|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: We komen er wel. quote: In theorie ja, maar religie is zo belangrijk voor mensen. Dan druk je het denk ik snel de illegaliteit in. Meestal liep verdrukking van religie niet echt goed af. Kijk die mensen geloven dat echt met hart en ziel hoewel het schadelijk is voor henzelf en hun kinderen. Maar ik denk dat onze huidige manier: informatie aanbieden maar vrij laten, het beste is wat je kan doen. Vooral veel mogelijkheden geven om kennis te maken met niet-religieuze denkbeelden. Bij mij op school leerden we creationisme. Dat kan, maar dan wel verplicht evolutietheorie ernaast. Dat lijkt me een eerste stap. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ja het ging hier en in het onzintopic over misogynie. Dus ik dacht: is dit iets persoonlijks ofzo. Maar ok, sorry als het zo overkwam. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Wat een rare veronderstelling, als iemand het over iets heeft moet het direct betrekking hebben op die persoon zelf? Zeg dan gewoon dat je aan het provoceren was. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Handhaven op leeftijd in gebedshuizen is prima te doen. Maar ook al zou dat niet zo zijn; waar het om gaat is het signaal dat je als maatschappij wilt afgeven. Het is prima om religieus te willen zijn maar we moeten af van het idee dat jij met je kinderen kunt doen wat je wilt omdat jij ze toevallig hebt gemaakt. Kinderen moeten weten dat zij zelf bepalen hoe zij in de wereld willen staan en dat ze gewoon welkom zijn in een seculiere maatschappij als seculiere mensen van religieuze ouders of als religieuze mensen van (al dan niet) religieuze ouders. Kinderen alleen maar confronteren met (één) religie en pretenderen dat dat de juiste en enige is beperkt hun keuzevrijheid. En dat geldt dus niet alleen voor religie maar alle normen en waarden en andere overtuigingen en principes die ouders overbrengen op hun kinderen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Momenteel ruziën we allemaal best veel over wat objectieve en neutrale informatie eigenlijk is. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Gelukkig ben jij het etaleren van jouw onvermogen (ook) nog niet verleerd. Kan nog geen 24 uur normaal doen. Sneu En dat zit dan hoog te paard iedereen de les te lezen over opvoeding. Case-study Dunning-Kruger, dan ben je. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat is dus voornamelijk een gevalletje van laagopgeleide primaten die denken dat feiten subjectief zijn. Ik ga ten alle tijde uit van een wetenschappelijke basis als ik iets betoog. Zonder dat kunnen we net zo goed meteen de dijken doorsteken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je mag mijn gedachtes raar vinden maar beter kan ik het niet maken. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Fijn toch? Alles bij het oude, lekker conservatief. Daar moet jij toch wel een klein stijfje van krijgen zou je zeggen. Kun je hem nog zien zonder spiegel? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat kan je wel. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik denk het nog steeds. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Een seculiere samenleving met enkel redelijke mensen. Een utopie? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Natuurlijk is dat een utopie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Hulde. Je schrijft nu al drie pagina's in jouw reacties wat het is. Ik ben heel trots op de school waar ik momenteel werk. Enorm gemêleerd publiek, culturen in alle soorten en maten. Op dit moment zijn we bezig om met een strak normatief kader deze mini-samenleving een beetje te laten worden zoals de echte samenleving moet zijn. Wat betekent dit concreet? Bijvoorbeeld les over elkaars cultuur. Een bezoek aan de moskee, synagoge en de kerk met uitleg, maar ook met elkaar naar een travestieshow. Na afloop krijgen alle leerlingen kans tot het stellen van vragen, en dan mag alles gezegd worden. Wat echter niet mag, is weglopen omdat je niet aan iets wilt deelnemen of ergens niet mee geconfronteerd wilt worden. Nieuw project waar ik erg benieuwd naar ben: een cartoontentoonstelling in de school, ook met zaken die beledigend of offensief kunnen zijn. Daarover mag dan alles gezegd worden, ook als het niet welgevallig is. Wat echter niet mag, is met verbaal geweld of fysiek geweld reageren, alles met dialoog. Wat ik het mooie vind van mijn school, is dat de confrontatie niet geschuwd wordt, zeker niet binnen het burgerschapsgedeelte. Dat betekent in alle situaties gelijke monniken met gelijke kappen. Mooi dat je uit een andere cultuur komt, maar dat wil niet zeggen dat je het als excuus kunt gebruiken om aan bepaalde verplichtingen of confrontaties te ontkomen. Mooi dat je een PVV- of FvD-aanhanger bent, maar dat betekent nooit dat je een Turk of Marokkaan op zijn afkomst mag afrekenen. Toegegeven: ik heb behoorlijk aan deze manier van werken moeten wennen, omdat ik graag boude meningen en opruierijen mag verkondigen. Maar na een jaar waarin ik me enorm heb moeten leren aanpassen, lukt het me, ondanks een incidentele uitglijer, redelijk om de voorbeeldfunctie te vervullen die van me gevraagd wordt. En vooral erg mooi om te zien dat leerlingen hier uiteindelijk ook goed mee leren omgaan. Ze kunnen namelijk polariseren wat ze willen, maar uiteindelijk hebben ze elkaar toch nodig. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 17-10-2024 13:43] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hij is nog net zo'n mongool als voor zijn 'ZM-pauze'. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Even terug nog naar dat kutjong. https://x.com/EenExWokeDocent/status/1846962696627147210 quote: Gewoon ter info. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hey Jan, Kun jij inmiddels al zelfstandig je reet vegen of heb je daar nog steeds hulp bij? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nog steeds een reten obsessie ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Weer een docent die het bijltje erbij neer heeft gegooid, blijkbaar. Bang voor zijn eigen leerlingen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat een snoezig, snoezig artikel van Laura Faber en Sanne Terlouw. Echt snoezig. Ik geloof het meteen dat er hier elke dag 58 asielzoekers beweren dat ze maar wat graag willen integreren en werken in dit land. Met alleen dat laatste zou ik overigens ook wel al tevreden zijn. Maar de praktijk is anders. Van de asielzoekers heeft maar rond de helft zelfs na 10 jaar inburgeren een vaste baan. Kijken we naar het asielzoekers waarvan na 10 jaar betaald werk de voornaamste bron van inkomsten is - en ze dus stoppen met netto geld te kosten - dan is dat percentage zelfs maar 28%. Goede bedoelingen, misschien. Ze zeggen in ieder geval van wel. Bedankt voor die mooie woorden. Maar het resultaat is anders. Wel een snoezig artikel. Winter is coming |
|
quote: Mooi man, mensen uitdrukken in kosten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wel zo overzichtelijk. Winter is coming |
|
Wat kost je moeder eigenlijk? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |