|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
ik vertrouw die site niet signature |
|
Your loss. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Jij wisselt sneller van auto dan ik van ruitewisservloeistof Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ford Focus RS of de Renault Megane sportversie? |
|
quote: De 1M Coupé is voor gevorderden, zeker op nat. Ja, ik weet het: iedereen vindt zichzelf een hele coureur maar een 1M Coupé is zo'n auto die je op vrij onbehouwen wijze duidelijk maakt dat je nog veel te leren hebt. Bezint eer gij begint en/of gun jezelf een flinke leercurve. Het eerste weekend de bink uithangen met DSC uit kan zomaar flinke schade opleveren, en dan heb ik het niet alleen over de schade aan je ego als de foto's van je 'oeps-momentje' op autoblog gaan circuleren. Wel een ge-wel-dig gooi-en-smijtding maar geen instant allemansvriend. Heeft ook maar 2 deuren en is serieus onpraktisch en krap. Ik zou hem willen, mocht ik een recente BMW ambiëren. In Sakhir Orange, anders niet. Is met geen mogelijkheid een sleeper te noemen, dat ding barst optisch bijna letterlijk uit zijn voegen. Het is een auto waar je eigenlijk altijd gesloopt uitkomt omdat je echt je aandacht er bij moet houden, en dan nog kan hij je echt een keer laten schrikken. En als je in zo'n ding nooit een schrikmomentje hebt, had je hem net zo goed niet kunnen kopen (tenzij als semi-beleggingsobject), want dan was je met een 130i met een M-pakket ook prima bediend geweest. S3 is een doods ding, wel heel erg sleeper en vlot zat, en je komt er qua vering niet gebroken uit na een dagje rijden. Goed te chippen, en dan heb je serieuze Autobahn-performance met 0 offers qua praktische inzetbaarheid. Een RS3 is een heel ander beestje (ik vind het een stuiterbak) maar zoals het een Audi betaamt wordt het nooit spannend qua weggedrag. Wel onder alle omstandigheden vies snel. Let wel op dat je de voorremmen van een RS3 in no-time opstookt en/of kromtrekt omdat Audi in zijn oneindige wijsheid bedacht heeft om de sperwerking op de vooras met remingrepen te simuleren. A45 is echt onwaarschijnlijk snel, maar het kunstmatige brulgeluid gaat mij persoonlijk al snel de keel uithangen. Leuker dan de Audi qua weggedrag, maar wel een beetje heel erg veel op het randje van de goede smaak. Verrassend krap ook qua binnenruimte, omdat de AMG-stoelen vrijwel de gehele ruimte claimen waar anders de achterpassagiers hun benen zouden kunnen laten. Is misschien wel een goed dealtje op te maken nu er net een nieuwe A-klasse is gepresenteerd. Focus RS is eigenlijk een winnaar. Zuipt wel echt als een tempelier als je er tempo mee gaat rijden en er was (is?) een serieus issue met de koppakkingen. Ook een lekkere auto om mee te vegen, maar met veel minder risico om hem dan compleet plat te rijden dan bij een 1M Coupé. De drift-mode is een leuke gimmick waardoor je je alsnog een bink voelt, en je kunt ook een 'echte' handrem bestellen via de Ford-dealer voor het betere rallygevoel. Wel een onmeunig opzichtige auto die ook weer zo'n nare synthetische brul voortbrengt. Tegenwoordig ook te krijgen met een mechanisch sper op de vooras waar hij schijnbaar minder speels van wordt. Beide varianten proefrijden dus om te weten wat je het beste ligt. De nieuwe Mégane RS nog niet gereden maar Renault weet doorgaans wel hoe je zo'n ding goed opzet. Is ook te krijgen met handbak (oh joy!) en sterker nog: alleen dan kun je er een mechanisch sper op krijgen. Dat is dus de versie die je wilt, in Jaune Sirius graag. Ziet er wat mij betreft ge-weld-dig uit. Je moet hem alleen niet kopen, want over een tijdje komt natuurlijk (in de echte Renault-traditie) de versie die je echt echt echt wilt: de Cup. Die zal wat extra ponies hebben (triviaal) maar waarschijnlijk juist het onderstel dat de auto uiteindelijk van 95% op 100% brengt. En als je dan de non-Cup hebt, ga je daar echt de tering over in hebben. Vlak de Hyundai i30N niet uit (doet het zeer goed in de reviews, heb er zelf nog geen kilometer in gereden), en rijd ook altijd met een 308GTI in deze categorie. Fransen snappen hoe een hot hatch moet zijn. Als je aan het stuurtje kunt wennen heb je daar een topding aan. En als het je lukt om de Coupe Franche-optie te vermijden (en dat lukt je, want fucking hell wat is dat knullig), is het de definitie van een sleeper (want je moet al goed kijken om de afwijkende uitlaten en die prachtige Alcon-remmen te zien). In rechte lijn niet de snelste, maar in de Ardennen moet je met serieus geschut komen om zo'n ding bij te houden. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 10-04-2018 19:56] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik heb het niet voor Frans, maar die Mégane ziet er niet vreselijk uit. Hyundai heb ik van gehoord- dat nieuw model, maar ja... Hyundai ... en hij ziet er behoorlijk saai uit die Ford Focus idd, helemaal vergeten. Goeie tip² signature |
|
quote: Dat hoor ik vaker, maar zo serveer je juist in de hot hatch-categorie bij voorbaat een aantal absolute winnaars al af. Zelf heb ik een bloemetjeshekel aan WWD maar zelfs ik overweeg regelmatig een product van RenaultSport als ik er weer eens in heb kunnen rijden. Die gasten weten wat de bedoeling is. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
WWD ? nu anyway, het begint al met een falende website https://nl.renault.be/voertuigen/renault-sport-modellen/megane-rs/configureer.html#configure/#configure/A6Y/engine tekenend qua prijs wel dik ok lijkt me signature |
|
en de OPC's van Opel? signature |
|
quote:Vind je t gek, hihihi HIHIHIHI When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: In Nederland vanwege de BPM niet verkoopbaar want bizar duur. Vaak wel verrassend competent en in het geval van de Astra met een slimme voorwielophaning (net als de Mégane RS), maar allemaal aan de zware kant en qua interieur niet state-of-the-art, wat voor velen een 'dingetje' schijnt te zijn (voor mij niet). Je zit er vaak wat te hoog in (net als in een Focus RS) maar over de gehele linie prima spul. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
jip,wel jammer dat enkel de Insignia een 4/5 deurs is. jij schrijft toevallig niet voor een autoblad of zo? signature |
|
quote: NL heeft niet eens een simulator en kost 10.000 euro meer.. vind je t gek? signature |
|
quote:Een simulator in je poepert When your people matter, menstrual health matters |
|
da's een stimulator know the difference signature |
|
HONDA TYPE R GT 2.0 VTEC TURBO 6MT eens bekeken wat een vreselijke wagen LeonCupra 2.0 TSI 300pk (221kW) DSG 6v Start/Stop niet slecht lijkt me http://nl.seat.be/carworlds/leon-cupra/overzicht.html?_ga=2.110970757.1688513196.1523520849-21162368.1523520849 twee schrijffouten op 1 pagina ... tja [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-04-2018 10:18] signature |
|
quote:Nee dank je. When your people matter, menstrual health matters |
|
In dat geval raad ik je taboes aan, wellicht is dat meer je ding. signature |
|
quote:Zeker! Animal en kiddie of dwang enz voor mij een taboe. Voor ligt dat wat anders geloof ik. When your people matter, menstrual health matters |
|
stimulator moet kunnen imho signature |
|
inniewee, Neggie, dat Cup ding is dat wat ze hier bedoelen? https://autonieuws.be/test/3527-test-renault-megane-r-s-2018-indrukwekkend onderaan in artikel signature |
|
Ah, dan lijk ik me lichtelijk vergist te hebben. 'Cup' bestaat dus al, en dat is top! Mechanisch sperdiff, handbak, het juiste onderstel en de Brembo's. De 'ultieme' versie die je weet dat gaat komen (...) zal dan de 'Trophy' worden. Mijn verhaal blijft wel staan, dikke kans dat je de tering in zult hebben met de 'Cup' als straks de 'Trophy' er is. Dat is natuurlijk oo kde bedoeling, dat je na zo'n 2 a 3 jaar dan je 'Cuppie' komt inruilen voor een 'Trophy'. RenaultSport, ik houd er van. Die Civic kan qua uiterlijk natuurlijk ècht niet, maar zoals altijd: als je er in zit, zie je hem niet. en ik denk dat dat nog wel eens een geweldig rijdend ding zou kunnen zijn. Oh ja, en zo'n Seat. Tja. Bang-for-buck is het ding onverslaanbaar, althans in Nederland (geen idee hoe de prijs zich in Bleggië verhoudt tot die van de concurrentie), maar ja, het is godverdomme een Seat. Treuriger wordt het in mijn ogen niet. 'Het Alfa Romeo van VAG'. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 12-04-2018 14:35] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Kogel is door de kerk. het wordt de Mégane RS Cup. enkel de kleur wordt nog onderhandeld. Er is ook Oranje Tonic ... naast Sirius Geel, maar de vrouw vindt ze beiden TE OPVALLEND. maar zwart is zo ... zwart :s afschrijven op 5 jaar en dan zien hoe en wat [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-04-2018 13:37] signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |