|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hé een interessante reactie van Sater. Oh wacht, het is weer zuurlinkse stemmingmakerij. Je verwacht het niet. Zo klopt ie beter, Flater. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
En zo is het. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Alleen jammer dat deze kanjers niet hebben geleerd hoe een smartphone werkt. quote: Nice one [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 24-12-2024 12:02] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Toen ouders zich ook nog verantwoordelijk voelden voor onderwijs. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb soms het idee dat het dwangmatig is, maar ik denk er dus weer eens anders over. Dat goed beleerd zijn wordt ook wel een beetje overschat. Op de lange termijn maakt het niet veel uit als alle kinderen wat minder goed kunnen rekenen, of goed in taal zijn. Ik ben ook wel voorstander van de 4-daagse schoolweek, en dan lekker korte daagjes. Weten ze maar gewoon wat minder toch? Wat maakt dat nu feitelijk ECHT uit? Leg gewoon de lat wat lager. Leren voor de kinderen die echt wíllen leren, en laat degenen die dat toch niet willen en zo nu en dan pretenderen niet te kunnen klokkijken, lekker dom blijven. Winter is coming |
|
wie van jullie heeft er eigenlijk kinderen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Best wel heel wat maar ik niet. Ik zie wel van heel dicht bij hoe onzeker kinderen ervan worden als ze steeds maar gepushed worden om 'het beter te doen op school' en dan al van op heel jonge leeftijd bijlessen enzo. Dat soort ouders zit ook een steekje bij los. Laat dat kind lekker zijn ding doen. Komt het kind er op een gegeven moment achter dat ie echt helemaal niks kan, kan het altijd nog projectleider worden of iets soortgelijks. Winter is coming |
|
quote: Jij bent de rechter zeker? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: KiNdErEn NeEm Je NiEt MeEr. DiE hEbBeN GeEn LeVeN DoOr HeT sLecHtE KlImAaT. MaRtElAaR. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
In 1972 waren de ouders meestal nog bij elkaar. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Precies ik ben de d66 rechter die de verwende snotneuzen laat schoffelen omdat ze een moeilijke jeugd hadden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oppassen voor de tomatenplanten! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Verbaast me niks. Vandaar dat die jodenjagers er weer met een pauperstrafje vanaf komen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.geenstijl.nl/5180561/we-staan-weer-op-de-kaart-nederlander-abdala-aweys-vijf-jaar-in-britse-cel-voor-verkrachting 'Nederlander' Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het is kerstavond joh, doe gezel. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/wie-bij-het-kerstdiner-alcohol-drinkt-is-echt-gewoon-een-harddrugsgebruiker Er wordt flink gezopen daar bij dat Joop. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Koning in kersttoespraak: 'Verbittering en haat niet importeren in onze straten'" Als de koning het ziet, nu niet-rechts nog. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Achjee. Helemaal de kerstspreekbeurt van WimLex gemist. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-12-2024 19:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
quote: Ik! Kunnen zij verder ook niets aan doen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Weglopen! Leerling aan de school der losbandigheid. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |