|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Het speelt enigszins mee denk ik ja. Het lijkt er bij jou echter op of je bij voorbaat er al tegenin gaat doordat je ziet van wie de quote is? Ik zou me eerder bij een opmerkelijk positieve quote van Hilter kunnen verbazen dan m afwijzen. Volgens mijn info was t overigens niet Moeder Teresa die geld liet verdwijnen maar de RK. En ze verzorgde in de sloppen de allerarmsten, zowel spiritueel als lichamelijk ja. Ik kan me niet voorstellen (ook al kan ik er naast zitten) dit jij charitatief in de positie bent haar zo zwaar te veroordelen met termen als 'een veel weerzinwekkender mens kan ik me nauwelijks voorstellen'. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Hahaha, je ontstijgt je gebruikelijke gebrek aan niveau ook echt nooit he? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik pas me aan aan mijn omgeving. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 05-09-2013 23:16] |
|
quote: Kan jij niet beter dit soort offtopic zooi op Libelleforum.nl gooien? Boeiender |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
"The first question which the priest and the Levite asked was: 'If I stop to help this man, what will happen to me?' But... the good Samaritan reversed the question: 'If I do not stop to help this man, what will happen to him?'" - Martin Luther King Jr. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Kun jij wel lezen? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Q.e.d. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Informatieverstrekking of humor? ... hoe de hazen lopen ... |
|
wat jij wilt. |
|
quote: In ieder geval toepasselijk gezien Fusfoob's verleden als crackhoer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Bewust pijnmedicatie weigeren aan hen die weggevreten worden door kanker (en andere zeer pijnlijke aandoeningen) onder het mom dat lijden goed is omdat je zo het dichtst bij Jezus komt, vind ik eerder vallen onder martelen dan verzorgen. quote: Voor iemand die beweert het goede te doen terwijl ze haast een duivel in menselijke vorm was (zo, nog een schepje er bovenop), kan ik inderdaad geen enkel respect of waardering voor hebben. Ook niet als ik in mijn luxe kamer met internetverbinding (en een asociaal groot tvscherm overigens, bijna crimineel gewoon) zit. En dat geld wat verduisterd werd door de RK en niet door Teresa, is dus één van die leugens, die meerdere malen traceerbaar is aangetoond. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 05-09-2013 23:26] |
|
"Never succumb to the temptation of bitterness." - Martin Luther King Jr. Nou ik doe mijn best hier in dit warme lieve nest genaamd ZM beste Martin, but these niggaz sho be hatin'. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Lul op zeg. Een beetje Kijkeenswiedegrootste heeft doen. Als christen nog wel, foei. Dat jij je op de kast laat jagen is geen nieuws, dat je laffe prietpraat quotes hier neerplempt wel helaas. Boeiender |
|
quote:Dat klinkt zop op t eerste gehoor verschrikkelijk, zeker zonder enige context of nuance ja. Heb je daar een betrouwbare bron voor? quote:Wie wat waar? When your people matter, menstrual health matters |
|
Flikker toch op man. Zelfs een Jehova gaat het een deur verder proberen als ie geen succes heeft. |
|
quote:Maar verder wel off-topic? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:I'm here to stay When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja, zo dik is je plaat wel. |
|
quote: Haar eigen woorden, in een documentaire. Zal ongetwijfeld ergens rondzwerven op het net. quote: Onder andere een van haar oud-medewerkers. Daarnaast Christopher Hitchens in een docu en boek, en meerdere donateurs die inconsistenties tegenkwamen in donatiepapieren en bij navraag tegenstrijdige verhalen van o.a. Teresa zelf, voorgeschoteld kregen. |
|
quote:Ik pas me graag aan aan mijn omgeving. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 05-09-2013 23:32] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Aha! Het net! Dan zal t wel zo zijn he? quote:Nou voor iemand die zo'n sterk oordeel vormt over een persoon weet je er verdraaide weinig details van. Zou wel erg zijn als dat allemaal zo was.... Ik ga zelluf wel op onderzoek, morgen dan want mijn laptop batterij is bijna leeg. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |