|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja ok dit is een soort van injebroekje. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Nu niet over dat ene filmpje, maar als ik zo zie wat DPG Media heeft aan Belgische merken, dan is de bedenkelijke kwaliteit wel te verwachten. Roddelpers, de populistischere kranten, … Enkele uitzonderingen daargelaten. Geen idee wat de Volkskrant ooit was, maar de koepel waar het nu in zit is wel een beetje de Fox News van België. Met De Morgen daar dan nog tussen ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Hoe zit dat dan met Mediahuis, vanuit Belgisch perspectief? In NL onder andere eigenaar van de Telegraaf. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hm, een kwaliteitskrant en een groep populistischere kranten die vooral regionaal zijn (of ooit waren). Als DPG een 9 is, is Mediahuis een 6. Geen roddelmagazines, geen plattere tv-zenders. En waar het populair gaat, doet het dat niet zo verregaand als een aantal DPG-producten. Noem me old school, maar ik haal mijn nieuws voornamelijk van VRT en Radio 1, de staatsmedia dus. Dat werkt in België goed genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 28-01-2025 20:57] |
|
Dank! Denk dat in Nederland de reputatie omgekeerd is, gek genoeg. Nou ja, niet helemaal. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
* een klein gedeelte van de amerikanen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En hoe verzuurd kijk je daar bij? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Er moeten minstens 20 boeren weg om dat zure gezicht te compenseren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Helpt niet, dit soort volk zal altijd blijven lopen jankmuilen zolang de kranten het ook doen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
jullie twee vullen veel in, waaronder jullie broekjes. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: De peilloze diepte. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
beter zoekt ie die ene foto op, kan ie een lachje op onze zure mondjes toveren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: In je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Alsof jullie de mondhoeken ooit boven de kleine tenen uit gaan krijgen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
nee, f-o-t-o Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik denk niet dat faal een foto van jouw broekje heeft. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: De popular vote man, de popular vote. Het gebruik van het woord man doet me lekker dom overkomen. Ik ben voor. Anyway, Trump had iets van 49,5% van de stemmen en Kamela iets van 48,5% van de stemmen. De resterende 2% heeft op iets extreems gestemd. Deze zinsbouw valt vast ook nog wel een opzichtige kwinkslag uit te slepen. Maar feitelijk is het toch wel opmerkelijk. Trump is zo populair dat ie gewoon ook absoluut meer Amerikanen achter zich heeft gekregen dan Kamela. Vaak hadden de republikeinen in het verleden het kiesmannensysteem nodig om nog nipt te winnen. Nu niet. Trump won ook alle zeven swingstates, hij had er maar drie nodig. De Amerikanen waren ongewoon enthousiast over de republikeinse kandidaat deze keer. [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 30-01-2025 0:32] Winter is coming |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |