|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Is dat die Mack die je zo graag wilde? |
|
Yep... Need some work Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja, dat laatste is wel duidelijk. |
|
Gaaf apparaat. Komt er nog een opbouw op of wordt het een trekker? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dikke Ramsey-lier er op https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
komt inderdaad wel een lier op ja.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
59 euro... weer op een enorm gevaarlijke plek een paar kilometer te hard op de a28... hufters! I am mine own redeemer...! |
|
|
|
Willekeur en dictatuur! |
|
Mijn karretje: |
|
Mooimooi. Zwart, zoals het hoort Willekeur en dictatuur! |
|
Wordt helaas sneller vuil dan andere kleuren en 's zomers natuurlijk heel warm, maar zwart >>>>>>>>>>> alles! |
|
Britten keren zich tegen EU-plannen voor verplichte snelheidsbegrenzers Door Dimitri Reijerman, zondag 1 september 2013 16:43 De Britse minister van verkeer heeft aangegeven dat hij zich tegen plannen voor door Europa opgelegde snelheidsbegrenzers voor personenauto's zal keren. Volgens Brussel zou de intelligent speed adaption-technologie het aantal verkeersdoden juist kunnen verminderen. Waarschuwingsbord bij te snel rijdenDe Europese Commissie komt in de herfst met nieuwe voorstellen om de verkeersveiligheid in Europa te verbeteren met tot doel het aantal verkeersdoden in het Europese verkeer in 2020 met een derde terug te brengen. Een van de mogelijke aanbevelingen is de verplichte invoering door lidstaten van een snelheidsbegrenzer voor personenauto's via intelligent speed adaption-technologie. Daarbij 'weet' de snelheidsbegrenzer op een bepaald traject de maximum toegelaten snelheid door middel van gps en een database, radiobakens die langs de wegen zijn geplaatst of in het voertuig geïntegreerde camera's die verkeersborden kunnen herkennen. Als de chauffeur toch harder probeert te rijden, dan zal het voertuig automatisch afremmen tot de snelheid is gezakt onder het ingestelde maximum. Volgens Europese onderzoekers is het isa-systeem in diverse praktijktesten, waaronder in Nederland en Zweden, effectief gebleken. Niet alleen zou een snelheidsbegrenzer in personenauto's het aantal verkeersdoden flink kunnen doen verminderen, ook zou er bespaard kunnen worden op het brandstofverbruik met gunstige gevolgen voor het milieu. Daarnaast wijzen de onderzoekers erop dat verplichte snelheidsbegrenzers voor bussen en vrachtauto's al hun nut hebben bewezen. Mogelijk wil de Europese Commissie het isa-systeem niet alleen verplichten voor nieuwe auto's, maar ook bestaande auto's zouden mogelijk met de benodigde hardware uitgerust moeten gaan worden. De Britse minister van verkeer Patrick McLoughlin geeft in The Guardian aan dat hij mogelijke verplichtingen vanuit de EU niet ziet zitten. Zo zou het in bepaalde verkeerssituaties juist levensreddend kunnen zijn om tijdelijk flink het gaspedaal in te trappen. Daarnaast zouden er privacyaspecten kleven aan de invoering van snelheidsbegrenzers voor personenauto's. Hoewel de minister wel iets ziet in een passieve variant van het isa-systeem, waarbij een geluidssignaal te horen is als een automobilist te hard rijdt, heeft hij zijn ambtenaren de opdracht gegeven om tegen de mogelijke plannen voor verplichte snelheidsbegrenzers te keren mocht de Europese Commissie daar dit najaar mee komen. Tweakers.net De EU heeft weer wat. Mooi dat er iig al een land is dat niet meedoet aan die onzin. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 01-09-2013 22:47] |
|
Ergens zou ik best een cruisecontrole willen hebben die mijn snelheid met behulp van gps gegevens aanpast aan de maximum toegestane snelheid. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Veel snelwegen vanaf nu onverlicht Update: zondag 1 sep 2013, 20:04 Op een groot deel van de snelwegen in de Randstad, Noord-Brabant en Limburg is vanaf vandaag 's avonds en 's nachts de verlichting uit. In andere delen van het land zijn de lichten al gedoofd. Met de maatregel hoopt Rijkswaterstaat zo'n 35 miljoen euro te bezuinigen. Op de meeste wegen gaan de lichten om 21.00 uur uit, op drukkere stukken om 23.00 uur. Om 05.00 uur gaan de lampen weer aan. In tunnels en scherpe bochten blijven de lampen aan. De Nederlandse Vereniging voor Slaap- en Waakonderzoek vreest voor onveilige situaties omdat automobilisten slaperig kunnen worden in het donker. Wat bij mij goed werkt tegen slaperigheid achter het stuur is op donkere stukken de binnenverlichting van mijn auto aan te zetten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat lijkt me vrij gevaarlijk? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Als dat over mijn binnenverlichting gaat: Want? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Want dan zie je minder goed wat er buiten gebeurt? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Met mijn ogen dicht zie ik helemaal niet wat er buiten gebeurt. Maar zonder gein, dat valt reuze mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Door het licht aan te doen worden je pupillen kleiner en zie je dus minder. Daarom heeft bijv. een Tomtom ook een nachtstand. Daarnaast is het ook gewoon verboden. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Laat ze groot licht dan ook verbieden. Of is dat al zo? |
|
- Je mag geen groot licht voeren bij dag. - Je mag geen groot licht voeren bij het tegenkomen van andere weggebruikers; - Je mag geen groot licht voeren bij het op korte afstand volgen van een ander voertuig. Overtreden van deze regels kost €130 ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het is ook schijtirritant voor jezelf rijden met de binnenverlichting aan. Zet dan een frisse luchtstraal op je muil. Of nog beter neem een rustpauze. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |