|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga je nou grossieren in dooddoeners? Totaal irrelevant ook maar jij kent er vast bergen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
16.000 per maand voor een stacaravan blijft inderdaad 16.000 per maand voor een stacaravan. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
De ouderen in de verzorgingstehuizen komen er stukken bekaaider vanaf dan die 'vrienden' van Batsdieanus. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Die vluchtelingen kunnen er niet vaak iets aan doen dat hun opvangmogelijkheden zo achterlijk geregeld zijn. Of dat het systeem zo rot in elkaar zit dat ze voorrang krijgen op mensen die al lang op de wachtlijst voor een woning staan. Dat hotels en campings bakken geld verdienen aan het COA en dat we daar als maatschappij belastinggeld voor over de balk gooien vind ik ook belachelijk, eerlijk gezegd. Echter: als voor de oorlog gevluchte leerlingen van me een woning als statushouder krijgen, en dan door de buurt met opgehangen varkenskoppen, scheldkanonnades en vuurwerk worden ontvangen en zich dan weer midden in oorlogssituaties wanen waar ze juist voor gevlucht zijn, denk ik dat er iets verkeerd gaat. Maar dat soort escapades worden welzeker aangemoedigd door de gore racistische stemmingmakerij van kneuzen als Wilders, Dijkgraaf en ND.... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Inderdaad. quote: Dit soort situaties zijn erg triest, maar je bent nu zelf ook bezig met stemmingmakerij door anderen van alles in de schoenen te schuiven. Niet onnodig de zaak opruien heer Bats. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1527028899/dringend-actie-tegen-ufo-s-gevraagd-nationale-veiligheid-en-onze-samenleving-in-gevaar Ik voel een avondklok aankomen Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Bats bedoelt te zeggen dat ie in een tokkie omgeving woont. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ja sorryman, mag graag een beetje ruien. Maar: ik merk dat het klimaat rondom asielzoekers nogal verhardt. Dat heeft eerder een averechtse uitwerking dan dat het bv. nuttig beleid oplevert. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Zeker. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Weet ik quote: Ik zie die verharding ook, er is geen normaal debat meer mogelijk. Hoe slecht het beleid ook is, we hebben wel te maken met mensen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Het komt natuurlijk ook door alle vorige kabinetten die jarenlang alles verwaarloosd hebben. Eenzijdig alles op het nieuwe kabinet schuiven is te simpel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Wat versta je onder asielzoekers? Er zijn er genoeg die vluchtelingen, gelukszoekers en arbeidsmigranten op één hoop gooien en het allemaal asielzoekers noemen. Daar ga je natuurlijk al behoorlijk de mist in. En kneuzen die hiernaartoe 'vluchten' en vervolgens vrolijk naar land van herkomst op vakantie gaan zijn ook geen vluchtelingen. Die vallen ook onder de categorie gelukszoekers aka parasieten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Die waar ik mee te maken heb zijn altijd statushouders. Dus mensen met een bewezen vluchtverhaal van wie de aanvraag is goedgekeurd. Die overigens zelf net zo'n hekel hebben aan 'veiligelanders' die de boel verzieken als sommige Nederlanders, omdat ze in de AZC's ook enorm last hadden van dat volk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een statushouder die naar zijn thuisland op vakantie gaat is ook uitzettingswaardig. Overigens wordt asiel tegenwoordig voor het gemak ook maar gezien als permanent verblijven ipv teruggaan als het kan. Zo werkt het in de hoofden van niet-rechtsen misschien maar dat is niet hoe asiel verlenen bedoeld zou moeten zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het zou veel simpeler moeten zijn. Iedereen die misbruik maakt van onze gastvrijheid moet opbokken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dat zijn er nogal wat. Winter is coming |
|
quote:En wat moeten we dan doen met lamzakken en profiteurs die toevallig wel in dit land geboren zijn, en die net zo hard onze sociale voorzieningen misbruiken? Of met bestuurders en managers die de staatsruif leegtrekken door zichzelf een veel te ruim salaris toe te bedelen? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-11-2024 19:40] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ook aanpakken, maar die groepen waren niet het onderwerp van de conversatie. Maar dat weet je zelf ook wel, ouwe rellert. Ik heb ze hierboven tenminste niet genoemd. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-11-2024 19:50] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Laten we de whataboutism kaart ook van stal halen. Verder eens met ND, ook aan pakken dus. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1128460944/schokkende-onthulling-in-zaak-onthoofde-leraar-samuel-paty-scholiere-geeft-toe-te-hebben-gelogen-over-islamofobe-beschuldigingen Laat die kop van die kech maar rollen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Kom op jonge. Een meisje van toen 13 jaar dat een kutsmoesje verzint, zonder dat ze daarvan de gevolgen kan overzien. Iets met de prefrontale cortex. Zij zit de rest van haar leven met de gevolgen hiervan. Haar omgeving lijkt me minstens tien keer zo gestoord. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De nadruk ligt nu op deze leugen. Maar het echte probleem is die vader inderdaad "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
https://nos.nl/artikel/2546361-vvd-oogst-irritatie-met-kritiek-op-religie-in-de-openbare-ruimte You go Yesilgöz. "CDA, SGP, ChristenUnie en Denk vinden dat ze hiermee veel te ver gaat" verrassend "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |