|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van alle auto's of alleen van diegene die ik nu nog heb? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Lomp Vet Vikinkje. Boeiender |
|
quote: Kunt er gewoon bij zetten welke je nog hebt, toch? Wat ik me nog afvraag: Wat is nou je ultieme doel? Je bent ongetwijfeld op zoek naar die ene auto. De bak waarvan je zegt dattie nooit meer de deur uitgaat. Dan nog eerder je vrouw eruit, zeg maar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die wagen bestaat niet Pontiac Fiero ( niet meer in mn bezit) Pontiac Firebird ( niet meer in mn bezit) Oldsmobile Cutlass ( niet meer in bezit.. gevaletje kat in de zak) Pontiac Trans Am ( under restauration) Pontiac Grand ville ( waiting for APK) Pontic Firebird Formula ( Vanaf zaterdag bij de deur) Zoiets ???? Alles heeft zn prijs he! dus bij een goed bod gaat alles weg. De Trans Am en Formula wil ik proberen te behouden!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Goed dat mn vent niet naast me zat, anders had ik nu weer kunnen dweilen Black seeds of bunny! |
|
quote: Over mn lijk... Staan nog alleen een firebird uit 68 en een Mack b61 op mn wenslijstje. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dan zou ik wel voor de Fastback gaan ... hoe de hazen lopen ... |
|
Liever dan een charger of een corvette Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dodge Charger is ook een van mn favorieten ... hoe de hazen lopen ... |
|
Een mooie stingray zou mijn voordeur ook erg goed staan. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Maar vanwaar je afkeer tegen de Mustang? ... hoe de hazen lopen ... |
|
meer een sierback dan een muscle bak.. en ik vind de lijnen niet mooi. Als je een paard op je gril wil, rij dan een ferrari!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: mwoah.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Daarom typ ik ook IK!! vind er geen reet aan.. niets uitdagend. p.s Ford sucks Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wel een goede kleurkeuze, dat oranje / wit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die is ook zeer belangrijk!!!! Zie ze vaak genoeg rijden met een autoambulance en Yanktank erop!!! lol Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ok ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Wou net heel trots neerzetten dat ik mijn Fordje Fiesta aanstaand weekend eindelijk mag ophalen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Auto net weer terug van behoorlijk forse onderhoudsbeurt. En omdat het oog ook wat wil meteen ook laten poetsen! Nog geen kans gehad om bij daglicht echte mooie foto's te maken dus vooralsnog even alleen een paar plaatjes die met mobiel geschoten zijn op de parkeerplaats: Niet gek voor 30 jaar oude lak |
|
quote: De garages hier in de omgeving al helemaal. Doch dit terzijde. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Black seeds of bunny! |
|
quote: Dat heb ik nou bij deze: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |