IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Daar waar NOS, Volkskrant, NRC en de rest van de rioolpers het nieuws eenzijdig prediken. [nieuwstopic] Vorige pagina
OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-01-2025 20:06 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2025 19:31 schreef Dypfrys het volgende:
Bij sociale media gaat veel fout, maarbij reguliere media ook. Jijbak

Ik heb gestudeerd dus ik heb meer gelijk dan iemand anders. Zwak autoriteitsargument

Hij heeft het over de media. Zijn argument gaat sec om specifieke berichtgeving in de volkskrant.

Ik denk da5 de discussie valide is alleen zijn argumenten zijn simpelweg zwak. Iemand kan beweren de aarde is rond want ik kan fietsen. Bij heeft gelijk amar z'n argument is niet zo sterk.

Ja gewoon lekker doorgaan met andermans standpunt vertekenen, wel weer typisch dat juist jij dan over drogredenen begint te mekkeren.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-01-2025 20:09 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ja ok dit is een soort van injebroekje.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-01-2025 20:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2025 18:22 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Dat alle kranten in handen zijn gevallen van een stel Belgen en daarom allemaal hetzelfde schrijven wordt ook gewoon besproken trouwens.