|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Geremd? Oh nee, kennelijk juist niet. :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote::')!!!!!!!!!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
:'):')(': Towerbridgentowerbridgen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Doe eens niet zo recalcitrant, zeg. Straks komt de schoolmeester je zo aan je oortje uit de zandbak trekken. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Net even een proefzitje gedaan, viel me niks tegen qua ruimte hoewel ik 1.97 ben. Krap ja, maar nog nèt wel te doen denk ik... |
|
quote: Weet niet, staat dat op de bekeuring? Ligt bij m'n ouders namelijk, auto van m'n moeder edit: is dat van de Nieuwe Meer naar het noorden toe? Dan denk ik namelijk dat het best zou kunnen kloppen, reed toen van de A4 naar West, dus... Sowieso bloedirritant nu met 130 km/u erbij op bepaalde stukken... Van Enschede naar Deventer (en vice versa) wisselt het om de haverklap. Heel fijn ook als je niet zoveel rijdt (zoals ik dus) [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-11-2012 16:33] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Yep. Idd, hoek Zuid/West. Mooie kutzooi. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gister opgehaald, VW T5 1.9TDI, kort, 154k op de teller. Ik kan gewoon niet zonder busje en deze rijdt erg fijn moet ik zeggen. |
|
Wij (bedrijf) hebben ook T5jes lopen. Bevalt goed. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Leuke busjes, alleen spijtig dat ze zo duur zijn(toch die als gezinswagen bedoelt zijn). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Even een quootje: There's no such thing as public money, there's only taxpayers' money. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Waarom zijn in- en uitvoegstroken eigenlijk zo lang? Als ik zo kijk naar de rijstijl van anderen is 25 meter meer dan genoeg. |
|
De Esprit is weer wat chroom rijker.. Taxatie uitgevoerd. Dus nu all risk. Staat iig nu lekker onder een dekentje Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Lotus Esprit? Awesome! Rij je er veel in? |
|
Pontiac firebird Esprit!!! Bijna Val... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ah, had het kunnen weten, je bent van de Amerikaanse muscle, niet van de UK bolides Pontiac. Ook gaaf. Tenminste, zeker de oudjes! |
|
Als ik dan een keer vreemd ga wil ik een lambo.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Monza plat gegooid ... hoe de hazen lopen ... |
|
Vette bak ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Thanx man ... hoe de hazen lopen ... |
|
mooie vorm!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Driften met die ouwe dingen! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zojuist de truck van mn wishlist gekocht.. een Mack B 61 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |