|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deinen doet het ding niet, maar er zit echt nog wel vering in. Wat ik wel voelde was het stoten van de (redelijk obsceen gestileerde) 20" wielen. Die massa laat zich niet zomaar maskeren. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik heb even wat research gedaan, wat een fijne regel dat je als zelfstandige dezelfde bijtellingspercentages moet betalen als iemand in loondienst met een leaseauto, terwijl je zelf de lease al betaalt. |
|
quote: Om het nog leuker te maken: De eigen bijdrage voor privé gebruik van een leaseauto is kennelijk fiscaal aftrekbaar tot het bedrag van de bijtelling. Dus. In theorie zou ik mijzelf een eigen bijdrage kunnen vragen voor het privégebruik van de lease auto die ik zelf betaal, om daarmee de effectieve bijtelling tot 0 te kunnen reduceren. Dus. Dan betaal ik mijzelf vanuit mijn onderneming mijn salaris en daarvan betaal ik mijn onderneming mijn eigen bijdrage voor de leaseauto terug, die ik vanuit mijn onderneming betaal. Vestzak, broekzak. Ik ga bij mijn boekhouder checken of dit echt zo kan. Het zou idioot maar wellicht legaal zijn. |
|
quote: Kennelijk is dit een "truc" die legaal gebruikt wordt door ZZP-ers met een eigen BV. De reden hiervoor is het kunnen verhogen van de FOR: Om de bijtelling te kunnen "ontwijken" wordt middels de (hoge) overeengekomen eigen bijdrage het bruto salaris kunstmatig verhoogd. De eigen bijdrage betaal je immers van het netto salaris. Dankzij dit hogere bruto salaris heb je een hogere FOR. Het bedrag dat je minder hoeft te betalen aan IB dankzij het wegstrepen van de bijtelling compenseer je exact door meer IB te betalen in verband met het verhogen van het bruto inkomen om de eigen bijdrage te kunnen betalen. De reden dat het toe is gestaan is vermoedelijk dat je in deze situatie net zoveel IB afdraagt, alleen krijg je dankzij wat handig geschuif met kosten een hogere FOR. En daar betaal je - uiteindelijk - ook netjes IB over. Maar eh. Dit is niet het belasting-topic. |
|
Vreemd dat die constructie kan, maar dankzij Wiebes hebben we al wel meer curieuze dingen op autobelastinggebied gezien. Ondertussen ben ik toch echt quasi-serieus op zoek naar een Elise. Het zal niet meevallen om de juiste te vinden, maar ik heb geen haast. O ja, en ik had nog geen plaatje gepost van mijn Tabbert-waardige kamperbak: [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 22-10-2017 22:31] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Extreem gaaf!! Maar wel een hele kleine auto. Pas je daar wel in? quote: LOL, wat een hoerenboot. Ik heb morgen een proefrit in de Stelvio trouwens. Ben benieuwd. |
|
Afgelopen vrijdag dikke kras en ehm put in de auto Gelukkig niet zo heel zichtbaar, maar wel balen. When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Zonde man. Eigen schuld? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-10-2017 10:59] |
|
Yup. Te weinig slaap en over zo'n irritant, fel geel ehm... drempelblokding gereden en toen ik met mijn linkerachterwiel er weer af reed hoorde ik KLOENK! en was dit t resultaat. Balen. Kost zeker een 300 EUR schat ik (het is zo'n speciale spikkeltjes lak die in 3 lagen moet) om te laten repareren. Dus lama ff zitten voorlopig. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hehehe. Ik zou eerlijk gezegd die hoerenboot verkiezen boven de Alfa. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Makkelijk. Ben maar 1.80 bij een kleine 75 kilo. Heb al vaker in zo'n ding gereden en dat past opperbest. Wat dat betreft heb ik mijn postuur mee, ik heb model 'Italian Ape' dus ik zit ook perfect in een oudere Ferrari om maar eens wat te noemen. quote: Hoerenboot to the max. Ook een zwart leren interieur natuurlijk. Wast alles makkelijk vanaf. Maar er mag 2100 kilo achter, en daar ging het om. Met 1800 kilo heeft het ding 0 moeite, zowel qua power (220pk) als qua koersstabiliteit (niveauregeling achter die het nog doet ook). quote: Rijd vooral een flink stuk snelweg, om er achter te komen of je aan de combinatie van superdirect en gevoelloos sturen plus LDW kunt wennen! Zeker als je een vrachtwagen inhaalt met zijwind. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
mijn nieuwe bedrijfswagentje. Mocht kiezen van de vrouw dus ik doe dat dan ook. Moest Opel zijn, dus de Adam Rocks S , 17" velgen, open dak, sportinrichting, alle opties erin gegooid. 150 paardjes in een pocket rocket vliegt uit de startblokken http://nl.opel.be/onze-modellen/showroom/personenwagens/adam-rocks-s/index.html voor thuis kijken we wel voor een zeszitter met de kindjes signature |
|
Krijg je daar een petje bij? |
|
quote: Italian ape Ik heb model "lompe polderreus" vrees ik. Zo'n Lotus kom ik echt niet in. quote: Bedankt voor de tip. Ik ga hem morgen grondig uitproberen. |
|
quote: Jezus man. quote: |
|
quote:Nee die krijg je pas bij t installeren van die strip blauwe LEDs onder de auto. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Inderdaad https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Dus je hebt het volledige Opel-gamma voor jou staan, inclusief Insignia Tourer. En je kiest voor een spin-off van de Abarth? Ik vat het niet I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die Insignia's zijn zooo saaaai :p ik wou een laagvliegertje https://www.topgear.nl/autotests/opel-adam-s-1-4-turbo-test-drives/ scoort beter dan een Abarth 595 goed idee van dat petje, maar ik laat denk ik tch maar een pony groeien Het vonnis We verwachtten een gematigd rap stadshokje met een middle-of-the-road-karakter, maar de Adam S is meer dan dat. Hij weet je aan te sporen tot ongegeneerd jonge-hondengedrag, en dat maakt ‘m voor ons geslaagder dan geslaagd ideaal quarterlife crisis karretje [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-10-2017 13:03] signature |
|
Echt een autootje voor 19 jarige Johnny's of voor oudere vrouwen die een "pittig boodschappenwagentje" willen. Man o man o man. |
|
quote:Deze is toch twee keer zo kort als een Insignia? Dan heb je toch sneller een parkeerplaats. |
|
Zelf ben ik echt wel liefhebber van een fijne compacte hot hatch, maar dan wel een echte hete en geen lauwe. Saxo VTS/106GTi (of Rallye!), Twingo RS133 (I shit you not), dat werk. Auto's met een 'losse' achterkant en een ESP dat er helemaal niet is of echt UIT kan voor het ouderwetse 'oh fuck'-gevoel van de almachtige 205GTi, amper vering en geluidsdemping en vooral zonder aanstootgevende zaken als tweekleurige carrosserieën, hip bedoelde chroomlijstjes, elektrisch verstelbare Recaro's met stoelverwarming, 'custom' startnummer- en finishvlagstickers uit de on-line configurator en Apple Carplay of andere nonsens. Zoiets wordt tegenwoordig niet meer gebouwd. Zonde. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
lolz, mijn broer heeft zo een 106 met 220 pk of zo. Je verstaat mekaar niet als je harder dan 50 rijdt. verder: ja lekker met Dr Dre door de stad cruisen, wiii en alle fouten dingen zitten erop Satin Steel Grey Roof Package (90T) - Bevat: Sales Package Special Color; Buitenspiegels electrisch verwarmbaar en bedienbaar; Buiten spiegel in "Satin Steel Grey". Opvouwbaar Swing Top Canvas dak (LP65) - Bevat: Kleur opvouwbaar Canvas dak Zwart. Gekleurde logo bar grijs "Shades of Grey" (WN6) Binnenspiegel in "Mint my Mind" (9Y4) Interieur leder pack Design "Number01" Let it Blue (Stuurwiel, versnellingspook en handrem in blauw Let it Blue) (CHJ) Lighting Package (LED lichten vooraan + achteraan) (CWJ) - Bevat: Dagrijverlichting in LED; LED achterlichten. Special Winter Package (zetelverwarming bestuurder en passagiersstoel; leder verwarmd stuurwiel met deco elements & infotainment control) (CWG) - Bevat: Verwarmde vóórzetels; Stuurverwarming (incl. Verwarmde vóórzetels; Verwarmde vóórzetels). 12V aansluiting in middenconsole Electronic Climate Control (ECC) Stuurwiel leder met deco elements, cruise control & infotainment control. Bevat: Cruise control met snelheidsbeperker; Stuurwielbediening. Stuurwiel in lengte en hoogte te verstellen Voorzetels met verstelbare rugleuning Bekerhouders vooraan Instrumentenpaneel, zwarte instrumenten met mat chromen ringen Sportieve aluminium pedalen Afdekplaat versnellingspook Piano black Stuurwielbediening 6 luidsprekers, premium Onstar systeem voor geconnecteerde dienstverlening voor veiligheids, beveiligings- en mobiliteitsdiensten met innovatieve informatietechnologie Sportieve achterspoiler Halogeen koplampen. Bevat: Dagrijverlichting in LED. Extra donker getinte ruiten achteraan Dagrijverlichting in LED Getinte voorruit LED achterlichten Chroom daklijst afwerking Decors interieur exclusief 'ADAM S' (Sierinlegstukken dashboard & deurbekleding in ADAM S logo). Bevat: Sierinlegstuk dashboard "ADAM S"; Afdekplaat deurpaneel 'ADAM S'. Rocks cross-over design element Prestatiegericht chassis exclusief ADAM S (schokdemping, ophanging en remmen) Morrocana sportstoelen Zichtbaar sportief uitlaatsierstuk Exclusieve afwerking met ADAM S elementen en ADAM S logo Exclusieve ADAM S dakspoiler echt álles wat er maar op kan zal erop zitten. De ultieme foute Opel minikar. Lovin' it. oja: 18" velgen, geen 17 ADAM S Favourite Pack rode dakkleur (LPH5) - Bevat: Lichtmetalen velgen 18 duims Technical Grey met Diamond Cut, inclusief remklauwen in rode kleur (incl. Performance Pack Super Sport; Lichtmetalen velgen 18-duims, 5 dubbele spaken Sport; Banden 225/35R18 XL 87W). basisversie kost iets van een 10K, deze kost meer dan 2.5 keer zoveel :v [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-10-2017 13:31] signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |