|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En als ze dat wel deden moesten ze gestenigd worden, precies wat speccie zegt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bovendien geldt de wet nog steeds. Volgens Paulus dan. Zoals hij in het nieuwe testament regelmatig zegt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:En ook dat is een redelijk ongenuanceerde uitspraak. Zou juist jij moeten weten. Zo brak Jezus (die zelf aangaf dat er geen iota veranderd zou worden etc) zelf de wet meerdere malen. Kenelijk ligt het iets gecompliceerder dan dat. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Hihi, met dikgedrukt nog wel! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Waarmee je meteen alle tegenstrijdigheden uit de bijbel aangeeft. Ik hanteer liever mijn eigen morele kompas. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat doet Fusion toch ook? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Je weet ook dat de Sanhedrin nog nooit iemand heft gestenigd? En dat je die verhalen in deel 1 dus wellicht ook niet letterlijk moet nemen? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ja, klopt. Ik vermoed ook dat hij het daardoor erg lastig heeft. Want voor mij was dat op een gegeven moment niet meer met het geloof te combineren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:In dat geval hadden ze wel een bijzonder lomp gevoel voor humor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Nee hoor, het zijn alleen tegenstrijdigjeden als je er start naar kijkt. Er staat voldoende in om te snappen hoe je de Wet wel/niet moet intepreteren imho. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik heb denk ik n hele andere geloofsbelevenis dan jij had Ik zie de Bijbel sowieso als een boek door mensen geschreven, niet als het letterlijke Woord van God. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Toch snap ik niet, dat god geen handiger te interpreteren heilig boek heeft ontwikkeld. Nu schept het onder zijn aanhangers vooral verwarring. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Je bedoelt: het laat je voldoende ruimte om de teksten te interpreteren zoals ze jou het beste uitkomen, of het best stroken met jouw opvattingen? 'Jou' hier bedoeld in algemene zin, niet zozeer jij specifiek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ah check. Had deze even gemist. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Het is niet aan jou om over andermans oordeel te oordelen. Zo lang je de ander maar gewoon goed behandelt. Ik mag t best niet eens zijn met veganisten, of met homo's die elke dag in de dark room zitten, danwel uit mijn eigen persoon, danwel letterlijk uit een 'fantasieboek', danwel wat ik uit dat boek haal, danwel omdat ik er gewoon zo over denk. Jij oordeelt ook continu over van alles en nog wat. Net zoals alle andere 7186168581 bewoners op deze wereld. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Om de mensheid te testen natuurlijk. Net als die dinosaurusbotten van hem. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Over 'men' kan ik niets zeggen. Over mezelf: nee. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Precies!!! En koolstofdatering, een grote grap van Hem. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Tis wel een mindfucker he die God.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Big difference there. quote: Je mag het er rustig niet mee eens zijn. Maar het oordeel bestaat in bovenstaande uit de stelling dat mensen die iets doen waar iemand het niet mee eens is maar gestenigd moeten worden. quote: Klopt en daar is niets mis mee. Ik vind veganisten ook een beetje vreemd maar ik oordeel niet dat deze mensen 'gestraft' moeten worden omdat ze geen dierlijke producten consumeren willen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: signature |
|
quote: beetje respect voor God, je RI-DI-CU-LI-SEERT hem! je kunt trouwens niet bewijzen dat de Goddelijke kracht en energie, zijn wil en de heilige Geest niet leeft in ons allerkleinste, onze atomen, ons DNA. Die dingen bepalen onze essentie en onze chemie, onze potentie en onze identiteit voor een groot stuk. Zelfs onze wilkracht. Dus ja, als je heul kort door de bocht wil gaan, dan ja, dan duwt hij op knopjes en trekt hij aan touwtjes. En ik vraag me af waarom hij bij sommige mensen op knopjes duwt die hun leven behoorlijk naar de kloten helpt of toch alleszins een stuk moeilijker maakt dan voor anderen, los van de impact die de ouders überhaupt kunnen hebben op de ontwikkeling voor de geboorte. Hel, hij geeft zelfs een grote potentie mee om doodzondes te begaan. Fraai is dat [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-10-2013 18:24] signature |
|
Bart enters the scene... he uses stupid comment... ITS SUPER EFFECTIVE. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 16-10-2013 18:29] I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |