IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-03-2017 6:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Binnenkort bij de action?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-03-2017 10:07 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Lang leven de Kangoo's man. Heerlijke auto, erg handig ook als je 2 kids hebt.

Moest ik (genoeg) geld hebben, ik zou gaan voor deze



Altijd vakantiegevoel als je onderweg bent, ook al is het maar naar de colruyt.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-03-2017 12:28 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Die reservewielcover is lekker misplaatst.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-03-2017 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

is die van IS?


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-03-2017 12:53 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-03-2017 15:34 by faalhaas Profiel van faalhaas

Weer wat geleerd vandaag. Verfbrander + gekookte lijnolie = als nieuwe bumpers!


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-03-2017 16:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 maart 2017 15:34 schreef faalhaas het volgende:
Weer wat geleerd vandaag. Verfbrander + gekookte lijnolie = als nieuwe bumpers!


goeie tip! de lak ziet er weer als nieuw uit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-03-2017 18:55 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Godver zeg, wat zijn er toch veel barrels op de wereld. Al een tijdje ben ik op zoek naar een rijdende pedaalemmer annex trekslet om een kar met trackdaymobiel voort te kunnen slepen maar de winnaar heb ik nog niet gevonden. Veel afgeragde sloepen waar je echt heel verdrietig van wordt.

Eisenlijstje:
- Benzine
- RWD of 4WD
- Minimaal 1800kg trekgewicht, bij voorkeur 2000kg
- Vergaand hufterproof
- Rustgevend om te rijden
- Ruimte om een mannelijke krik, wat gereedschap en 2 setjes wielen + banden mee te kunnen nemen
- Geen full-size 4x4 op het niveau Patrol, want te zwaar en in NL dus waanzinnig duur om te hebben staan
- En de nagel in de doodskist voor deze zoektocht: niet duur.

Op de shortlist:
- Subaru Forester Turbo van de eerste generatie. Mag 1800kg achter, is 4x4, en het is weer eens wat anders. Gaat hem niet worden, want vrij duur in onderhoud.
- Nissan X-Trail 2.5 van de eerste generatie. Mag 2000kg achter en is vrij hufterproof, maar rijdt als een hobbelpaard op stelten. Next!
- Volvo V70 AWD van de tweede generatie, minimaal 2.4T als motor. Rijdt best fijn, mag 1800kg achter, maar grote goden wat kan daar veel mee misgaan wat meteen hard in de papieren loopt.
- Mercedes-Benz W124 T-Modell, bij voorkeur een zescilinder. Eigenlijk de gedoodverfde winnaar, want volkomen fout imago, hufterproof, er mag 2100kg achter, en als ik de gewenste zooi er in gooi moet ik onthouden waar ik die precies gelaten heb want té-ring wat een ruimte. Maar... vind er maar eens eentje, voor normaal geld.

Kortom: heeft of weet er nog iemand nog een 280TE, 300TE of 320TE in een hoekje te staan? Het complete internet heb ik al afgestruind, maar geen winnaar te vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 18-03-2017 19:03]



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-03-2017 18:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Toyota Hilux? Was iig wel fijn bakkie in Zuid-Afrika.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-03-2017 19:10 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Op benzine niet te vinden. En anders nog: te zwaar, en de overtreffende trap van 'hobbelpaard op stelten'. Daar word ik op de terugweg vanaf de Nordschleife ook niet heel gelukkig van, dan kan ik haast net zo goed met het trackdaybarrel naar huis rijden. Rammelen mijn nierstenen net zo los van.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-03-2017 19:23 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Als je niets tegen een plastic interieur hebt: Ssangyong Rexton. Ding mag flink wat trekken, Mercedes-blok dus aardig betrouwbaar. Al schijnen de versnellingsbakken niet je van het te zijn. Mijn vrouw heeft er eentje gehad, niet het meest strak sturende gebakje maar wel comfortabel rijden.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-03-2017 11:32 by faalhaas Profiel van faalhaas

En een Mercedes E klasse, voldoet dat niet aan de eisen? Zoiets bijv.:

http://link.marktplaats.nl/m1142449609

Groot, sterk, op benzine, RWD en te betalen.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2017 11:47 by bastianus Profiel van bastianus

Toen ik in de bosbouw werkte kochten we van die oude Amerikaanse legertrucks om mee te spaaien. Dodge pickup, Chevy Blazer, Ford Bronco, dat spul. Goedkoop in aanschaf, maar wel een draaikolk in de benzinetank. We kochten ze tweedehands in Elst, Utrecht. Heb je daar iets aan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-03-2017 11:47 by XXL Profiel van XXL

Wat moet er achter hangen?

WTF is een trackdaybarrel?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2017 11:50 by bastianus Profiel van bastianus

Dit bedrijf was het, van alles tweedehands.
http://www.vandam4x4.nl/


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2017 11:52 by bastianus Profiel van bastianus

In Rhenen dus. Bij de Grebbeberg. Hadden ze dat spul 77 jaar terug maar gehad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2017 11:53 by bastianus Profiel van bastianus

Ze hebben ook Landrovers. Dat zijn de beste, vind ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-03-2017 12:33 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 19 maart 2017 11:47 schreef XXL het volgende:

WTF is een trackdaybarrel?


Een bak om over het circuit te raggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-03-2017 20:47]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-03-2017 12:36 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Btw, ik ken de specs niet maar iets uit de Beamer X serie?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-03-2017 18:07 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Mooi man, die suggesties!

- Rexton: heb nog nooit een benzine-Rexton met meer dan de 2.3 te koop gezien. Vind ik eigenlijk net te schraal en als ik dan toch full 4x4 ga wil ik ook full monty, een Pajero V6 of zo, want zo heel veel goedkoper is zo'n Rexton niet.
- Amerikaans spul: thanks but no thanks. Rijdt allemaal voor geen meter en ik zit er kut in, en dat geldt dubbel voor ex-legermaterieel. Is ook heel zwaar en dus duur om 'er bij' te hebben en ik zit er niet om te springen om ook nog eens gereedschap in inches aan te moeten
schaffen. Wel goed trekmateriaal.
- E-klasse W210 oop ik met een grooooote boog omheen. Roest harder dan de Alfa die ik er mee wil verplaatsen, elektronische ellende... Mercedes-onwaardig. W124 for the win.
-BMW X-dinges: te lelijk. Te vogelaarwijk. En mijn ervaringen met BMW-kwaliteit zijn matigjes. Leuk als je het geld (over) hebt voor een nieuwe, per se een goed onderhouden en onverprutste M wilt en daar de knaken voor over hebt of geilt op het imago, maar anders...?

Hmz. Nu ik het zo opschrijf: Pajero V6 weegt ook maar 1800 kilo of zo. Valt mee. Best ruig.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-03-2017 18:10]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-03-2017 20:07 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Nou ben ik benieuwd welke reactie een VW Tiguan 2.0 TDI op gaat leveren.

Of een Tuareg (weegt wel wat).

Of een Range Rover, al kan ik die deels wel raden.

Toyota Rav4, Landcruiser, HiLux.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-03-2017 20:15]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2017 20:10 by bastianus Profiel van bastianus

Ik rij momenteel een Toyota Avensis diesel met 2-liter motor. Dat trekt toch aardig, ook met aanhanger.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-03-2017 20:24 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

VAG is sowieso niet echt mijn ding, maar daar wil ik voor een rijdende pedaalemmer nog overheen stappen als-ie dan maar hufterproof is (Golf IV TDI90 of een T4 2.5 TDI zijn winnaars op dat vlak bijvoorbeeld). En een Tiguan op benzine is allesbehalve dat. Google maar eens TSI en olieverbruik, of TSI en kettingspanner. De meeste zijn ook nog eens met DSG geleverd. Uit eigen ervaring: dat is poppenspul. En dan hebben we het nog niet gehad over de diefstalgevoeligheid. O ja, en te duur. Liefst geef ik niet meer dan 5K uit, en liefst nog veeeeeeel minder. Maar belangrijker nog: zo'n kutding schrijft nog flink af ook. Kijk, als ik een W124 koop voor 3.5K en ik kachel daar een jaartje of wat mee rond lever ik er weinig tot niks op in, en dat gaat met zo'n modern treurblik niet lukken.

Nee, een zescilinder W124 T-modell wil ik. En voor de zekerheid binnenkort maar eens een rondje doen in een Pajero V6 SWB, misschien rijdt dat nog wel acceptabel. Kan ik ook nog eens een keertje lekker ergens gaan baggeren als ik wil. Ook leuk.



quote:
Op 19 maart 2017 20:10 schreef bastianus het volgende:
Ik rij momenteel een Toyota Avensis diesel met 2-liter motor. Dat trekt toch aardig, ook met aanhanger.


Da's WWD - no go. En diesel - no go. En er mag maar 1500 kilo achter - vul maar in

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-03-2017 20:26]



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-03-2017 20:25 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Dubbelpost, knuppel.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-03-2017 20:26]



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-03-2017 20:40 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Denk dat de volgende een Tesla model S wordt. Mooie bakken.


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen