|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als het om brutal power gaat kies ik deze. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee man deze. http://www.topspeed.com/cars/car-news/900-hp-chevrolet-camaro-pontiac-trans-am-ar84005.html 900 cleane pk's Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vette auto's? En dan eigenlijk vooral het type motor. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Die wijkt inderdaad nogal af: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Black seeds of bunny! |
|
quote: some people just cant tame those horses!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
both true!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Godver mijn auto staat nu in de garage... Terwijl ik om 10.00uur in de auto richting Luxemburg wilde vertrekken. Rechter voor veer gebroken en dinsdag pas klaar en €220,- minder... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hij is binnen! En potdikkie wat rijdt dat fijn.. Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic Titanium, spoiler, privacy glass, Sony X-Pack mega audio systeem ding.. Top! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
In zo'n auto moet je natuurlijk wel erg naar rechts hangen met je bovenlichaam en alleen met je linkerhand sturen..... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Geen petje ? |
|
Absoluut een petje erbij... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Platen ook niet vergeten los te draaien zodat ze lekker meetrillen met de bass. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik probeer het echt wel, maar sinds ik het gemak van een bus heb ontdekt kan ik niet meer warm lopen voor een gewone personen-auto. Helaas hangt er aan mijn keuze wel een zwaar prijskaartje wat betreft de maandelijkse lasten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Komt vooral door de velgen |
|
quote: die auto is wel een enorm contrast met de wijk volgens mij... I am mine own redeemer...! |
|
Crap... Hing al jaren in de lucht maar gaat volgens regeerakkoord nu echt gebeuren: vrijstelling mrb voor oldtimers vervalt... En 7 ct accijnsverhoging op lpg. Eerste kost me 1200 euro per jaar, 2e nog eens een paar honderd |
|
quote: Mooi bakkie, jammer dat er geen two-tone leer in zit En wellicht nog een cm-tje of 4 verlagen? Zou goed staan Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-10-2012 19:55] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Oh balen zeg! Maar eigenlijk vind ik het zeer terecht als die regeling wordt afgeschaft. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Haha, ik vind het heel jammer maar deel wel je mening dat het niet meer dan terecht is. Het was gewoon een soort maas in de wet dat je een LPG-tank in een 80'er knalt en 20.000km per jaar rijdt zonder belasting te betalen. Maar zo lang het duurde was het wel leuk. En geef toe, het autopark wordt wel erg saai straks als alle grote oude bakken verdwijnen. Wel schonere lucht natuurlijk. Overigens staat er maar een zinnetje over die belasting in het akkoord, misschien dat er wel een overgangsregeling komt voor 'bestaande gevallen', wie weet. Als dat niet het geval is dan kun je straks voor een paar honderd euro al die de afgelopen 10 jaar geimporteerde Mercedes dieselbakken kopen. Leren bank bij de kringloop is duurder Zelf weet ik nog niet of ik de Saab 99 ('83) blijf rijden als 'ie straks de volle mep aan belasting kost. Maar vooralsnog vind ik 'm veel te gaaf om na te denken over wegdoen |
|
Ik heb zo'n Fiesta econetic als bedrijfswagen en die motor is toch echt wel te tam. Zeker hernemingen op de autosnelweg zijn gewoon belachelijk. Eenmaal boven de 110 begint die motor ook echt veel te verbruiken. Terugmijmeren naar de tijd dat ik met een turbobenzine reed. Dat ding kostte me elke maand een fortuin aan benzine maar je kreeg er wel een hoop rijplezier voor in de plaats. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |