|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmm, 2/3e met je eens; ik wil natuurlijk wel dat je op mijn getrol reageert, de rest van de trollen mag je laten zitten. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Bestaat dat nog? Ik ga even graven... Edit: wel dramatisch voor een maandagmiddag [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 10-10-2024 21:14] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Niet in termen van misandrie. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik snap toch niet helemaal waarom een man een lul of kankermongool noemen los zou staan van zijn gender, maar een vrouw kut of hoer een uiting van misogynie zou zijn. Volgens mij wordt die kaart binnen het huidige discours veel te gemakkelijk getrokken. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor mannen zijn dat bijna koosnaampjes. Ik ben het met je eens dat die kaart snel getrokken wordt en niet altijd op zn plaats is tegelijkertijd is er ook echt wel een patroon te herkennen waar vrouwen minder serieus genomen worden op allerlei interacties. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jouw tweede voorbeeld is in ieder geval niet geslacht-gebaseerd. Maar je hebt een punt, an sich is het hetzelfde inderdaad. Ik kan hier geen getallen bij halen, maar vrouwen krijgen het denk ik qua gender-gebaseerde scheldpartijen zwaarder te verduren dan mannen. In ieder geval vanuit ND. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-10-2024 9:39] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:We gebruiken verschillende scheldwoorden voor mannen en vrouwen. Hoe vaak denk jij bij een vrouw "kankermongool"? Bij mij is dat een scheldwoord voor mannen. Bij een vrouw is het equivalent "kankerhoer". Het gaat om de aanleiding. Scheld ik iemand uit omdat zij een vrouw is, of omdat ze iets doet/zegt dat bij mij dermate irritatie opwekt? Net als dat gemekker over het woord "heks". Houd toch op. Dat is geen misogynie. Dat is een uiting van onvrede. Het misogynie noemen is echter wel een lekker gemakkelijk verdedigingsmechanisme. Dan hoe je het niet meer over de bron van de irritatie te hebben, want dat zou zielige incelkunde zijn. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Tuurlijk gaat het uiteindelijk om de aanleiding waarom je wat voor woord dan ook inzet. Toch blijft het opvallend hoe dat meer gender-gebaseerd is voor het ene dan het andere. En ook hoe bereid bepaalde mensen zijn om te schelden op het ene geslacht, en niet zozeer op het andere. Het misogynie noemen is inderdaad geen valide verdediging. Het is ook een aparte discussie dan waar het echt om gaat op dat moment. Des te meer reden om niet te schelden, maar gewoon uit te leggen wat je vindt en waarom iemand een verderfelijk persoon is. Alleen schelden is ook een te makkelijk aanvalsmechanisme. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-10-2024 10:00] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik zie ND ook niet meteen Stomme Belg zeggen tegen een vrouw uit België. Voornamelijk omdat hij niet in contact komt met vrouwen, ik weet het. signature |
|
quote: Zo ben ik Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik denk dus oprecht dat dat wel meevalt ten opzichte van wat linksdragende media en woke-discours ons willen doen denken. Ik denk dus dat er net zo goed veel scheldwoorden zijn voor mannelijke gender, alleen dat deze wellicht geen gender-etymologie hebben. Zoals bijvoorbeeld "(kanker)mongool" of "teringlijer". Wellicht dat er inderdaad meer vrouwelijke pejoratieven zijn, maar voorbij hoer en heks kan ik er zo geen bedenken. Het woord "hoer" bekt natuurlijk ook gewoon lekker. Met de rollende r. Net als kanker. Maar het kan natuurlijk ook gewoon het discours zijn dat ons bewust maakt van scheldwoorden voor vrouwen, en die voor mannen achterwege laat omdat deze niet binnen het gevolgde narratief passen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Kijk maar uit, zometeen begint hij over ouderdomskrampjes in zijn middenrif. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Misschien is het tijd om te beginnen over het belang van voortijdige opsporing van darmpoliepjes en bijbehorende opsporingstechnieken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik denk het niet. quote: Dat is wel een goede, ja, het onderscheid van scheldwoorden die vooral voor mannen gebruikt versus die voor vrouwen gebruikt worden ten aanzien of ze het gender inhaken of niet. Denk dat je hier gelijk hebt. En hoer bekt zeker lekker. Ook goed voor mannen in te zetten! quote: Kan, kan, kan. Maar denk toch dat vrouwen het zwaarder te verduren hebben, qua gescheld. Wellicht terecht, maar iig opvallend ;-) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: :') Terecht, wel. quote: Nou, goede tips, graag! Ik als zorgmijder kan wel wat input gebruiken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1620750719/woke-ziekenhuisdirecteuren-verbieden-gender-aanduiding-bij-de-geboorte-dit-is-gestoord Woke idioterie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.buttkicken.nl/2024/10/13/briefje-van-jan-aan-femke-halsema-8/ Briefje aan die vol van haarzelf zijnde omhooggevallen kouwe kak troela van Geestesziek Links. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-10-2024 10:02] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Motie van het lid Eerdmans. https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/moties/detail?id=2024Z15662&did=2024D38040 quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Volgens mij komt het vooral door een zekere tweet van een andere politicus dat de discussie nu vooral over de positie van Femke Halsema gaat. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die tweet over Faalsema was dan ook volledig terecht. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-10-2024 12:51] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik vind dit ook wel een leuk grapje van de heer Eerdmans. Winter is coming |
|
quote: "Oh nee, een veilig werkklimaat! Snel, regel een coördinator!" Zulke snowflakes op rechts. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-10-2024 8:41] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
misschien kennen ze de Interforum Coördinator Wokebestrijding van hier wegtrekken voor die klus [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-10-2024 14:47] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |