|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: M... je moeder... van K... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Moet je maar geen fiets zonder remmen nemen en dan de bink denken te zetten. "Met M. de O. je K. van moeder." [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 10-10-2024 13:25] "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Tja op dit forum krijg je een beetje de indruk dat vrouwen hem ook nooit liefgehad hebben, dus waarom zou hij het terug doen... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: :') Wou dat ik die voicemail nog had. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Blasfemie!!! Goede geheimtaal wel. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: BVD/AIVD/MIVD heeft het vast nog wel liggen ergens. Naast de kermismobiel van. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Naast het fotorolletje van Srebrenica, de bonnetjes van Opstelten & Teeven en de klerenhanger van Pechtold te wachten totdat Demmink tegen de lamp loopt. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Waarheden. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Jank niet zo, wijf. Als het een man was geweest had ik die ook benoemd. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-10-2024 15:44] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Zou waar kunnen zijn, alleen zie ik dat niet zo gebeuren als je op een man reageert. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Joh, je bent een vervelende kloonaccount/-trol, is allemaal prima en doe je best. Maak betere grappen, dan heeft de rest van de wereld er ook nog iets aan. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: signature |
|
quote: Waren dat effectief pogingen tot humor dan? shiiiiit signature |
|
Volgens mij is het hemzelf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik neem aan dat een van die 3/4, hoeveel zijn het er, inderdaad van ND zelf is. Niet dat ze het forum ontregelen. Zoveel users zijn er niet meer over. En die accounts posten vooral in bepaalde (niet-muziekgerelateerde) topics; maar toch bevreemdt het mij dat het al zolang wordt gedoogd. Muti. en iPim loggen toch afentoe in? "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Geen defintief idee wie/wat is qua troll-accounts. Vind ze wel hinderlijk, en ontregelend. Wie dan qua admin nog iets doet zou zeker een paar duchtige bans moeten uitvoeren. We zijn met weinig forumbewoners, tov vroeger of IG of weet ik veel wat. Maar ik merk toch enige opleving op hier. Waarschijnlijk omdat we oud worden en hedendaagse sociale media niet meer begrijpen en dus maar in oude gewoontes vervallen. edit: duizend typos [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-10-2024 16:57] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: ElitE, ik had je wat weken geleden op last.fm of zoiets een theatraal bericht gestuurd. Reageer daar, of ik ga je elders lastig vallen ಠ_ರೃ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Een echte ZMer spreekt van gleufdieren. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote:Waarom vind ik dit grappig? (''': "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Het is niet grappig, maar ook jij hoort bij het groepje theatrale ZM'ers van middelbare leeftijd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Eeuwig 27 hier. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Misschien valt dat minder op omdat het meestal van die doorgedraaide mutsen zijn die dergelijke dingen flikken. Overigens doe je nu huilie huilie over 'kech' maar dat woord gebruiken haar hamasvriendjes met zeer grote waarschijnlijkheid ook als ze het over die geradicaliseerde mentaal ontspoorde terroristenaanbidsters hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Om die bans voor die trolaccounts heb ik ook al meermaals in het desbetreffende topic gevraagd voor die accounts maar men laat het gewoon gaan. Ik reageer er ook niet meer op, op die trolaccounts. Of in ieder geval zo min mogelijk. Lekker rustig. Nu moet ik me enkel nog bewegen om niet meer op jouw getrol te reageren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |