|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lol, Onslow, hehe! Die had een Cortina. Engeland, he. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Uh ja.. geen idee wat ze destijds inspireerden tot dit design, een pak melk misschien? Vind die mk1 Taunus wel echt tof trouwens. Die had tenminste nog een beetje mooie lijnen erin. En hij was er in coupé-uitvoering. Das altijd wel fijn met auto's uit die tijd. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja, die is zeker mooier. Maar ja, de taunus kostte me, als ik het me goed herinner, 1500 gulden. Van m'n broer gekocht. Wel mooi, hoor. Je eerste auto. Ik had al weken van te voren verzamelbandjes gemaakt voor in de cassettespeler. Maar ja, ik zakte 4 keer voor theorie, dus ik kon het afrij examen maar niet aanvragen. Mijn geheugen was toen al slecht. Goed, vijfde keer alles afgekeken. In 1 keer geslaagd voor m'n praktijk examen. En toen cruisen, met m'n diareebruine melkpak! Muziek keihard aan. Mooi was die tijd. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-06-2017 0:33] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die louvres op de achterruit van die Taunus ook. Heerlijk periode-correct, net als de kleur. Niet per se 'mijn ding', maar wel gaaf. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het was nog niet ruig genoeg allemaal, dus Henkie heeft er ook nog sportuitlaten onder laten zetten Met een drukje op de knop gaan die dan open en verandert het geluid van "sportief" naar "circuit". Jezus Christus met een looprek en een kunstgebit mensen. |
|
Wat voor Elfje is het? 997, 991? Motor? Sport Chrono paket? Over een maandje heb ik weer rijtraining. 2 dagen een M2 of M4 over Hockenheim trappen. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 22-06-2017 22:40] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
991 Carrera S met sport chrono, PDK, sport uitlaat en een kinderzitje [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-06-2017 22:54] |
|
PDK en kinderzitje zou ik niet hoeven Eerlijk is eerlijk, als ik dat geld aan een auto zou uitgeven zou het sowieso nooit een 911 worden. Too obvious a choice. Geweldige auto, daar niet van, maar toch. Mist voor mij 'the fizz'. Zou dan eerder een F-Type (dwaaaaaaaaars) of een Evora nemen. Of een Cayman... [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 22-06-2017 22:59] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik vond het altijd een beetje een auto voor geblondeerde Gooise wijven of voor ondernemers van 50 plus. En laten we wel zijn, dat is het ook. Maar je kunt er ook spijkerhard mee gummen. Mijn petje af voor de ingenieurs van Porsche. Grappig trouwens hoeveel mensen lachen en zwaaien als je met dat ding door het dorp rijdt. Ik had echt verwacht dat veel mensen zouden denken "zie die patser eens met zijn verlengstuk" o.i.d. Kennelijk maakt zo'n auto echter toch een soort oergevoel los. |
|
quote: Geen PDK? Are you nuts? Dat is de beste uitvinding sinds gesneden brood. Genadeloos hoe hard en snel dat schakelt. In slechts 0,1 seconde. Dat doe je met het handje niet na. |
|
Vier wielen zijn voor homo's. TUFKAM |
|
Mensen die alleen een oude fiets kunnen betalen moeten opflikkeren uit dit topic. :p |
|
Zelf ben ik zo'n soort ingenieur, en vooral daarom kan ik een 911 waarderen. Zo'n ding kan alles. Maar het is ook altijd een beetje een klinische aangelegenheid tenzij je de laatste procenten er uit kunt persen en waar kan dat nou? En I know, I know, de data zegt: tegen PDK en aanverwanten kun je niet op. Maar daar gaat het voor mij niet om. Die laatse paar tienden op een rondje Zandvoort? Die rijd ik er met mijn talent toch niet uit. Dan haal ik meer genoegen uit perfecte heel&toe downshifts, om maar wat te noemen. Of een perfecte acceleratie vanaf stilstand op de slipgrens. Het is niet voor niks dat ik een Westfield aan het zoeken ben. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Blij dat toen ik net de snelweg op was met ca 110 op de rechterbaan, de vrachtwagen die met ca 120 mij bruut afsneed toen ie de rechterbaan opging en dreigde tegen de vangrail te pletteren er opeens zo'n pechhaven was en ik al vol op de remmen pompende daarin kon uitwijken. Was al uitwijkende in dat pechding echt 10 cm max tussen hem en mij. Anders had ik nu op t politiebureau met n total-loss auto, in t ziekenhuis of erger gezeten. Was op dat moment heel kalm, mede door grieperigheid, maar begin t wel te beseffen dat dit wel een hele close call was. When your people matter, menstrual health matters |
|
Een vrachtwagen die 120 rijdt? Zeldzaam. Of bedoel je zo'n barrel dat tussen een 'echte' vrachtwagen en een bestelbus zit? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-06-2017 20:35] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee was wel een hardcore vrachtwagen ja. Misschien reden we allebei langzamer, had ook 90 - 100 kunnen zijn oid. Ging even uit van de normale snelheid die ik op dat stukkie heb. Maar ging zo snel allemaal When your people matter, menstrual health matters |
|
En kwam die dan van links? Of van een oprit rechts? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik kwam met de oprit op. Maar vrij direct daarna splitst de snelweg zich in tweeën en is er ook nog eens een afslag. Ik denk dat ie te laat doorhad dat ie ergens anders moest zijn en m even plankte en naar rechts trok (voor die splitsing, ik moest de afslag alweer hebben en bleef dus gewoon rechts). When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat zie je wel vaker, wat ik vaak zie is dat zo'n vrachtwagen al tijden z'n knipperlicht aan heeft maar niemand ziet het of geeft de ruimte. Maar onder die vrachtwagenchauffeurs zitten ook eikels (jep ik bedoel beide opvattingen ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat zeker, al heb ik de gemiddelde vrachtwagenchauffeur hoger zitten dan de gemiddelde automobilist. Een collega heeft een opleiding tot vrachtwagenchauffeur achter de rug, waarbij het er serieus ingeramd wordt dat er voor personenwagens nooit, maar dan ook nooit speciaal uitgeweken mag worden. Die zijn vinniger en geraken sneller weg. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Hij haalde me echt in, hij zat links achter me op de snelweg zelf, ik kom net de snelweg op aan de rechterkant, de oprit gescheiden van de snelweg door een stukje bos en bomen, flinke helling. Ik bleef op die rechterbaan want moest er ook gelijk weer bijna af. Had hem onmogelijk kunnen zjen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat zei Carlos Sainz Jr. ook twee weken geleden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wiesda? When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |