|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Sommigen wel. Maar op de één of andere manier laten ze zich door mij vaak wel aanspreken op gedrag, ook omdat we een beroepsopleiding zijn. Verwende Hollandse jochies daarentegen worden continu door de ouwelui in de watten gelegd. Naja. Veel van die Marokkanse prinsjes zijn ook rotverwend natuurlijk. En ze gedragen zich niet tegen vrouwen. Maar met lompe confrontatie kunnen ze dat afleren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ontopic: ik wil nog wel een keer een Traction Avant. Of een DS. Om te toeren en te sleutelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Alleen homofiele kappers rijden DS. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Qua stijl en muzieksmaak kom ik aardig in de buurt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hmm ik vind jou denk ik toch meer een CX type. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Awesome! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Toch liever een oud model, liefst een Traction. Ik heb een BX gehad, altijd problemen met de vering en de benzinetoevoer. Ben bang dat de CX dat ook heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die problemen met vering, lagers en assen door roest zijn sowieso wel een dingetje bij Citroëns uit die tijd. En motorische problemen bij de eerste modellen met katalysator. Daarom ben ik ook met dat merk gestopt. Qua rijcomfort ken ik echter weinig fijnere wagens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Koop dan een SM. 70s cool in optima forma. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Wel vrij zeldzaam, met bijbehorend prijskaartje.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Klopt. Maar qua technische awesomeness onovertroffen. En oh zo cool. Een goudkleurige graag. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ook een bx gehad. Klote veerbollen! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 31-05-2017 10:08] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Die weet ik nog eentje te koop staan. Heb ik inderdaad over zitten prakkeseren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Yep. Ik heb een keer terrein gereden in de ruimste veerstand, ook een paar sprongetjes gemaakt met de BX enzo. Daarna kon ik hem weggooien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar gelachen hebben we wel toen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vooral toen je rechterbijbal uit je linkerneusgat floepte! Ja, dat waren tijden... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Is een potentieel dure hobby maar wow. Zo gaaf. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Zag net een CX op hetzelfde adres voor een derde van de prijs van de SM. Maar ik ga altijd twijfelen als erbij staat "slechts in de dependance en niet in de showroom te bezichtigen". Wil wel eerst zien hoe het beestje inwendig eruit ziet, hoe de wielen staan en horen hoe de motor loopt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar even wat plaatjes erbij. Vind de DS toch duidelijk de minste van de drie. Maar kan er ook mee te maken hebben dat mijn pa altijd zo'n ding wilde en om me af te zetten een soort DS-aversie heb ontwikkeld. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 01-06-2017 9:50] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nou nee, geef mij maar zo'n DS, maar dan wel in een mooiere kleur En deze 'auto voor architecten' vind ik ook de moeite.. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mooi, die DS Mijn ouders hadden een CX, een donkergroene. Ik hoopte altijd dat ik die zou krijgen 'als ik later groot was'. Tot mijn oom hem de prak in reed. Stom. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 01-06-2017 17:46] |
|
Ik zou in geen van die 4 dood gevonden willen worden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zo lang je inderdaad niet zoals iedere gescheiden huisvader een zwarte cabrio koopt is een 900 Turbo echt wel een gaaf ding. Lekker eigenzinnig. Stiekem is een 99 Turbo nog wel een tandje cooler maar ja, vind die maar eens eentje. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Over de jaren 70 gesproken. Vandaag kwam ik deze tegen bij de AH in Ede. Je ziet 'em eigenlijk nooit meer rijden. Ik had precies dezelfde als eerste auto toen ik m'n rijbewijs haalde toen ik 18 was in 1987. Ford Taunus 2.0 Ghia 6 cilinder uit 1979. Bam! Lekkere blokkendoos van me! Iedereen zal hem wel lelijk vinden, die kleur alleen al. Maar ik vind 'em prachtig. Na deze auto kocht ik een Ford Granada 2.5 diesel. Dat was een slagschip! Heerlijk! Ik wilde er toen 1 hebben, omdat de koningin ook in een Granada reed. Een Ford Granada. Met het stuur rechts, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |