IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Daar waar NOS, Volkskrant, NRC en de rest van de rioolpers het nieuws eenzijdig prediken. [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 13:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 13:01 schreef Freduk het volgende:
Ik vind het briefje van Jan leuk. Het is inhoudelijk vaak geestig maar toch houtsnijdend

Hoeveel chromosomen heb jij?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2024 13:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 9:02 schreef KwelgeestIV het volgende:
Je praat poep en je weet het.
Ik heb me er redelijk in verdiept, ook vanwege mijn werk. Ik vind de verhalen van zowel Lucassen als Van Beek redelijk politiek gekleurd. De Haas vind ik nog het meest neutraal, die baalt ook van de politisering van dit onderwerp. Jammer dat hij zich in die ingezonden brief aan Lucassen heeft gelieerd daarmee, laat hij zich toch in kamp links-rechts trekken. Dom.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-10-2024 17:31]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-10-2024 13:51 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 13:01 schreef Freduk het volgende:
en een klein beetje tegenwicht aan de NPO.

Dit volg ik niet helemaal. De NPO is niet van één bepaalde signatuur.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 13:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 13:51 schreef Sater het volgende:

"Mainstream media, dus links en dus een leugen"

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 27-10-2024 14:03 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2024 14:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Heb weinig met de man, maar deze uitleg vind ik accuraat.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2024 14:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vanaf minuut 1 ongeveer.

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-10-2024 14:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 13:59 schreef Onweerwolf het volgende:
"Mainstream media, dus links en dus een leugen"

Zo hoorde ik laatst iemand verkondigen dat hij GeenStijl voor het rechtse nieuws las en nu.nl voor het linkse nieuws om zo daartussen ergens bij de waarheid uit te komen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 14:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Daar kan ik dan nog wel enige waardering voor opbrengen.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 27-10-2024 21:12 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:

De invulling van het NPO programma is wel voor 90% links.

Niet elk programma is zo overtuigend en singleminded links als het oude DWDD (hoewel Lubach wel verdomd close zit wat dat betreft), maar veel programma's hebben wel een linkse signatuur.

Kijk je bijv. naar een programma wat neutraal zou kunnen zijn, pak 'em beet De Slimste Mens, dan moet Van Rossem toch zo nu en dan zijn communistische zegje doen.
Als het maar als je naar het NOS journaal kijkt, ik geef je een voorbeeld, ze stellen de vraag op wie stemt u? A. Foto van Marc Rutte, vrolijk lachend en gestyleerd, of B. Foto van Geert Wilders, op een random moment geknipt toen hij net aanzette om te gaan hoesten. Dat soort kleine dingetjes.
Ook geeft het NOS journaal gewoon ruimte aan hun activistische weerman om steeds maar weer het zinnetje "door de mens veroorzaakte klimaatverandering" toe te voegen, en dit is voor een programma, het journaal, wat neutraal hoort te zijn. Om maar te zwijgen over de "willekeurige voorbijgangers" die ze zo nu en dan de gewenste mening laten geven over allerlei kwesties.

Kijk je naar de andere kant, dan zijn programma's die je een rechtse signatuur kan toekennen WNL op Zondag (1 uur per week), en De Hofbar(1 uur per week). Ongehoord NL bestaat ook, meerdere uren zelfs, allicht omdat ze er goed in slagen om de rechtse gedachte beter in een belachelijke context te plaatsen.
That's it, al de andere programma's zijn ofwel linksgeschoeid of totaal links indien het televisieprogramma zich daartoe leent.

Winter is coming

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 21:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 21:12 schreef Freduk het volgende:
Ook geeft het NOS journaal gewoon ruimte aan hun activistische weerman om steeds maar weer het zinnetje "door de mens veroorzaakte klimaatverandering" toe te voegen, en dit is voor een programma, het journaal, wat neutraal hoort te zijn.

Wat ernstig :')

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 27-10-2024 21:25 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
De invulling van het NPO programma is wel voor 90% links.

Raar eigenlijk he. Als 90% van het volk nou links had gestemd dan zou je dit goed kunnen verdedigen. Maar er is een flinke ruk naar rechts gemaakt afgelopen tijd, waarom zien we daar niks van terug in de programmering?

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 21:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 21:25 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Raar eigenlijk he. Als 90% van het volk nou links had gestemd dan zou je dit goed kunnen verdedigen. Maar er is een flinke ruk naar rechts gemaakt afgelopen tijd, waarom zien we daar niks van terug in de programmering?

Omdat rechtse mensen niet capabel genoeg zijn om fatsoenlijke en interessante TV te maken.

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-10-2024 21:32 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Kijk je bijv. naar een programma wat neutraal zou kunnen zijn, pak 'em beet De Slimste Mens, dan moet Van Rossem toch zo nu en dan zijn communistische zegje doen.
Als het maar als je naar het NOS journaal kijkt, ik geef je een voorbeeld, ze stellen de vraag op wie stemt u? A. Foto van Marc Rutte, vrolijk lachend en gestyleerd, of B. Foto van Geert Wilders, op een random moment geknipt toen hij net aanzette om te gaan hoesten. Dat soort kleine dingetjes.
Ook geeft het NOS journaal gewoon ruimte aan hun activistische weerman om steeds maar weer het zinnetje "door de mens veroorzaakte klimaatverandering" toe te voegen, en dit is voor een programma, het journaal, wat neutraal hoort te zijn. Om maar te zwijgen over de "willekeurige voorbijgangers" die ze zo nu en dan de gewenste mening laten geven over allerlei kwesties.

Van Rossem communistisch…De NPO die Marc (sic) Rutte als ideale kandidaat naar voren schuift.. dan snap ik wel dat je de NPO links vindt vanaf jouw rechtse wolk.

En dat je kanttekeningen bij culturele hegemonievan ‘links’ op tv plaatst kan ik ergens nog wel begrijpen - al vereist dat nogal wat selectiviteit - maar om dan de briefjes van Jan als een goed doordachte nuancering te zien…

OPPEREINDBAAS
Posted 27-10-2024 21:43 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 21:27 schreef Onweerwolf het volgende:
Omdat rechtse mensen niet capabel genoeg zijn om fatsoenlijke en interessante TV te maken.

Het is vaak tenenkrommend slecht ja. Maar iets als Business Class van Harry Mens is daardoor weer hilarisch. De complete desinteresse van die man, echt

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 21:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Tsja, ik kijk alleen naar Lubach en ook alleen omdat alles op YouTube staat. Mijn zenders staan al zeker 10 jaar op sneeuw.

OPPEREINDBAAS
Posted 27-10-2024 21:57 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Die Lubach trek ik erg slecht. Ik kijk ook nauwelijks tv. Ben vooral van de podcasts. En dan het liefst gesprekken die echt een paar uur duren.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 21:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 21:57 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Die Lubach trek ik erg slecht.

Ja, dat snap ik.

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-10-2024 22:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Ook geeft het NOS journaal gewoon ruimte aan hun activistische weerman om steeds maar weer het zinnetje "door de mens veroorzaakte klimaatverandering" toe te voegen, en dit is voor een programma, het journaal, wat neutraal hoort te zijn.

nu doe je net alsof dat standpunt niet een algemeen aanvaarde waarheid is en erbovenop op één of andere manier politiek getint is.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

OPPEREINDBAAS
Posted 27-10-2024 22:53 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 22:26 schreef spectre het volgende:
nu doe je net alsof dat standpunt niet een algemeen aanvaarde waarheid is en erbovenop op één of andere manier politiek getint is.

Nu doe je net alsof het niet een algemeen aanvaarde waarheid is dat de NOS zich activistisch opstelt. Zelfs voormalig NOS-directeur Bauke Geersing ziet dat.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 27-10-2024 23:03]

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-10-2024 23:02 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 27 oktober 2024 22:26 schreef spectre het volgende:

Maar het zit je niet dwars.

Oh jee, vergeten in te loggen met m'n andere account.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 23:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Feiten benoemen is activisme.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 27-10-2024 23:21 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 21:32 schreef Sater het volgende:
Van Rossem communistisch…De NPO die Marc (sic) Rutte als ideale kandidaat naar voren schuift.. dan snap ik wel dat je de NPO links vindt vanaf jouw rechtse wolk.

Ideale kandidaat niet, maar het ging er destijds om wat de grootste partij zou worden. De NPO heeft het niet zo op Wilders, dan nog liever Rutte. Zeker als die stelselmatig D'66 beleid uitvoert.

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-10-2024 23:22 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je doet nou haast alsof Sater wereldvreemd is.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

OPPEREINDBAAS
Posted 27-10-2024 23:23 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Als die feiten zeer eenzijdig gepresenteerd worden en er geen tegengeluid mogelijk is en dan ook eens nog de constante herhaling dan is dat activisme ja. Lijkt me niet de taak van een publieke omroep.

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com