![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je geeft dus inmiddels wel toe dat je Jan bent. We boeken progressie ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Nieuws! ![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Bij beiden is context belangrijk. Er zijn met publiek meerdere situaties waarbij je opgeheven armen hebt maar die niet perse nazigroeten zijn. Hitler deed het hier anders maar ik heb ook wel echte neonazi groeten gezien vanaf de borst omhoog. Maar het blijft een stuk subjectieve context omheen zitten. Van de democraten kun je een hoop zeggen maar ze zijn wel vrij consistent in niet geassocieerd willen worden met nazi of extreem rechts. Musk en Trump hebben wel meer flirts met extreem rechtse groepen zoals de proud bois. Vrijlaten van een veroordeeld opperhoofd met Auschwitz verheerlijking op een trui dragen daaraan bij. Tegelijkertijd staan ze blind achter Israël dus ja dat geeft een wisselend beeld quote: Niet per se alle. Maar Hitler had goede banden met verschillende arabieren. En Jodenhaat en uitgesproken wens tot genocide van alle joden is iets wat veel Arabieren niet vreemd is. In de meest voorzichtig gekozen woorden is dat minstens: Niet allen dragen dezelfde mate van haat, maar in deze landen/bevolkingsggroepen ligt dat ongetwijfeld boven het wereldwijd gemiddelde. [img]En jij gaat ook niet vrijuit met je verheerlijking van het Oekraiense leger. Maar omdat ze Poetin er vooralsnog van weerhouden dat hij je bij Hoek van Holland de Noordzee injaagt is het Azovbataljon voor jou natuurlijk geen probleem, toch? Er circuleren genoeg foto's van Oekraiense millitairen met nazitattoo's/symbolen rond op dze interwebz. [/quote] Vrijuit nee, ik ben er ook geen fan van. Azov heeft nog nazistische elementen, maar de groep is opgenomen in het reguliere leger, de nazistische toon is in ieder geval een aantal tonen lager, er zitten andere lui in en staan alleen onder bevel van een Joodse leider. Dat vind ik wel anders dan vrijspraak voor een aantal geweldadige wel openlijke ervoor uitkomende nazi's. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Alles wat tegenwoordig niet in het zuurlinkse narratief past wordt weggezet als nazi of fascist. En zuurlinks heeft zelf niet door dat hun eigen gedrag meer nazistisch of fascistisch is dan dat van degene waar ze op afgeven. Zelfs Churchill wist het al. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Alleen heeft de beste man dat nooit gezegd of geschreven. Maar leuk dat je weer wat rechts nepnieuws hebt gevonden om te knippen en plakken. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Kom, je weet dat je het wilt posten, ookal zegt het enkel iets over 1 persoon. Past dat wel nog in je straatje? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Ik vind het niet één kant op werken. Beide extreme kanten hebben er een handje van. Ik ben nog altijd een beetje verbaasd dat Gideon van Meijeren niet over de demografische veranderingen mocht praten. Het onderwerp is taboe verklaard. Nu weet ik dat hij er een rascistisch verhaaltje van zal breien en dat men daar bang voor is. Maar je moet wel onder een steen leven om te denken dat dit geen onderwerp is wat benoemd moet worden. Er zitten negatieve kanten aan en problemen die besproken moeten worden. Het ligt niet aan de genetische aanleg dat immigranten hier trammelant kunnen maken. Maar de culturele verschillen en het feit dat ze socioeconomic helemaal onderaan beginnen is net zo goed garantie voor sociale problemen. En die van Churchill klopt absoluut, de Russen geven er een mooi voorbeeld van. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Goed punt: https://winstonchurchill.hillsdale.edu/fascists-anti-fascists/ ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Juistem. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Precies wat ome Kerkheuvel ook zei: "He was always careful to describe which fascists he was talking about—though he regarded both those of the Left and the Right as equally repugnant in their denial of liberty." ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik had hem hier al eens eerder neergeplempt maar toen had je nog geen standaard riedeltje gevonden om te reageren denk ik. Btw, het is misschien niet een quote die van origine van Churchill is maar dat maakt hem niet minder waar. Volgens mij was ie oorspronkelijk van een joodse meneer, met meer aanzien dan jij, gedaan kort na WW2. Ik kan zogauw niet meer vinden wat de naam van de beste man was. Nepnieuws in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat ben je boos. Waarom zo boos? Je staat voor. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Denk voor jezelf. Ik ben helemaal niet boos. Zuurlinkse Mensen die op mijn posts reagaren daarentegen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Hij was toen ook al nep. ![]() |
|
Jij bent nog steeds nep. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Zie hier het trots-rechtse vernuft. LiNkS!!!1! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Plakt dus meerdere keren dezelfde nepquote en verwijt anderen een standaard riedeltje. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: De correcte comeback begint met "Je bent zelf". No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
De korte samenvatting: ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Tekort aan in-je-broekjes "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
quote: Het heeft wel de klassieke "ik maak iets belachelijk zonder te zeggen wat dat iets is", dat vind ik toch wel een sterke altijd. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |