IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Daar waar NOS, Volkskrant, NRC en de rest van de rioolpers het nieuws eenzijdig prediken. [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-10-2024 12:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:24 schreef Dypfrys het volgende:
Het wordt elke keer benoemd dus ik vroeg me af waarom dat zo top of mind is. Bedoel het niet denigerend als dat zo overkomt.

Wat wordt elke keer benoemd?

OWW's geslacht werd hier nergens benoemd, volgens mij. Jij haalt het er opeens bij, dus dat is op z'n minst een ad hominem (ik veronderstel hier dat OWW een persoon is), en gaat snel naar denigrerend toe.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 17-10-2024 12:41 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Als je gewoon beter leest dat kun je dat direct zeggen en hoeft het allemaal niet zo vermoeiend te zijn.

We komen er wel.

quote:

Ik ben voorstander van een minimumleeftijd voor toegang tot
religieuze huizen.

In theorie ja, maar religie is zo belangrijk voor mensen. Dan druk je het denk ik snel de illegaliteit in. Meestal liep verdrukking van religie niet echt goed af. Kijk die mensen geloven dat echt met hart en ziel hoewel het schadelijk is voor henzelf en hun kinderen. Maar ik denk dat onze huidige manier: informatie aanbieden maar vrij laten, het beste is wat je kan doen. Vooral veel mogelijkheden geven om kennis te maken met niet-religieuze denkbeelden. Bij mij op school leerden we creationisme. Dat kan, maar dan wel verplicht evolutietheorie ernaast. Dat lijkt me een eerste stap.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 17-10-2024 12:43 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat wordt elke keer benoemd?

OWW's geslacht werd hier nergens benoemd, volgens mij. Jij haalt het er opeens bij, dus dat is op z'n minst een ad hominem (ik veronderstel hier dat OWW een persoon is), en gaat snel naar denigrerend toe.

Ja het ging hier en in het onzintopic over misogynie. Dus ik dacht: is dit iets persoonlijks ofzo. Maar ok, sorry als het zo overkwam.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 17-10-2024 12:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:43 schreef Dypfrys het volgende:
Ja het ging hier en in het onzintopic over misogynie. Dus ik dacht: is dit iets persoonlijks ofzo. Maar ok, sorry als het zo overkwam.

Wat een rare veronderstelling, als iemand het over iets heeft moet het direct betrekking hebben op die persoon zelf?

Zeg dan gewoon dat je aan het provoceren was.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-10-2024 12:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Handhaven op leeftijd in gebedshuizen is prima te doen. Maar ook al zou dat niet zo zijn; waar het om gaat is het signaal dat je als maatschappij wilt afgeven. Het is prima om religieus te willen zijn maar we moeten af van het idee dat jij met je kinderen kunt doen wat je wilt omdat jij ze toevallig hebt gemaakt. Kinderen moeten weten dat zij zelf bepalen hoe zij in de wereld willen staan en dat ze gewoon welkom zijn in een seculiere maatschappij als seculiere mensen van religieuze ouders of als religieuze mensen van (al dan niet) religieuze ouders. Kinderen alleen maar confronteren met (één) religie en pretenderen dat dat de juiste en enige is beperkt hun keuzevrijheid. En dat geldt dus niet alleen voor religie maar alle normen en waarden en andere overtuigingen en principes die ouders overbrengen op hun kinderen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 17-10-2024 12:51 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 17 oktober 2024 12:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik wil gewoon dat we kinderen blootstellen aan objectieve en neutrale informatie en ik wil dat dat verplicht wordt.

Momenteel ruziën we allemaal best veel over wat objectieve en neutrale informatie eigenlijk is.

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )

KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 17-10-2024 12:54 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 17 oktober 2024 12:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Je bent nog net zo'n domrechtse jankkneus als 10 jaar geleden. Ook nog net zo dik of dat niet?
Gelukkig ben jij het etaleren van jouw onvermogen (ook) nog niet verleerd. Kan nog geen 24 uur normaal doen. Sneu
En dat zit dan hoog te paard iedereen de les te lezen over opvoeding. Case-study Dunning-Kruger, dan ben je.

"Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-10-2024 12:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:51 schreef powertieke het volgende:
Momenteel ruziën we allemaal best veel over wat objectieve en neutrale informatie eigenlijk is.

Dat is dus voornamelijk een gevalletje van laagopgeleide primaten die denken dat feiten subjectief zijn. Ik ga ten alle tijde uit van een wetenschappelijke basis als ik iets betoog. Zonder dat kunnen we net zo goed meteen de dijken doorsteken.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 17-10-2024 12:55 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat een rare veronderstelling, als iemand het over iets heeft moet het direct betrekking hebben op die persoon zelf?

Zeg dan gewoon dat je aan het provoceren was.

Je mag mijn gedachtes raar vinden maar beter kan ik het niet maken.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-10-2024 12:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:54 schreef KwelgeestIV het volgende:
Gelukkig ben jij het etaleren van jouw onvermogen (ook) nog niet verleerd. Kan nog geen 24 uur normaal doen. Sneu
En dat zit dan hoog te paard iedereen de les te lezen over opvoeding. Case-study Dunning-Kruger, dan ben je.

Fijn toch? Alles bij het oude, lekker conservatief. Daar moet jij toch wel een klein stijfje van krijgen zou je zeggen.

Kun je hem nog zien zonder spiegel?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 17-10-2024 12:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:55 schreef Dypfrys het volgende:
Je mag mijn gedachtes raar vinden maar beter kan ik het niet maken.

Dat kan je wel.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 17-10-2024 13:02 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat kan je wel.

Ik denk het nog steeds.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 17-10-2024 13:08 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Handhaven op leeftijd in gebedshuizen is prima te doen. Maar ook al zou dat niet zo zijn; waar het om gaat is het signaal dat je als maatschappij wilt afgeven. Het is prima om religieus te willen zijn maar we moeten af van het idee dat jij met je kinderen kunt doen wat je wilt omdat jij ze toevallig hebt gemaakt. Kinderen moeten weten dat zij zelf bepalen hoe zij in de wereld willen staan en dat ze gewoon welkom zijn in een seculiere maatschappij als seculiere mensen van religieuze ouders of als religieuze mensen van (al dan niet) religieuze ouders. Kinderen alleen maar confronteren met (één) religie en pretenderen dat dat de juiste en enige is beperkt hun keuzevrijheid. En dat geldt dus niet alleen voor religie maar alle normen en waarden en andere overtuigingen en principes die ouders overbrengen op hun kinderen.

Een seculiere samenleving met enkel redelijke mensen. Een utopie?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-10-2024 13:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Natuurlijk is dat een utopie.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-10-2024 13:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 12:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, dat heb ik niet geschreven. Je mag namelijk gewoon vinden wat je vinden wilt in deze samenleving en dat is een groot goed waar we zeker niet aan moeten zitten.

Ik wil gewoon dat we kinderen blootstellen aan objectieve en neutrale informatie en ik wil dat dat verplicht wordt.

Ik denk namelijk dat opvoeding de sleutel is tot een beter werkende samenleving.
Hulde. Je schrijft nu al drie pagina's in jouw reacties wat het is.

Ik ben heel trots op de school waar ik momenteel werk. Enorm gemêleerd publiek, culturen in alle soorten en maten. Op dit moment zijn we bezig om met een strak normatief kader deze mini-samenleving een beetje te laten worden zoals de echte samenleving moet zijn.
Wat betekent dit concreet? Bijvoorbeeld les over elkaars cultuur. Een bezoek aan de moskee, synagoge en de kerk met uitleg, maar ook met elkaar naar een travestieshow. Na afloop krijgen alle leerlingen kans tot het stellen van vragen, en dan mag alles gezegd worden. Wat echter niet mag, is weglopen omdat je niet aan iets wilt deelnemen of ergens niet mee geconfronteerd wilt worden.
Nieuw project waar ik erg benieuwd naar ben: een cartoontentoonstelling in de school, ook met zaken die beledigend of offensief kunnen zijn. Daarover mag dan alles gezegd worden, ook als het niet welgevallig is. Wat echter niet mag, is met verbaal geweld of fysiek geweld reageren, alles met dialoog.
Wat ik het mooie vind van mijn school, is dat de confrontatie niet geschuwd wordt, zeker niet binnen het burgerschapsgedeelte. Dat betekent in alle situaties gelijke monniken met gelijke kappen. Mooi dat je uit een andere cultuur komt, maar dat wil niet zeggen dat je het als excuus kunt gebruiken om aan bepaalde verplichtingen of confrontaties te ontkomen. Mooi dat je een PVV- of FvD-aanhanger bent, maar dat betekent nooit dat je een Turk of Marokkaan op zijn afkomst mag afrekenen.
Toegegeven: ik heb behoorlijk aan deze manier van werken moeten wennen, omdat ik graag boude meningen en opruierijen mag verkondigen. Maar na een jaar waarin ik me enorm heb moeten leren aanpassen, lukt het me, ondanks een incidentele uitglijer, redelijk om de voorbeeldfunctie te vervullen die van me gevraagd wordt. En vooral erg mooi om te zien dat leerlingen hier uiteindelijk ook goed mee leren omgaan. Ze kunnen namelijk polariseren wat ze willen, maar uiteindelijk hebben ze elkaar toch nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 17-10-2024 13:43]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-10-2024 20:12 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Hij is nog net zo'n mongool als voor zijn 'ZM-pauze'.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Natural Disaster
The Dude
Posted 17-10-2024 20:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Even terug nog naar dat kutjong.

https://x.com/EenExWokeDocent/status/1846962696627147210

quote:
Voor alle hypocrieten die het allemaal zo vreselijk kwalijk vonden dat het onderstaande kankerroepende, agressieve, dreigende antisociale knaapje viraal ging, omdat ‘het een kind is en hij dus nog niet uitontwikkeld is’, heel even het volgende.

Of het met dit gastje uiteindelijk wel of niet goedkomt, is totaal niet relevant. Relevant is dat zijn desastreuze, vernietigende gedrag van NU gestopt moet worden. Relevant is dat dit bijna niet te doen is. Op school, op straat, op de voetbal, dit ventje zal schijt hebben aan aanwijzingen, regels, gezag. Relevant zijn al die kinderen in zijn omgeving die schade oplopen dankzij zijn dominantie en geweld! Al die klasgenootjes die minder leren, omdat hij niets zal nalaten om de lessen te verzieken. Relevant zijn de kinderen die doodsbang zijn voor zijn getreiter. Er zijn duizenden thuiszittende scholieren in Nederland and guess what! Dat zijn NIET de leerlingen met de grote bek, maar veelal de kinderen die, zich tevergeefs stilletjes verstoppend achterin de klas, systematisch onderworpen werden aan dit type wangedrag. Ik ben benieuwd wat alle deugers vinden wanneer HUN kroost het slachtoffer wordt van dit vermaledijde TUIG. Wanneer hun kinderen een levenslang treitertrauma oplopen. Of erger!

Het is goed dat het fimpje viraal ging. Er moet toch iets zijn dat een betekenisvol afschrikkend effect gaat hebben op deze extreem hardleerse, niet corrigeerbare groep. Onze tolerantie en geitenwollensokken-pedagogiek zijn nu eenmaal totaal ongeschikt om supremacistisch barbaartribalisme te kaderen. Integendeel: het wakkert het aan!

Voor wie hier anders over denkt: plaats uw kinderen vooral op een school waar dit gedrag de regel is, in plaats van de uitzondering. Lekker divers en inclusief!
Nee? Toch maar liever niet? Tja. Dacht ik al!

Gewoon ter info.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-10-2024 20:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hey Jan,

Kun jij inmiddels al zelfstandig je reet vegen of heb je daar nog steeds hulp bij?

Natural Disaster
The Dude
Posted 17-10-2024 20:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nog steeds een reten obsessie ja?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-10-2024 21:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2024 20:17 schreef Natural Disaster het volgende:
Even terug nog naar dat kutjong.

https://x.com/EenExWokeDocent/status/1846962696627147210

Gewoon ter info.

Weer een docent die het bijltje erbij neer heeft gegooid, blijkbaar. Bang voor zijn eigen leerlingen.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2024 7:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-10-2024 17:42 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Wat een snoezig, snoezig artikel van Laura Faber en Sanne Terlouw.
Echt snoezig.

Ik geloof het meteen dat er hier elke dag 58 asielzoekers beweren dat ze maar wat graag willen integreren en werken in dit land.
Met alleen dat laatste zou ik overigens ook wel al tevreden zijn.

Maar de praktijk is anders. Van de asielzoekers heeft maar rond de helft zelfs na 10 jaar inburgeren een vaste baan. Kijken we naar het asielzoekers waarvan na 10 jaar betaald werk de voornaamste bron van inkomsten is - en ze dus stoppen met netto geld te kosten - dan is dat percentage zelfs maar 28%.

Goede bedoelingen, misschien. Ze zeggen in ieder geval van wel. Bedankt voor die mooie woorden.

Maar het resultaat is anders. Wel een snoezig artikel.

Winter is coming

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2024 17:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2024 17:42 schreef Freduk het volgende:
Wat een snoezig, snoezig artikel van Laura Faber en Sanne Terlouw.
Echt snoezig.

Ik geloof het meteen dat er hier elke dag 58 asielzoekers beweren dat ze maar wat graag willen integreren en werken in dit land.
Met alleen dat laatste zou ik overigens ook wel al tevreden zijn.

Maar de praktijk is anders. Van de asielzoekers heeft maar rond de helft zelfs na 10 jaar inburgeren een vaste baan. Kijken we naar het asielzoekers waarvan na 10 jaar betaald werk de voornaamste bron van inkomsten is - en ze dus stoppen met netto geld te kosten - dan is dat percentage zelfs maar 28%.

Goede bedoelingen, misschien. Ze zeggen in ieder geval van wel. Bedankt voor die mooie woorden.

Maar het resultaat is anders. Wel een snoezig artikel.

Mooi man, mensen uitdrukken in kosten.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-10-2024 18:07 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Wel zo overzichtelijk.

Winter is coming

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2024 18:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wat kost je moeder eigenlijk?

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com