IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Daar waar NOS, Volkskrant, NRC en de rest van de rioolpers het nieuws eenzijdig prediken. [nieuwstopic] Vorige pagina
OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-01-2025 20:06 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2025 19:31 schreef Dypfrys het volgende:
Bij sociale media gaat veel fout, maarbij reguliere media ook. Jijbak

Ik heb gestudeerd dus ik heb meer gelijk dan iemand anders. Zwak autoriteitsargument

Hij heeft het over de media. Zijn argument gaat sec om specifieke berichtgeving in de volkskrant.

Ik denk da5 de discussie valide is alleen zijn argumenten zijn simpelweg zwak. Iemand kan beweren de aarde is rond want ik kan fietsen. Bij heeft gelijk amar z'n argument is niet zo sterk.

Ja gewoon lekker doorgaan met andermans standpunt vertekenen, wel weer typisch dat juist jij dan over drogredenen begint te mekkeren.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-01-2025 20:09 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ja ok dit is een soort van injebroekje.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-01-2025 20:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2025 18:22 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Dat alle kranten in handen zijn gevallen van een stel Belgen en daarom allemaal hetzelfde schrijven wordt ook gewoon besproken trouwens.
Nu niet over dat ene filmpje, maar als ik zo zie wat DPG Media heeft aan Belgische merken, dan is de bedenkelijke kwaliteit wel te verwachten. Roddelpers, de populistischere kranten, … Enkele uitzonderingen daargelaten. Geen idee wat de Volkskrant ooit was, maar de koepel waar het nu in zit is wel een beetje de Fox News van België. Met De Morgen daar dan nog tussen ¯\_(ツ)_/¯

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-01-2025 20:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hoe zit dat dan met Mediahuis, vanuit Belgisch perspectief? In NL onder andere eigenaar van de Telegraaf.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-01-2025 20:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hm, een kwaliteitskrant en een groep populistischere kranten die vooral regionaal zijn (of ooit waren). Als DPG een 9 is, is Mediahuis een 6. Geen roddelmagazines, geen plattere tv-zenders. En waar het populair gaat, doet het dat niet zo verregaand als een aantal DPG-producten.

Noem me old school, maar ik haal mijn nieuws voornamelijk van VRT en Radio 1, de staatsmedia dus. Dat werkt in België goed genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 28-01-2025 20:57]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-01-2025 21:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dank! Denk dat in Nederland de reputatie omgekeerd is, gek genoeg. Nou ja, niet helemaal.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2025 15:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2025 17:21 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2025 15:55 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.buttkicken.nl/2025/01/29/briefje-van-jan-aan-de-trump-haters/

quote:
"Zo kijken dus álle Trump-haters hier in Nederland sinds die brutale Amerikanen anders hebben durven stemmen dan de Volkskrant ze opdroeg."

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-01-2025 17:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

* een klein gedeelte van de amerikanen

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2025 18:17 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

En hoe verzuurd kijk je daar bij?

Natural Disaster
The Dude
Posted 29-01-2025 18:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Er moeten minstens 20 boeren weg om dat zure gezicht te compenseren.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2025 18:33 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Helpt niet, dit soort volk zal altijd blijven lopen jankmuilen zolang de kranten het ook doen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-01-2025 18:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

jullie twee vullen veel in, waaronder jullie broekjes.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 29-01-2025 19:18 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2025 18:33 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Helpt niet, dit soort volk zal altijd blijven lopen jankmuilen zolang de kranten het ook doen.

De peilloze diepte.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-01-2025 19:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

beter zoekt ie die ene foto op, kan ie een lachje op onze zure mondjes toveren

Natural Disaster
The Dude
Posted 29-01-2025 19:25 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 29 januari 2025 19:18 schreef Ktulu het volgende:
De peilloze diepte.

In je broekje.

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-01-2025 19:27 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2025 19:21 schreef spectre het volgende:
beter zoekt ie die ene foto op, kan ie een lachje op onze zure mondjes toveren

Alsof jullie de mondhoeken ooit boven de kleine tenen uit gaan krijgen.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-01-2025 19:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee, f-o-t-o

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-01-2025 19:49 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ik denk niet dat faal een foto van jouw broekje heeft.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-01-2025 0:31 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2025 17:57 schreef spectre het volgende:
* een klein gedeelte van de amerikanen

De popular vote man, de popular vote.
Het gebruik van het woord man doet me lekker dom overkomen. Ik ben voor.

Anyway, Trump had iets van 49,5% van de stemmen en Kamela iets van 48,5% van de stemmen. De resterende 2% heeft op iets extreems gestemd.
Deze zinsbouw valt vast ook nog wel een opzichtige kwinkslag uit te slepen.

Maar feitelijk is het toch wel opmerkelijk. Trump is zo populair dat ie gewoon ook absoluut meer Amerikanen achter zich heeft gekregen dan Kamela. Vaak hadden de republikeinen in het verleden het kiesmannensysteem nodig om nog nipt te winnen. Nu niet.
Trump won ook alle zeven swingstates, hij had er maar drie nodig.

De Amerikanen waren ongewoon enthousiast over de republikeinse kandidaat deze keer.

[Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 30-01-2025 0:32]

Winter is coming

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com