|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Uiteraard zijn er ruk merkmonteurs. Hoeft niet overal zo te zijn. Als t wel zo uiuitpakt hoor je dat hier en kun je gniffelen When your people matter, menstrual health matters |
|
Ach ja. De monteurs die ik nu heb zijn ook merkmonteurs. Maar dan heel goede. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dit. Ik heb er over zitten denken om in mijn garage een smeerput te maken maar ik weet niet in hoeverre het funest is voor de fundering om zo maar even een 2 meter diepe sleuf door de hele garage te graven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Auto staat al sinds 10.30 daar. Misschien duur, maar wel lekkere koffie uit e.o.a. blitse machine met bewegend bekerplateau. When your people matter, menstrual health matters |
|
En door een zeer goede wastunnel heen en van binnen gezogen enzo. En breng/haal service. When your people matter, menstrual health matters |
|
Voor hetzelfde geld masturberen de monteurs op de achterbank. In rijen van twee stond men te wachten op elkaar. Kan overal, natuurlijk, hehehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Oh gaan jullie elkaars flauwe grappen een beetje opleuken hier? When your people matter, menstrual health matters |
|
Effe normaal doen tegen elkaars flauwe grappen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Damn son! Ik weet niet welke cursus jij hebt gevolgd, of dat je je ZM account hebt verkocht, maar je bent (soms) echt veel grappiger dan voorheen. Good busy When your people matter, menstrual health matters |
|
lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is dit t Spinvis topic? When your people matter, menstrual health matters |
|
Al in de tank van je auto gekeken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niet te overmoedig he. Één leuke grap maakt nog geen zomer. When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ogen op de weg! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ik heb t idee dat jij me veel onvriendelijker inschat dan ik ben. When your people matter, menstrual health matters |
|
Doe er wat aan, zou ik zeggen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geef tips When your people matter, menstrual health matters |
|
Navragen wat de impact is die je op anderen hebt. En daar dan rekening mee gaan houden. Maar natuurlijk alleen als je wilt. Zelf schrik ik b.v. graag mensen af die ik op afstand wil houden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
On topic: erg tevreden met mijn Toyota Avensis 2-liter dieselbak. Rijdt als een tank. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo oogt ie ook. Een Avensis dan hè. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik las Toyota Aversie. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Pfff wat wordt die auto snel vies als je in een buurt woont met veel bomen, struiken gras enzo. Altijd zo'n laag groen gedoe. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |