als ik me een beetje inhoud zo 1 op 18. Die ML 1 op 6,5

De M3 cabrio is trouwens ook echt een fan-fucking-tastische auto om in te rijden. Binnenkort maar eens een weekendje Ardennen met mijn broer doen en er lekker een paar tanks benzine en een setje banden doorheen jassen. Boys will be boys :D



Best schappelijk nog dan met die ML. Mijn 350Z 'doet' met maar 300 ponies ongeveer hetzelfde in een mix van woon-werkverkeer en 'Negatieveling gaat er even voor zitten'-modus. Afgelopen weekend ben ik ook in de Ardennen geweest, en de Bridgestones aan de achterkant zijn nu nog nèt APK-waardig maar daar is het wel mee gezegd. Iets meer dan 4000 km mee gedaan.

Absolute snelheid in voorwaartse richting is leuk maar het went snel en je kunt er zo weinig mee in de echte wereld. Laterale snelheid, dat is pas leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 30-05-2017 22:02]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-05-2017 22:09 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 30 mei 2017 22:00 schreef Negatieveling het volgende:
Best schappelijk nog dan met die ML.


Dat was het gemiddeld verbruik he. In "Ome Snaack heeft er fiducie an"-modus deed hij zo 1 op 4 en op de Autobahn heb ik volgens de boordcomputer 1 op 3 gehaald

quote:
Mijn 350Z 'doet' met maar 300 ponies ongeveer hetzelfde in een mix van woon-werkverkeer en 'Negatieveling gaat er even voor zitten'-modus. Afgelopen weekend ben ik ook in de Ardennen geweest, en de Bridgestones aan de achterkant zijn nu nog nèt APK-waardig maar daar is het wel mee gezegd. Iets meer dan 4000 km mee gedaan.


Hahaha, eindbaas, jij begrijpt het

Super vette auto ook trouwens!!!

quote:

Absolute snelheid in voorwaartse richting is leuk maar het went snel en je kunt er zo weinig mee in de echte wereld. Laterale snelheid, dat is pas leuk.


Zo is dat. Ik zei net nog tegen mijn broer: "elke mongool kan hard vooruit rijden". Daar komt geen greintje stuurmanskunst bij kijken.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-05-2017 22:11 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Hier ook een cabrio gehad, vierdeurs, na een tijdje is de lol er wel vanaf hehe.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-05-2017 22:11 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 30 mei 2017 22:09 schreef Snaack het volgende:
Zo is dat. Ik zei net nog tegen mijn broer: "elke mongool kan hard vooruit rijden". Daar komt geen greintje stuurmanskunst bij kijken.


Tot een onbenul z'n wrak er met een slakkengang voorgooit. Dan is een greintje stuurmanskunst best handig.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-05-2017 22:13 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Met 220km per uur heeft dat ook geen zin meer.

Gelukkig heb ik een toyota aygo.

edit. Ben ík die onbenul!




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 30-05-2017 22:14]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-05-2017 22:14 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Dus van jouw M3 worden de zijruiten ook vies als de weg nat is? Voor het mooi zou ik er op de Z eigenlijk kleine ruitenwissertjes op moeten hebben.

Ooit, als die auto zich aan de 'nachtapothekers-scene' weet te ontworstelen en ik voor mijn werk geen rijbewijs meer nodig heb, wil ik nog eens een C63AMG (W204) in 507pk-trim. Artikel 5 komt dan snel en hard.

Maar voor die tijd dus maar zo'n sigaardinges er bij (nee, geen Donkervoort, vind ik overpriced in verhouding) en een Quattroporte V. Oh ja, en een 300TE trekpaard. En mijn 3.5 Savali weer tot leven wekken.



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 30-05-2017 22:16]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-05-2017 22:28 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Hoeveel auto's heb jij wel niet?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-05-2017 22:29 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 30 mei 2017 22:13 schreef F.Jacobse het volgende:
Gelukkig heb ik een toyota aygo.



Daar past toch maar net een kratje bier achter de achterbank?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-05-2017 22:30 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 30 mei 2017 22:28 schreef Natural Disaster het volgende:
Hoeveel auto's heb jij wel niet?



Het streven is om het in de enkele cijfers te houden. Soms lukt dat, meestal niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 30-05-2017 22:30]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-05-2017 22:33 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 30 mei 2017 22:14 schreef Negatieveling het volgende:
Dus van jouw M3 worden de zijruiten ook vies als de weg nat is?


Zelfs met mijn Alfa kan ik het niet laten hem in bochtjes te laten uitbreken (gaat nog verrassend gemakkelijk overigens), dus, aber natürlich. Maar daarom rijd je toch ook in zo'n auto?

quote:

Ooit, als die auto zich aan de 'nachtapothekers-scene' weet te ontworstelen en ik voor mijn werk geen rijbewijs meer nodig heb, wil ik nog eens een C63AMG (W204) in 507pk-trim. Artikel 5 komt dan snel en hard.


Ha. Daar rijden inderdaad verdacht veel bontkraagjes in rond. Van de week stond er hier nog eentje in de wijk, mat zwart camo gespoten, dan weet je wel hoe laat het is.

Zeer ruige bak ja! Maar ik opteer dan liever voor de BMW M5 E60. Die 10 cilinder, kanonne!!

Edit: de unit die hier stond was een W205.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-05-2017 22:39]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-05-2017 22:37 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Ja, een 159 wil wel, zeker als het nat is. Scandinavian flick, gas los, en daar gaat-ie. Niet extreem, maar toch wel leuk.

E60 M5 vind ik leuk om te rijden, maar dat is echt goed geld naar kwaad geld smijten. Kwetsbare motor (pas ook op met jouw M3, die V8-en lopen ook nog wel eens ernstig stuk), SMG kan ook een groot zwart gat zijn waar geld in verdwijnt, en je rijdt echt 1 op 3. En dan is een E60 in zijn algemeenheid al geen wonder van Gründlichkeit, de elektronische Gremlins vermenigvuldigen zich als konijnen in zo'n ding.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2017 22:39 by bastianus Profiel van bastianus

Ik wil de zaak niet opruien. Maar de dealers onder mijn bontkraagleerlingen rijden juist vaak een SL. Wel een mooie bak, dat dan weer wel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-05-2017 22:43 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 30 mei 2017 22:39 schreef bastianus het volgende:
Ik wil de zaak niet opruien. Maar de dealers onder mijn bontkraagleerlingen rijden juist vaak een SL. Wel een mooie bak, dat dan weer wel.


Hier in Eindhoven is het een C63AMG, een CLS63AMG of een fugazi van die laatste.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-05-2017 22:44 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Fokking kutcriminelen.

Zo.

Carry on.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-05-2017 22:47 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Precies, allemaal afschieten om hun bontkraag.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2017 22:53 by bastianus Profiel van bastianus

Mwoah. Ik heb tien keer liever met Turken of Mocro's te maken dan met verwende en luie Nederlandse ventjes.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-05-2017 23:02 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 30 mei 2017 22:29 schreef Natural Disaster het volgende:
Daar past toch maar net een kratje bier achter de achterbank?


Nee!

Dan moet je de achterbankgedeeltes voor klappen. Geen applaus waard.

Gelukkig drink ik schultenbrau, halve liters, in die makkelijke pakkennnn. Die passen wel. Ideale auto dus, voor de niet-gemiddelde pauper.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen