|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hij lijkt klein op de plaatjes. Maar is dus groot? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Yeap, hij is volledig elektrisch. Een stuk mooier dan een Tesla Model X als je het mij vraagt. Na er nog een nachtje over geslapen te hebben, heb ik hem besteld. De First Edition. In exact deze uitvoering. En nu kan het grote wachten beginnen! |
|
Thanks! |
|
Heb je ook al met het ding gereden eigenlijk? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Neen. Living on the edge. |
|
Dat zwarte kleur past er goed bij. Veel plezier en geef eens een reviewtje I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Mooie bak! gefeli Ben ook benieuwd naar je ervaringen strax! (kan er nog niet helemaal over uit dat dat ding hetzelfde kost als mijn huis incl kk ) Eikel |
|
Op de zaak inbrengen, duh I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Thanks! quote: Holy shit, waar koop je nog een huis voor een ton? Het Groningse platteland? |
|
Ik zou velgen met spaken erop laten zetten. Zodat je er wasknijpers met stukjes karton voor het geluid op kunt monteren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Haha, vlakbij de duitse grens in de achterhoek Alles in de buurt en water achter het huis Eikel |
|
quote: Man, daar zou ik slecht van slapen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
+1 Een ton en niet één proefrit. Misschien ruikt de auto wel heel naar. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 20-03-2018 15:12] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Volgens mij onze auto ook geen proefrit gedaan. Aangewezen, na een lange dag tussen 2 filialen heen en weer reizende en in totaal 2 of 3 andere modellen te hebben geprobeerd. "Die willen we". En die kwam een week of wat later uit de fabriek. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Exact. Zou sowieso eerst een paar autotypes een week per stuk willen inrijden vooraleer ik kan beslissen. Maar ja. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik had die grap over het gebrek aan motorgeluid zelf al gemaakt, maar bedankt voor de moeite quote: |
|
Ook mooi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: quote: quote: Sja. 1 - Zoveel keuze is er niet wat betreft EV-SUV's. Feitelijk deze en de Tesla Model X 2 - Het is een Jaguar. 3 - Reviews zijn unaniem lovend. 4 - Ik ga hem zakelijk rijden en vanaf volgend jaar worden de bijtellingsregels huilie huilie. 5 - Er zijn er maar een beperkt aantal beschikbaar voor de NL markt (alhoewel er waarschijnlijk nog wat extra toe worden gewezen vanwege hoge vraag, zie punt 4) Dus. Alles in beschouwing nemende moest ik wel snel beslissen wil ik die unit de komende jaren nog met de relatief gunstige bijtellingsregels van 2018 kunnen rijden. Verder dacht ik "Het is wel een Jaguar en niet 1 of ander Amerikaans b-merk met productieproblemen" dus durfde ik de gok wel aan. Had ik al gezegd dat het een Jaguar is? En dat hij in 4,5s naar de 100 gaat? En dat alle denkbare opties er opzitten? Tot stoelventilatie, verkeersbordenherkenning en luchtvering aan toe? quote: Ik begrijp het. Voor mij wordt het helaas wat langer wachten, "vanaf juli". |
|
quote: ... want als er toch één land in de Westerse wereld een goede reputatie heeft op het gebied van bouwkwaliteit en productieprocessen is het wel de UK (BLMC iemand?). Jaguar heeft op dat gebied ook niet echt een naam hoog te houden. De laatste Jaguar waar ik nog echt wat mee gedaan heb was een XF uit 2008. Christus te paard, wat een krakkemikkig in elkaar geschroefd ding was dat. Reed wel fijn en klonk meesterlijk, dat moet gezegd. Fraai apparaat ook. Stiekem kijk ik zelfs wel eens op Autoscout24 voor een XFR... De F-pace is er ook nog niet zo lang, en er worden al best bijzondere dingetjes gemeld: https://www.fpaceforums.co.uk/viewtopic.php?t=678 Dat het infotainment niet perfect is, is tegenwoordig meer regel dan uitzondering, bij welk merk dan ook. Maar dat de parkeersensoren het dan niet doen is wel heel knullig. En: "kerbed alloys with park assist" Dat is natuurlijk gewoon goud. Alle gekheid op een stokje: ik hoop dat Jaguar niet de fout heeft gemaakt om te snel op de markt te komen met hun EV-SUV om maar de eerste te zijn. Dan ben je als vroege klant misschien best wel het bokje. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 20-03-2018 18:25] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Damn gewoon schade gereden vanavond. Gelukkig op weg naar kinderdagverblijf en niet op dr terugweg. Flinke klap nog. Relatief weinig schade, maar best wat krassen. Géén deuken. Was de schuld van een aso fietser waardoor oude man voor me plots vol op de remmen ging. En ik erop klapte. Zal weer véél duiten kosten. Teringzooi When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat sucks. Zat je er dan niet gewoon te dicht op? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wellicht. Lage zon helpt ook niet mee qua overzicht en ergens op inspelen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Tja. Als ik rijcursus geef is dat altijd een dingetje. Mensen zien de potentiële problemen vaak wel (laagstaande zon, nat wegdek) en doen vervolgens alles exact hetzelfde als in gunstige omstandigheden en benoemen die omstandigheden pas achteraf, als alle pionnen klem zitten onder hun auto. Nou ja, zo lang het enkel blikschade is, is het alleen maar een (duur) praktijklesje. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 21-03-2018 9:20] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Ja ik had t ook kunnen voorkomen door meer met die omstandigheden rekening te houden. Correct. Het was niet mijn schuld, ook niet die kerel voor me, maar toch een beetje. Zeg maar. Fuck you. Sorry. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |