|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Simpsons did it! I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: Pogingen ertoe worden al gedaan. In de VS kunnen de gebruikelijke klimaatwappies tegen betaling een ballon met reflecterende deeltjes laten opstijgen. Die ballon stijgt dan naar 'grote hoogten' en wordt daar tot ontploffing gebracht. Tot heden wordt er dan wat reflecterende confetti losgelaten wat dan langzaam neerdwarrelt. De theorie is dat dit zonlicht reflecteert op een gewenste manier, die verder niet onderbouwd is. Dit levert de klimaatwappies een lege beurs op en degenen die op dat soort flapdrollen teren een volle. Voor de rest zal het naast milieuvervuiling niet veel effect hebben. Dat is het wrange aan het hele verhaal. [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 02-12-2024 11:01] Winter is coming |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/buitenland/6338130/breivik-heeft-eigen-keuken-en-fitnessruimte-maar-wil-menselijk-contact.html Iedereen met cavia's is een neo-nazi. /dom niet-rechts Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Krijgt hij er ook een BBQ bij? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Misschien zit er een vijl in een cavia verstopt! Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Wie weet. Elite kan 'm nog wel wat tips geven denk ik voor de bereiding van de cavia's. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
CHECK OP VIJLEN!!! Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4605890/man-zwaar-mishandeld-door-drie-jongeren-tijdens-uitlaten-van-zijn-hond Toch weer een meerderheid aan ususal suspects. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6338111/audio-opname-in-onderzoek-rond-moord-op-ryan-18-uit-joure-wijst-op-eerwraak.html Hebben ze op school geleerd zeker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.buttkicken.nl/2024/12/08/briefje-van-jan-aan-rene-de-beukelaer/ quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Toch wel bijzonder hoe het verdedigen van Joden vooral gebezigd wordt juist door mensen die ook doorgaans als "extreem-rechts" bestempeld worden. Zelfs de mensen die wel echt extreem-rechts zijn, met een kaal kupke, een pakje en een vlaggetje, daarvan vraag ik me af of die werkelijk wel zo anti-joods zijn, of de afgelopen twintig jaar überhaupt geweest zijn. Anti-islam geloof ik wel meteen. IN HET KORT: Jodenhaat is tegenwoordig een extreem linkse hobby, in plaats van een extreem rechtse. (EDIT: even in het kort toegevoegd met wat makkelijk te begrijpen zinsneden). [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 08-12-2024 9:32] Winter is coming |
|
Alles wat niet in de pas van extreem-nietrechts loopt is extreem-rechts.Daarom vinden GL-ers D66-ers ook niet niet-rechts. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja dat is dan toch omdat ze achterlopen. Ik zelf zou zeggen dat D'66 van oudsher een middenpartij is, maar dan wel net rechts van het midden, en met een focus op onderwijs. Die focus op onderwijs behouden ze wel in het kader van een identiteit hebben. Het is een beetje moeilijk te zeggen of ze zelf nou zo ontzettend naar links zijn opgeschoven, ofdat het hele spectrum verrechtst is en ze daarom nu gemiddeld links van het midden uitkomen, omdat het midden een eindje verderop ligt. Dingen verschuiven, kijk als voorbeeld nou naar ImpNaz, die al 23 jaar probleemloos optreedt sinds het ontstaan van het nummer Zero Tolerance, en nu kan het opeens niet meer. Omdat de huilie-huilie norm is verschoven, haaks op het politieke spectrum. Oftopic in een al veel te lang en bovendien structuurloos verhaal, ik heb weer eens een (BE: nen typischen Freduk) ZM post uitgepoept. Wel is alles zoals gebruikelijk gewoon waar. [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 08-12-2024 10:43] Winter is coming |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hela! Ben jij er nu zelf niet schuldig aan dat je alles links van de PVV als niet-niet links beschouwt? Winter is coming |
|
Edit: ze vinden zichzelf zowaar links-liberaal. Wat ze zelf vinden is goed genoeg voor mij. Zo had ik het toch weer eens klassiek mis. Overigens is dit niet eens een echt edit, maar ik laat mijn fouten gewoon online staan in plaats van er een . van te maken. Vind ik chill. Winter is coming |
|
quote: Nee. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-12-2024 10:53] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
I want you to caress me like a tropical priest |
|
https://nos.nl/artikel/2548017-miss-nederland-verkiezing-stopt-niet-meer-van-deze-tijd Net als het Unoxmeisje weggewoked? Het wordt steeds gekker. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-12-2024 11:14] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat was ten aller tijden al een intens kansloos gebeuren. Niemand gooit een cadeau in de hoek om zich vervolgens te vermaken met het cadeaupapier. I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: Als er leuke sterretjes op het cadeaupapier staan kun je het misschien boven je hemelbed hangen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |