|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Amusant dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
“Religion is like a pair of shoes.....Find one that fits for you, but don't make me wear your shoes.” George Carlin signature |
|
quote: Ten eerste: dat is fijn fapmateriaal. Ten tweede: de posters van die shit doen niet alsof het enige inhoud heeft. Het feit dat jij dit soort nietszeggende quotes post in een 'discussie'-topic doen vermoeden dat je er meer mee bedoelt. Daarom mijn vraag. |
|
"Mijn kinderen zijn doodgereden maar dit was Gods wil, dus dan maakt het allemaal niet uit. Gelukkig hebben ze het nu beter in de hemel." :') Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
"Christians are like manure: spread them out and they help everything grow better, but keep them in one big pile and they stink horribly." Francis Chan signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 05-09-2013 22:26] |
|
"All thinking men are atheists" Ernest Hemingway Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik vind dit hele mooie, veelzeggende quotes en wou dit met mijn fijne ZM vriendjes delen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik denk dat je er meer mee kan bereiken op een forum voor christenen dan. Weinig kans dat iemand ze hier inspirerend gaat vinden vrees ik. Of gaat lezen, om te beginnen. Willekeur en dictatuur! |
|
Christianity: One woman's lie about having an affair that got seriously out of hand. signature |
|
quote:Je weet wie deze man is? Zo ja zou je m fatoenlijk quoten. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Tsja, en toch is dit alweer t 12820323e topic over Christendom. Het houdt de gemoederen bezig, ook al is t dan hoofdzakelijk in negatieve zin. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: dat is vrij mystiek, kun je even duidelijker zijn? signature |
|
quote:Wat zat die arme man ernaast he? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Oh ja sorry, je kent m niet maar bent gewoon t internet aan t afstruinen naar beledigende quotes... sorry.... ik zal je verder niet ophouden When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
quote: beledigend? Ik vond het best genuanceerd. was allesbehalve eenzijdig negatief. signature |
|
quote: Veelzeggende quotes van onder andere moeder Terese zeker. Een veel weerzinwekkender mens kan ik me nauwelijks voorstellen, en dat in naam van haar God. Gedoneerd geld bedoeld voor de aller, allerarmsten die ze zei te verzorgen besteden aan onder andere missiewerk en daarbij leugen na leugen vertellen. Te walgelijk voor woorden. Maar ja, ze is dan wel weer goed voor een veelzeggende quote. Gelukkig maar. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ah dus je was op zoek naar genuanceerde quotes? Ok, ik zal je maar t voordeel van de twijfel geven. Het is een bekende christen en de quote zou moeten beginnen met 'A friend of mine once said' (en gaat nog verder waar jij m nu stopt). When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Doet je makkelijke uit je luxe internet kamertje uitgedeelde oordeel iets af van de inhoud van de quotes? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee, meid! Echt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wetende van wie het afkomstig is, zeker. Als iemand als Hitler een quote heeft over liefde, neem jij dat dan serieus? Nu vergelijk ik die dwaas uit India niet met de snor uit Duitsland, maar je snapt mijn punt. Hoop ik. Bij een quote draait het niet enkel om de quote, maar zeker ook om wie hem doet. |
|
quote:Leuk plaatje post je weer ouwe haatverspreidende relnicht When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |