|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nederland loopt nu hopeloos achter (3e laatste van Europa) maar is nu toch wel met een inhaalslag bezig. Sowieso is een electrische auto ideaal om luchtvervuiling in de binnenstad te verminderen. (let wel: de helft van het huidige vuil is gewoon stof van slijtage van banden en opwaaiend stof, dat elimineerd je zeker niet volledig met electrisch). Juist electrische auto's bieden kansen om de schommelingen van zon en wind op te vangen door op dallen en pieken wel of niet te laden. Of zelfs nog te kunnen dienen als buffer of opslag voor het stroomnet. Duurzame energie is enorme booming business ook zonder de subsidies. Dat het werkt is duidelijk. Daarnaast kun je nu al voor jezelf een goed abbo groene stroom nemen (geen valse certificaten maar daadwerkelijke groene stroom, Eneco is de enige grote speler die daadwerkelijk wat groen aanbied, voor de rest moet je bij de groene kleinere aanbieders zijn). Dan kun je prima zelf al met 100% zon of wind rijden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, dat van die CCS-poort weet ik, maar er staat me iets bij dat de fysieke lader die daarbij hoort niet geleverd zou worden. Het fijne weet ik er niet van hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-03-2018 13:38] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Misschien dat laten blockchainen? Op zich kan je een centraal systeem nooit genoeg beveiligen om niet door te geraken. En onafhankelijk: wat met mensen die wel degelijk rijplezier willen beleven? |
|
quote: Inderdaad zoiets, het gaat om decentrale organisatie. Iets wat evolutie allang heeft uitgevonden met veel processen. Nouja het centraalzenuwstelsel is een centraal systeem en dat maakt het daarom ook erg gevoelig. Maar ook daarin zitten vele decentrale beveiligingen en ook binnen het centraal zenuwstelsel heb je decentrale organisaties. Een systeem is pas rigide als het blijft werken als een gedeelte van de subsystemen uitvallen. Blockchain is gewoon een digitale herontdekking daarvan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Komt goed. Met de benzine-auto zal het net zo gaan als met het paard: het wordt een speeltje voor er bij, voor degenen die daar echt lol in hebben. Ondertussen ga ik rustig euro's aan de kant leggen voor een Polestar 1 als het zo ver is. Gewoon wow. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ach, uiteraard. Lekker op afgesloten banen blijven scheuren met enkel mensen die exact hetzelfde willen doen. Veel leuker dan in een rijtje gaan staan tussen mensen die liever niet in de auto zitten. |
|
Die Polestar 1 moest ik even door google halen. Wauwie. Goed verborgen gehouden dat het een volvo is, qua looks van buiten. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 07-03-2018 21:15] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat valt wel mee, de nieuwe Volvo's hebben er allemaal wat van weg. Vind ze ook echt alleen maar mooier en mooier worden. De V60 ziet eruit als een V90 in normaal formaat De XC90 is prachtig. Benieuwd naar hoe de nieuwe S60 en nieuwe V40 uit zouden zien. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 07-03-2018 21:17] |
|
Dat had ik 5 jaar geleden ook echt nooit durven denken, dat ik nog eens een Volvo zou ambiëren. Zo'n V60 lijkt me ook wel wat voor over een paar jaar, als die tenminste als 4x4 gaat komen (zal wel) in niet-opgehoogde versie (dat is al twijfelachtiger) en ook nog eens een knappe aanhanger mag trekken. Lekker rustgevend. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Als jullie zo doorgaan, dragen jullie over vijf jaar een rode broek en een overhemd onder je sportief bedoelde trui. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nee Ben, ik bedoel niet dat je een broek onder je trui draagt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Je hebt gelijk, ik moet nog ergens een rode Cavello hebben liggen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
je moet ergens je geld aan uitgeven als je er vies van bent natuurlijk . signature |
|
quote: Offertes in de pocket. Twijfel tussen een First Edition of een HSE full options. Volgens mij zijn de enige verschillen dat ik bij de HSE wel de alu/carbon interieurtrim kan kiezen, en dat ik die in een premium metallic kan krijgen. |
|
Ondertussen ben ik wel benieuwd hoe die Jag er 'in the metal' in de echte wereld uit zal zien. Ik 'ken' hem alleen in zo'n typische zwart/witte-camougflagewrap waar testauto's nou eenmaal mee volgeplakt zitten en dan ziet het ding er op de één of andere manier raar uit. Iets met de verhoudingen die me niet helemaal lekker op het netvlies liggen, maar die wraps zijn natuurlijk ook bedoeld om te vertekenen. Hopelijk valt het mee. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hij is GROOOT. Qua formaat tussen een E-Pace en F-Pace in. |
|
Je hoe groot-ie is weet ik , heb er tig keer naast gestaan, gezeten en gereden. Maar iedere keer dacht ik dan: er klopt iets niet, maar ik kon en kan er de vinger niet op leggen. Vooral driekwart van achteren, bijvoorbeeld als je hem inhaalt of hij jou inhaalt en je zelf in een lagere auto zit. Kan ook zeker door de wrap komen waar ik ze tot nog toe steeds in heb gezien maar iets zat mijn innerlijke autist dwars aan dat ding. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Vermoedelijk dat er geen motorgeluid hoorbaar was! Tenzij de bestuurder met het raampje open keihard "BRAAAAAAAAAAP!!!" zat te schreeuwen. Een maatje van me zei al dat hij me een dubbel-CD "Best of Formule 1" zou geven voor in die i-Pace als ik hem zou nemen. |
|
Och welnee, ik ben niet het stereotype zelfverklaarde petrolhead die heel hard gaat roepen dat alles wat niet 'vroem' doet geen echte auto is. Nu kan ik wel weer een hele rant gaan houden, maar in het kort komt het er op neer dat niemand de schrale 'vroem'-geluiden van de WWD drie- en viercilinders waar leasend Nederland zich mee door de file worstelt zou missen. En echte petrolheads al helemaal niet. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-03-2018 22:56] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Sjieke bak Sjaack, zo zeg. When your people matter, menstrual health matters |
|
Die kont is wel té lelijk. Is het volledig elektrisch? Dan is het weer één van de betere opties. Houdt de brandstof-industrie iets tegen om elektrische wagens er zo "gewoon" mogelijk te doen lijken? De VW e-Golf en Tesla zijn verdorie de enige elektrische wagens die eruit zien als een gewone auto. In Portugal een paar keer ge-UberGreen'ed. Drie keer een Nissan Leaf. Afzichtelijk, maar wat een heerlijk cruisegevoel als je erin meerijdt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |