|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
En dat kk joch heeft een backpfeifengesicht. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Nog steeds erg tegen dat soort onaangepast gedrag van een kind, daar niet van. En van volwassenen des te meer, die denken dat het dan OK is een kind op een evengoed totaal ongepaste en zure manier en public neer te zetten. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zuur in je broekje. Jij weet zelf ook wel dat dit veel verder gaat dan alleen dat rotjoch, knulletje. Zo steekt zowat die hele koeltoer ineen. En het is zeker niet leeftijd gebonden. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote:Ik ga er vanuit dat de volwassene in kwestie in een buurt leeft waar dit soort onaangepast gedrag voornamelijk bij kinderen van bepaalde komaf voorkomt. Ik kan onderschrijven dat die buurten bestaan. Ik heb ook best 'gezeik op straat' gehad (pistool op me gericth, mes op keel etc) en ik probeer heel goed vooroordelen uit waarnemingen te filteren, maar de meeste shit die ik had was toch echt met 'buitenlanders'. Ik weet dat de gemiddelde klager over 'buitenlanders' veel tegen zich heeft, nuancering en perspectief niet in de laatste plaats, en ik ken de paar rapporten vanuit Politie, CBS en de kritiek erop qua methodiek, maar ik wil toch echt niet aan de kant schuiven dat er 'een probleem' is met veel jongeren van bepaalde origine. En dat veel van de cliché's ("van die Chineesjes hebbie nooit last", "het zijn altijd die rotMocros") wel degelijk gebaseerd op feiten zijn. Nee, 'ze' zijn niet allemaar rotte appels, en ja, er zijn ook rotte peren, en ja, naast cultuur (de primaire focus van de gemiddelde rechtse klager) spelen zeker ook socio-economische factoren mee, maar toch kan ik wel onderstrepen dat bij bepaalde culturen onevenredig veel meer dit soort gedrag voorkomt (d.w.z. in verhouding veel meer, veel heftiger). When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat is vast allemaal min of meer waar. Maar dat vastgesteld hebbende, denk ik niet dat dat gelul over cultuur en volksaard bijdraagt aan een oplossing. Als je constant dat minder minder minder PVV geluid hoort, ga je je echt geen onderdeel van Nederland voelen. Daarnaast is het merendeel van die mensen uit die cultuur gewoon chill, eventueel hardwerkend en vriendelijk in de omgang. En die spreek je impliciet steeds aan door het over afkomst te hebben. Ik word zelf al getriggerd als het over het gedrag van witte mannen gaat, laat staan hoe dat moet zijn als je tot een daadwerkelijk vaak gediscrimineerde groep behoort. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 16-10-2024 17:14] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik vraag me in de eerste plaats af waarom dat jochie zomaar gefilmd moet worden. En apart dat hij niet op een fatbike rijdt. Tot slot: wat zou hieraan vooraf zijn gegaan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
'Kankertelefoon', dat klinkt trouwens meer als een soort hulplijn... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Kijk de mocroknuffelaars het weer op de heupen hebben. Dat wegkijken van jullie is nou precies waarom ze steeds verrotter worden. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote:Haha. Je weet wat mijn werk is? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb hem even voor je gecorrigeerd. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ja want er zijn tegenwoordig steeds meer mensen die zomaar even een mocro joch gaan filmen. Zo van: "Ach ik heb even niks te doen laat ik maar eens even een mocrootje op digitale film vereeuwigen." |
|
Ik zie het al. Er wordt weer een hoop geïnterpreteerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het moeilijke is dat de Nederlandse samenleving zowel een hoop discriminatie als ook wegkijken en bedekken met de mantel liefde heeft gedaan. Dat maakt nog een veel giftigere cocktail. Je kan namelijk makkelijk je gelijk krijgen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat ik wel een beetje mis bij het weerbericht is een activistische weerman die op zo'n saai mogelijke manier elke week weer weet uit te leggen dat het weer van slag af is door klimaatverandering. Zinsneden als "we zijn nu duidelijk over het kantelpunt" zouden ook mooi zijn. O wacht, gewoon NPO kijken constateer ik. Zo dat probleem loste zich vrij eenvoudig op. Winter is coming |
|
Want minder tuigmocro's willen is discrimineren. :') Geert heeft helemaal niks tegen goed geintegreerde werkende mocro's. Tuig is er zonder die tuigmocro's ook al genoeg. Die tuigmocro's verpesten het voor de mocro's die wel fatsoenlijk willen integreren, een opleiding volgen en iets van hun leven willen maken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Sure, behalve als ze toevallig een hoofddoek dragen. Dan maakt dat harde werken opeens niet uit. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ik heb nogal wat van die gassies in de klas (gehad). En mijn directeur vraagt me altijd hoe ik de klassen waar ze in zitten vaak beter onder controle krijg dan de meeste collega's. Ik zeg dan altijd half gekscherend dat ik net doe alsof het mensen zijn. Maar eigenlijk is dat wel de clou. Als ze zich achterlijk gedragen grijp ik in, zoals ik dat bij Nederlanders ook zou doen. En als ze het goed doen geef ik complimenten, zoals ik bij Nederlanders ook zou doen. Als verschil zou ik kunnen aanmerken dat die jongens en meiden vaak wat beter zijn in dreigend gedrag en treiteren. Maar als je gewoon rustig en vriendelijk blijft, zonder vrienden te willen zijn of over je heen te laten lopen, komt het wel goed. Net zoals bij Nederlanders eigenlijk. Je moet ze niet meer bijzonder maken dan ze zijn, niet in negatieve of positieve zin. Alles wat je (te)veel aandacht geeft groeit. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-10-2024 21:51] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja maar wil je dan niet minder tuig? Er is ook Nederlands tuig. Is tuig niet hetgene waar je onderscheid op zou willen maken? Discrimineren betekend letterlijk onderscheid maken, maar doe je dat op gedrag of afkomst? Je geeft zelf al aan dat mocros in goeie en slechte te onderscheiden zijn. Niet discrimineren op afkomst wil niet zeggen dat je niet erkent dat er onder specifieke bevolkingsgroepen grote problemen heersen en dat die specifieke aanpak vereisen. Die zaken worden helaas teveel door elkaar gehaald. Ik zag laatst een stukje van Giseon van Meijeren die probeerde de etnisch demografische ontwikkelingen van de laatste decennia te beschrijven. Dat deed die naar mijn idee nog echt niet verkeerd maar hij werd vrij snel zn spreektijd ontnomen. Nu was het wachten op dat hij wel verkeerde dingen ging zeggen maar ik vond het wel tekenent dat hij zo snel al niet verder mocht. Termen als omvolking liggen gevoelig maar er is nogal wat veranderd de laatste decennia. Dat is niet allemaal rozengeur en maneschijn, dat kan je ook niet allemaal ongedaan maken, maar het is op z'n minst iets wat mensen ervaren. Maar blijkbaar mag je veel dingen niet benoemen. In die zin begrijp ik wel dat PVV zoveel kiezers trekt, ik denk alleen niet dat ze oplossingen hebben. Maar de andere partijen zeker ook niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dit vind ik zo makkelijk. 40 procent van de Marokkaanse jongeren heeft een strafblad en dat komt door... de PVV! Ongeloofwaardig. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Dat zeg ik nu juist niet. Ik zeg alleen dat wat de PVV doet m.i. geen oplossing is en alles alleen maar erger maakt. Je kunt niet de hele dag bevolkingsgroepen wegzetten en dan klagen dat ze niet integreren. Een beetje wat Elite ook zegt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Maar het integratiebeleid tot nu toe werkte ook niet. Die leidde immers tot de situatie dat men massaal PVv stemt omdat men klaar is met het misbruik van de samenleving door de slechte integratie. Dus wat is jouw oplossing? [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 17-10-2024 9:29] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik vind dat we in Nederland/het westen wel heel snel het individu van zijn herkomst willen loskoppelen, terwijl het individu als persoon uit zijn herkomst voortkomt en daar gedeeltelijk door wordt determineerd. Allochtonen/migranten mogen daarin wel eens wat vaker een spiegel voorgehouden worden, want momenteel is het allemaal slachtofferschap en externaliseren waarin (bijna) het gehele politieke discours, media en rechtspraak wel heel gemakkelijk meegaan. Een ieder heeft zijn eigen kruis te dragen. Je hebt je tot jezelf te verhouden, en jouw herkomst is daar een onderdeel van. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |