|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik polijst en lak dat soort shizzle gewoon zelf. Scheelt een hoop monnies. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik vond dat een lastige auto, heb er ook eentje gehad. Mijn niet onknappe vrouwelijke collega zei dan altijd 's morgens: "Ik weet altijd meteen dat jij er bent als ik die Saxo zie." Zodoende bleef ik maar twijfelen of ik wel een broek aanhad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik ben al aan het sparen voor boetes signature |
|
quote: ik heb er zelf gewoon lak aan, scheelt een hoop worries. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Doe je voorzichtig in de omgeving van Gent. Er gaat in die regionen wel eens iets mis las ik recent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Een transgenderoperatie. Disclaimer: ik heb niks tegen transgenders, laat dat bij deze duidelijk zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-10-2017 16:04] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Als je er al aan kan komen dan lijkt me de 205 T16 nog net een tandje leuker. Maar ja, recent is er eentje verkocht voor rond de 2 ton. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat is natuurlijk weer iets heel anders. Heeft net zo veel met een 205 GTi te maken als Clio RS met een Clio V6. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 23-10-2017 18:22] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Niet mijn schuld dat die wegracisten gewond raken bij hun slakkengangetjesprotestmarsen signature |
|
quote: De logica in het vergelijken van een rallyauto met een standaard productiemodel ontgaat mij ook enigszins. Verschrikkelijk lelijk ding ook zo'n T16, goed voorbeeld hoe je het originele ontwerp volledig kunt verkrachten. Eén van mij eerste auto's was een 205 GTI trouwens, de 1.9 versie uiteraard, zwart en onverprutst. Veel lol mee gehad ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ze zijn bij Aston Martin de weg kwijt, wat lelijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Uit de categorie 'had je nooit weg moeten doen'. Supergave autootjes. Gaver nog, want lelijker en obscuurder, was de 309 GTi16 zonder kat. 160 ponies op zo'n 900 kilo. Ik ben eigenlijk niet van de WWD maar als ik er zo eentje in het blauw metallic (Miami Blue?) tegenkom in unverbastelde Originalzustand voor normaal geld komt-ie in de vloot. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 23-10-2017 22:02] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ja man, eeuwig zonde. Daarna nog een tijdje in een Charade GTI 1.6 rondgekacheld. Pfff wat miste ik mijn Peugeootje toen zeg.. quote: Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat je die ook in GTI uitvoering had. Kom nu net deze tegen voor € 5.950,- http://www.garagecats.nl/peugeot-dealer/friesland/peugeot/309/19-gti-16/occ2565923-3ab7c042#voorraad edit: lama, dat ding is niet bepaald origineel meer [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 23-10-2017 22:09] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Trackdaybarrel heb ik al, RWD en wel - dus deze GTI16 is af. Ach, zo veel leuke auto's, zo weinig plek. Misschien moet ik een permanente 'wisselplek' gaan inrichten voor echt leuke WWD-trapdoosjes, gewoon om ze gehad te hebben. Vooral Frankrijk heeft gegrossierd in toppertjes in dat genre. EDIT: quote: Grote goden, wat een farce. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 23-10-2017 22:24] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Zeker. Maat van me had toen dit speeltje: [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 23-10-2017 22:44] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: nu nog zo een CB-antenne signature |
|
En hangt er dan effectief bedrijfsreclame aan? Ga je vaak naar klanten? Al die vragen die door m’n hoofd spoken nu. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Mijn God. Deze auto is als je bloedmooie doch jaloerse en praatzieke ex. Ze wil constant aandacht. Super nerveus rijgedrag. Hele irritante gasreactie. Afremmen ging gepaard met enorme klappen van de automaat. Vond het doodvermoeiend om in te rijden. Verder: in dynamic vond ik hem niet hard genoeg, in normal niet comfi genoeg. Ik gleed inderdaad alle kanten op in die te ruime stoelen. Dus. Gaat hem niet worden. Gelukkig zijn proefritten daar voor uitgevonden. |
|
Told you so... Maar even serieus, ik snap vooral die hypernerveuze stuurrespons niet. Er is ook geen manier om dat een tandje minder te zetten, terwijl dat prima zou kunnen. Het voelt namelijk aan als een elektrisch bekrachtigde installatie en het enige voordeel daarvan is nu net dat je er oneindig veel parametersets op kunt flashen. In dit geval heeft Alfa Romeo dus feitelijk de nadelen van een elektrische en hydraulische stuurbekrachtiging gecombineerd - ook een kunst natuurlijk! Een standje met een iets minder agressieve respons rond de middenstand op hogere snelheid zou al veel opgelost hebben, maar ja. Die agressieve gasrespons herken ik niet, maar jij reed de benzina toch? Ga dan binnenkort ook maar eens met die motor proberen. Dat het onderstel niet 'hard genoeg' en 'zacht genoeg' wordt is niet zo gek. De veren zijn de veren, alleen de dempersettings kun je aanpassen. Dus ja, dan weet je het wel. Moet je je voorstellen dat je dat je dat ding ook met 510pk kunt krijgen! Bedenk ook dat je alleen nog zelf hebt gereden - hoe denk je dat het voor een passagier zou zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 24-10-2017 14:54] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Haha, precies! Ik heb een uur gereden en was dat al zat, op een langere rit ga je op een gegeven moment verder met een taxi man. Zo vermoeiend. quote: Yes, de 280pk First Edition. Ik had graag een iets mildere response curve gehad, dat was veel prettiger rijden geweest. Ook bij gas los blijft hij nog erg agressief hangen. De rem vond ik dan weer te dood, je moest echt flink trappen om iets te voelen. quote: Dat is hard werken quote: Mijn vrouw was ook mee (als passagier) en zij werd ook al gek van dat nerveuze. Er zijn vast mensen die het te gek vinden rijden, maar ik niet. |
|
quote: Dat is een beetje een horkerige manier om een aandrijflijn snel en sportief aan te laten voelen. VAG is daarmee begonnen volgens mij. Domweg 80% can de gasklepopening programmeren bij 20% van de gaspedaalslag. Zeker bij redelijk hooggeladen turbomotoren is het een beetje een paardenmiddel om lag te camoufleren. Niet elegant, en als je dat dan toch wilt, maak het een aparte setting 'rijden als een debiel' https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: voorlopig nog niet, maar ik wil graag in italic op de zijkant in blokletters ABO... met zo van die streepjes erop laten zetten, zo retro als Atari signature |
|
quote: Haha, juist. En precies zo voelde het gas ook aan. Hij ging wel als de brandweer overigens, met die 8 traps automaat constant in het rood. |
|
Vieze vuile hoerenkangoo met je startmotor op een achterlijke, onmogelijke kankerplek ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |