|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar ff, heeft iemand je onlangs bekritiseerd vanwege je geslacht ofzo want het lijkt je nogal dwars te zitten. En verder ben ik het wel eens in de zin dat er altijd een rol is voor de overheid om een consistent verhaal te brengen over hoe je een goede burger bent. Alleen ik denk wel dat je snel aan de grens zit van wat je kan doen en dat mensen zo beinvloeden maar beperkt effect heeft. Hoe harder je bovendien dramt hoe meer weerstand juist. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:"We moeten het niet over cultuur hebben, maar over opvoeden." Houd toch op. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nouja dat vind ik een beetje een lompe woordkeuze maar soit. Het is denk ik heel moeilijk om feiten te duiden. Zeker omdat we het daar niet allemaal over eens zijn. Ergo je krijgt snel een dictatuur. Niet gezegd hebbende dat het ene feit niet beter is dan het andere. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ik las bij OWW niet dat het niet (ook) over cultuur zou moeten gaan, maar alleen een pleidooi voor opvoeding in de brede zin. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Je hebt totaal niet begrepen waar het om draait. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Met dit soort onzin diskwalificeer je jezelf bij voorbaat van elke discussie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Maar welke feiten wil je dan mensen op de neus drukken precies? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Cultuur is net zoiets als traditie; "leuk voor je". Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het feit dat je dat zegt is al cultureel bepaald haha "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Staat er toch echt. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat heb ik hierboven al beschreven in algemene zin en er een voorbeeld (mysoginistisch gedrag heeft in onze huidige samenleving deze potentiële consequenties, die zouden onwenselijk voor de gedrager kunnen zijn) van gegeven. Jij verwart feiten met opinie of moraal of normen en waarden. Feiten kun je gewoon objectief vaststellen. Die zijn niet alternatief en zijn voor jou, mij en Hassan van nummer 16 gewoon hetzelfde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Haha. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wat een kneuzige opmerking. Dacht even dat je een van die kloonaccounts was. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dan lees ik dat anders danwel verkeerd, maar ik ben het in ieder geval met jou eens dat je cultuur niet *kan* negeren tv opvoeding. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Moet zeggen dat mijn interesse sinds een bepaald (her)intreden flink is gedaald en het ook weer direct richting ontsporen loopt. Jammer. Maar ik heb wel weer even gegeten en gedronken. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bedoel je dan dat er voor mensen die aantoonbaar uit een andere cultuur komen andere regels zouden moeten gelden in deze samenleving? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het wordt elke keer benoemd dus ik vroeg me af waarom dat zo top of mind is. Bedoel het niet denigerend als dat zo overkomt. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Je bent nog net zo'n domrechtse jankkneus als 10 jaar geleden. Ook nog net zo dik of dat niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Maar wat nou als je leeft in een samenleving met mensen die daadwerkelijk vinden dat vrouwen en homo's minder zijn. Wil je die dan buitensluiten van sociale zekerheid? Of snap ik je dan nog steeds niet. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Nee, dat heb ik niet geschreven. Je mag namelijk gewoon vinden wat je vinden wilt in deze samenleving en dat is een groot goed waar we zeker niet aan moeten zitten. Ik wil gewoon dat we kinderen blootstellen aan objectieve en neutrale informatie en ik wil dat dat verplicht wordt. Ik denk namelijk dat opvoeding de sleutel is tot een beter werkende samenleving. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kijk, ok daar kan ik in mee. Te beginnen met religieuze scholen afschaffen wat mij betreft. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Nee. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Als je gewoon beter leest dat kun je dat direct zeggen en hoeft het allemaal niet zo vermoeiend te zijn. quote: Ik ben voorstander van een minimumleeftijd voor toegang tot religieuze huizen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Okay, gelukkig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |