|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
Aanzetten tot haat, wtf? Benieuwd hoe dit gaat aflopen. Al erg genoeg dat hij daarvoor naar de rechtbank moet. Satire, iemand? Willekeur en dictatuur! |
|
Franse spotprenten zijn echt nooit grappig lijkt het wel. |
|
“Sometimes I would like to ask God why He allows poverty, suffering, and injustice when He could do something about it. But I’m afraid He would ask me the same question.” – Anonymous When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Waardeloos getekend, ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"“The greatest science in the world; in heaven and on earth; is love.” ― Mother Teresa "“If you judge people, you have no time to love them.” ― Mother Teresa When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Blijft een dubieuze vrouw. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3404819/2013/03/06/Onderzoekers-Moeder-Teresa-was-helemaal-niet-zo-heilig.dhtml Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Leuk, Fusion, quotes plaatsen: Religion is the most malevolent of all mind viruses. - Arthur C. Clarke |
|
quote: dat klinkt anders wel behoorlijk veroordelend signature |
|
quote: zegt die nu dat de wereld bestaat uit de hemel én de aarde, of is de wereld iets anders dan de hemel en de aarde. die vrouw was verward denk ik signature |
|
oja "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" Lucius Annaeus Seneca [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-09-2013 13:15] signature |
|
quote:Hypnos ik snap dat je graag anti en spitsvondig wilt zijn, maar als je niets te zeggen hebt, waarom ga je dan toch onzin posten? Er is niets veroordelends aan. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ??? Ze insinueert dat mensen die veroordelend zijn, minder tijd hebben om liefde te geven. Nou, dat vind ik behoorlijk veroordelend. Imo is dat helemaal niet zo en is dat enorm subjectief. Waar baseert die zich eigenlijk op? signature |
|
quote:Laat maar Hypnos. Wat jij wilt. Als jij m echt niet snapt (wilt snappen denk ik eerder), ga ik m je ook niet doen begrijpen. Er zit iig niets veroordelends in imho. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vind het eerlijk gezegd ook vrij veroordelend. Maar dat terzijde, wat is je bedoeling om dit soort nietszeggende tegeltjeswijsheden te quoten? |
|
quote: quote: Nou, het veroordeelt wel. Niet zozeer om wat Hypnos zegt, echter. Ze insinueert namelijk niet dat als je iemand veroordeelt je niet de tijd hebt ze lief te hebben, dat zegt ze namelijk gewoon. Daar is ook weinig veroordelends aan, is gewoon een kwestie van dat je die twee dingen lastig tegelijk kan doen. De insinuatie is dat het altijd slecht is om iemand te veroordelen, en dát is wel veroordelend. Ze sprak (subtiel) het oordeel uit dat mensen die (ver)oordelen slecht bezig zijn. Op zich ben ik het wel met het sentiment eens, daar niet van. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-09-2013 15:39] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
zoiets dus een mening hebben is sowieso oordelen en veroordelen. Ik zeg niet vooroordelen trouwens. En dat mag imo ook, natuurlijk, het moet zelfs. Dat is trouwens niet negatief of positief imo. ik vind het gewoon komisch dat iemand bepaalde mensen (niet echt positief) beoordeelt, net omdat die bepaalde mensen andere mensen beoordelen... tja, weet je wel. Kunnen we lekker een kringetje maken. Kan ik lekker zeggen dat mensen die mensen beoordelen op het feit dat die mensen beoordelen fout bezig zijn. Ja, dan denk ik van mens, kijk in de spiegel weet je... signature |
|
quote:Ze zegt helemaal niet dat het altijd slecht is. Ze geeft slechts te denken. Ze zegt op zijn hoogst wat je zelf al in dikgedrukt aangeeft. Het is verder aan de toehoorder/lezer zelf om het er zijne van te maken. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Wat is de bedoeling van anderen in deze serie van topics die continue ranzige beledigende plaatjes posten zonder enige begeleidende tekst? Waarom vraag je daar niet naar? Of heb je die gemist steeds? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:He! Slim! Laten we ook niet meer mensen iets aandoen die andere mensen iets ehm.... hebben aangedaan! Wat God forbid dat je ergens ironie in zou kunnen ontdekken met enige moeite! When your people matter, menstrual health matters |
|
God does not like actors. It has to be heartfelt. I shouldn’t tell you this because it’s almost contradicting myself, but one of the examples of doing some sort of charity anonymously is on my block there are quite a few old people. When it snows I shovel their walk and they have no idea who shovels their walk. Now, I’m not looking for a pat on the back, I’m just trying to make an example. One day I’ll be 75 and maybe somebody will do that for me. That would make me cry.“ - Peter Thomas Ratajczyk [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 05-09-2013 20:46] When your people matter, menstrual health matters |
|
"Our scientific power has outrun our spiritual power. We have guided missiles and misguided men." - Martin Luther King Jr. When your people matter, menstrual health matters |
|
“I didn’t go to religion to make me happy. I always knew a bottle of Port would do that. If you want a religion to make you feel really comfortable, I certainly don’t recommend Christianity.” - C. S. Lewis When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |