IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-02-2018 18:01 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 1 februari 2018 11:24 schreef ElitE het volgende:
Nou nou hoe kom je er toch op, wat een innovatie:


Innovatie??

quote:





Hier ros je even de tuinslang overheen als je klaar bent met in de modder spelen.

quote:



Dat kan bij deze unit ook wel maar is om tal van redenen mogelijk een minder goed idee.

Dus. Ik vind de kruisbestuiving van een luxe SUV met een cabrio om praktische redenen een hilarisch idee.

Ik ben met mijn ML trouwens ook wel eens het terrein in geweest maar hield het schuifdak dicht, om dezelfde redenen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-02-2018 18:02 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 1 februari 2018 12:44 schreef Negatieveling het volgende:
Dat heeft Chevrolet al voor je gedaan hoor:






Aaaaaargh mijn ogen

quote:
Het kan nog dwazer. Met zo'n Evoque kun je, met wat goede wil en een ander setje banden, nog daadwerkelijk in enige mate het terrein in ook. Nee, dan deze badkuip:





Aaaaaaaaaaargh

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-02-2018 18:02]


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 02-02-2018 10:09 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 1 februari 2018 12:44 schreef Negatieveling het volgende:







Enkel Micky Mouse ontbreekt nog aan het stuur


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 02-02-2018 11:35 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Misschien esthetisch ook niet je van het, maar ik zou het nog wel zien zitten om hier in rond te karren



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2018 11:59 by bastianus Profiel van bastianus

Wat een proletenbak. Meer iets waar een neger in moet rijden als hij zo dom is om bij zijn gezin te blijven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2018 12:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

HEt voordeel zit hem erin dat als je de bak ontgrendeld en hard optrekt dat je gezin achterblijft


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-02-2018 12:14 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 2 februari 2018 12:11 schreef ElitE het volgende:
HEt voordeel zit hem erin dat als je de bak ontgrendeld en hard optrekt dat je gezin achterblijft



... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-02-2018 12:17 by faalhaas Profiel van faalhaas

Bij campers heb ik altijd zoiets van, het moet er niet uitzien als een camper. Gewoon een busje die je zonder gezeik overal neer kan zetten.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2018 12:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 februari 2018 12:17 schreef faalhaas het volgende:
Bij campers heb ik altijd zoiets van, het moet er niet uitzien als een camper. Gewoon een busje die je zonder gezeik overal neer kan zetten.


Een hoop campers zijn luxer ingericht dan wat ik thuis heb, En daar betaal je dan ook voor. Waarom een hele electrainstallatie, met schoonwatertank, afwasbak en vuilwatertank met bijbehorende pompen en schakelingen naar 220 en 12v als je met jerrycan en afwasteiltje bijna hetzelfde hebt! een bak met een pislauw stroompje water.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2018 12:33 by bastianus Profiel van bastianus

De mooiste campers blijven die oude VW-Transporters. Met gordijntjes voor de ramen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2018 12:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2018 12:11 schreef ElitE het volgende:
HEt voordeel zit hem erin dat als je de bak ontgrendeld en hard optrekt dat je gezin achterblijft
Dat dan weer wel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-02-2018 12:42 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 2 februari 2018 12:24 schreef ElitE het volgende:
Een hoop campers zijn luxer ingericht dan wat ik thuis heb, En daar betaal je dan ook voor. Waarom een hele electrainstallatie, met schoonwatertank, afwasbak en vuilwatertank met bijbehorende pompen en schakelingen naar 220 en 12v als je met jerrycan en afwasteiltje bijna hetzelfde hebt! een bak met een pislauw stroompje water.


Inderdaad. De boel zo spartaans mogelijk houden. Een bed en een simpel gastoestelletje, meer heb je niet nodig toch. Nou vooruit.. een zonnepanneeltje op het dak, we moeten natuurlijk wel fatsoenlijk kunnen ZMen.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2018 12:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 februari 2018 12:42 schreef faalhaas het volgende:
Inderdaad. De boel zo spartaans mogelijk houden. Een bed en een simpel gastoestelletje, meer heb je niet nodig toch. Nou vooruit.. een zonnepanneeltje op het dak, we moeten natuurlijk wel fatsoenlijk kunnen ZMen.


hehe ja, ik wil nog wel zo'n zonnepaneeltje en accutje, internetz is ook belangrijk voor je route en kaart enzo. Wij plannen niet van te voren waar we heen gaan. Maar belangrijker is een goed dakraam. Nu moeten we de schuifdeur open laten staan. en zonder tarp over de bus heen komt daar een hoop water naar binnen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-02-2018 12:50 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 2 februari 2018 12:45 schreef ElitE het volgende:
hehe ja, ik wil nog wel zo'n zonnepaneeltje en accutje, internetz is ook belangrijk voor je route en kaart enzo. Wij plannen niet van te voren waar we heen gaan. Maar belangrijker is een goed dakraam. Nu moeten we de schuifdeur open laten staan. en zonder tarp over de bus heen komt daar een hoop water naar binnen.


Goeie ventilatie 's nachts is wel belangrijk ja, condensvorming enzo.. Wat voor bus heb je dan?


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2018 13:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Renault Master 2.2 L1H2 uit 2002.

achterin wat planken voor matrassen, daaronder wat voorraad en het reservewiel (moet nog wat zien te vinden om het onder de bus te krijgen) 1 campingkeukenkast met voorraad en het kooktoestel erop. en een portapotti

We gebruiken gewoon de oude bedrijfsbusbetimmering. Niet super geisoleerd ofzo maar wel redelijk. aangezien het nu netjes zit wil ik er niet teveel aan veranderen, de piepschuimisolatie is erg goed qua geluidsdemping.

Ik gebruik de bus ook voor wat klussen in de bouw, dus met duale functie moet je ook niet te netjes gaan, maar absoluut de goedkoopste vorm van camper


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-02-2018 13:04 by faalhaas Profiel van faalhaas

Een klusbus op campertarief wegenbelasting dus, ideaal toch.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2018 14:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 februari 2018 13:04 schreef faalhaas het volgende:
Een klusbus op campertarief wegenbelasting dus, ideaal toch.


Nee andersom, een camper op bedrijfstarief wegenbelasting.

Verschilt niet veel van elkaar qua belasting al is zakelijk. Zelfs iets goedkoper. qua onderhoud helemaal natuurlijk.

Ideaal zeker


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2018 15:08 by Snaack Profiel van Snaack

Ieder zijn meug, maar de tering, dat lijkt mij echt enorm afzien, zo primitief kamperen. Een tent lijkt me dan nog een stuk comfortabeler.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-02-2018 15:26 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 februari 2018 11:59 schreef bastianus het volgende:
Wat een proletenbak. Meer iets waar een neger in moet rijden als hij zo dom is om bij zijn gezin te blijven.


When your people matter, menstrual health matters


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2018 15:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 februari 2018 15:08 schreef Snaack het volgende:
Ieder zijn meug, maar de tering, dat lijkt mij echt enorm afzien, zo primitief kamperen. Een tent lijkt me dan nog een stuk comfortabeler.


Hehe comfort is voor verwaande onzelfredzame princesjes

Op geen enkele manier is dit kutter dan een tent. Het staat gelijk, is stevig en geisoleerd. alles staat al klaar. De muren zijn stevig en ik kan prima rechtopstaan. Alleen savonds moet je een plank en matras omdraaien om beter te slapen zoals ook in de luxe campers. Onze luifel is een tarp, die prima over de bus heen past. Veel windbestendiger dan de meeste luifels en maar iets meer werk met opzetten.

Wat heb je meer nodig dan matras en kookplaat, klein chemisch toiletje en wat opbergruimte?

We staan vaak genoeg op campings voor wat 220 en faciliteiten. Maar we hebben ook al paar keer op loze plekken gestaan, gaat ook prima voor enkele dagen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-02-2018 15:49]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2018 15:53 by Snaack Profiel van Snaack

Ik moet er niet aan denken, maar als jullie er bij van worden vind ik het super mooi allemaal.

Ik word er al chagrijnig van als het zwembad niet verwarmd is.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 02-02-2018 15:54 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Lijkt me in ieder geval een heerlijke manier van reizen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2018 16:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 februari 2018 15:53 schreef Snaack het volgende:
Ik moet er niet aan denken, maar als jullie er bij van worden vind ik het super mooi allemaal.

Ik word er al chagrijnig van als het zwembad niet verwarmd is.



Comfort is overrated en dikwijls ongezond, zonder gezond discomfort weet je gewoon comfort ook niet te waarderen.


Heb je je al laten testen op Afluenza?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2018 17:53 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2018 16:44 schreef ElitE het volgende:
Comfort is overrated en dikwijls ongezond, zonder gezond discomfort weet je gewoon comfort ook niet te waarderen.



Maak je geen zorgen. Ik weet comfort echt wel te waarderen. Ook zonder dat ik eerst in een koude bus op een oud matras heb hoeven liggen lijden.

quote:


Heb je je al laten testen op Afluenza?


Hoezo, lijkt je dat nog nodig soms?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-02-2018 18:13 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 2 februari 2018 16:44 schreef ElitE het volgende:
Comfort is overrated en dikwijls ongezond, zonder gezond discomfort weet je gewoon comfort ook niet te waarderen.



Dit. En de vrijheid, daar kan toch niks tegenop? Zonder vooropgezet plan wat rondkachelen, je ziet een mooi meertje en je gaat er gewoon staan.

quote:
Op 2 februari 2018 16:44 schreef ElitE het volgende:
Heb je je al laten testen op Afluenza?




... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen