IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Daar waar NOS, Volkskrant, NRC en de rest van de rioolpers het nieuws eenzijdig prediken. [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 23:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

"Feiten eenzijdig presenteren". Alleen van de objectieve kant bedoel je zeker?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 27-10-2024 23:33 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 23:24 schreef Onweerwolf het volgende:
"Feiten eenzijdig presenteren". Alleen van de objectieve kant bedoel je zeker?

Propaganda kan zeer effectief zijn zonder te liegen door selectief feiten te presenteren en deze op een bepaalde manier te interpreteren.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-10-2024 23:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je doet nou haast alsof OWW wereldvreemd is.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2024 23:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik zou deze discussie grappig vinden, als het niet allemaal zo doorzichtig was. VVD die een tijd terug nog best voor milieu was, maar dit heeft opgegeven omdat het stemmen kostte. Met BBB samen zijn alle klimaatdoelen ineens verneukt. PVV die deed alsof ze links waren door het sociaal-economisch programma van SP over te schrijven, maar die nu ineens VVD-beleid uitvoert, waar ze eigenlijk toch altijd stiekem mee ingestemd hebben. NSC waarvan de opperautist ineens weer met een burn-out thuiszit. En VVD die ineens doet alsof ze nog harder vluchtelingen willen pesten dan de fascisten die ze het asielbeleid laten bepalen.
Ik zeg niet dat de geschiedenis zich herhaalt. Maar met een eenmanspartij die de agenda van een ander land hier uit wil voeren, die ook een meeuw in het logo heeft en een asielminister die grote gelijkenis met de zwarte weduwe vertoont, maak ik me toch wel enige zorgen....

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 23:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 23:33 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Propaganda kan zeer effectief zijn zonder te liegen door selectief feiten te presenteren en deze op een bepaalde manier te interpreteren.

Wat heeft die random naziquote te maken je eigen reactie dan?

Lubach mist overigens zeker wel eens wat feiten, daar ben ik het mee eens. Maar een, laten we zeggen, intelligent persoon neemt het gospel van Lubach niet aan voor waar zoals een, laten we zeggen, wappende primaat dat wel doet met het gospel van Robert Jensen.

Wat Lubach brengt is gewoon een van de vele dingen die je tot je neemt als het gaat om actuele inhoud en daarnaast is het bij vlagen ernstig grappig.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 23:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 23:51 schreef bastianus het volgende:
Ik zou deze discussie grappig vinden, als het niet allemaal zo doorzichtig was. VVD die een tijd terug nog best voor milieu was, maar dit heeft opgegeven omdat het stemmen kostte. Met BBB samen zijn alle klimaatdoelen ineens verneukt. PVV die deed alsof ze links waren door het sociaal-economisch programma van SP over te schrijven, maar die nu ineens VVD-beleid uitvoert, waar ze eigenlijk toch altijd stiekem mee ingestemd hebben. NSC waarvan de opperautist ineens weer met een burn-out thuiszit. En VVD die ineens doet alsof ze nog harder vluchtelingen willen pesten dan de fascisten die ze het asielbeleid laten bepalen.
Ik zeg niet dat de geschiedenis zich herhaalt. Maar met een eenmanspartij die de agenda van een ander land hier uit wil voeren, die ook een meeuw in het logo heeft en een asielminister die grote gelijkenis met de zwarte weduwe vertoont, maak ik me toch wel enige zorgen....

Want niemand zag deze zaken aankomen...

Zoek anders eens op wat 'populisme' inhoudt.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 27-10-2024 23:54]

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 28-10-2024 9:29 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Daar hebben heel veel populisme schreeuwers inderdaad geen benul van.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-10-2024 9:42 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Mensen ga rustig slapen. De NOS is een baken van objectiviteit.

Pak er een random artikel bij en zie wie er als deskundige wordt gevraagd en je snapt dat het nogal lastig is om objectief te zijn in journalistiek. Iets waar de NOS zich ook wel bewust van is zoals Eindbaas ook al zei. Je kan het alleen niet snel goed doen als nieuwsomroep.

En dit wetende kan je de artikelen ook op die manier tot je nemen. Lijkt mij dan verder geen probleem. Anders pak je er lekker een andere (online) krant bij als het je niet bevalt.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-10-2024 10:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik doe dat met het weer.

Als de verwachting in de ene app me niet bevalt kijk ik gewoon in een andere app.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 28-10-2024 10:13 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Net zo gemakkelijk.

Leerling aan de school der losbandigheid.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-10-2024 10:19 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Herkenbaar. Ik heb dat ook met muziek. Als ik iets heb opgezet wat me niet bevalt kies ik soms zomaar voor een andere band.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 28-10-2024 10:54 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Zo rollen we.

Leerling aan de school der losbandigheid.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 28-10-2024 11:21 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Het is de NPO die grosso modo erg op links leunt. Het NOS journaal is best behoorlijk objectief, dat vind ik ook.

Tegelijkertijd, als er ooit een politieke kleur te bekennen is in het NOS journaal, dan is dat altijd links, nooit rechts.

Maakt allemaal niet zoveel uit, ik settle dan gewoon voor zo nu en dan een columnpje van Jan Dijkgraaf lezen, leuk wat tegengewicht. Dat is alles wat ik zei. Daar weer met z'n allen overdreven op reageren is overigens ook prima.

Winter is coming

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-10-2024 12:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2024 9:42 schreef Dypfrys het volgende:
Pak er een random artikel bij en zie wie er als deskundige wordt gevraagd en je snapt dat het nogal lastig is om objectief te zijn in journalistiek.

Vertel.

OPPEREINDBAAS
Posted 28-10-2024 15:49 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 23:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat heeft die random naziquote te maken je eigen reactie dan?

Niets natuurijk. Ik ben zelf een verkapte nazi en gooi er graag een willekeurige quote van mijn helden tegenaan.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-10-2024 15:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2024 15:49 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Niets natuurijk. Ik ben zelf een verkapte nazi en gooi er graag een willekeurige quote van mijn helden tegenaan.

En de neushoorn?

OPPEREINDBAAS
Posted 28-10-2024 16:02 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2024 15:52 schreef Onweerwolf het volgende:
En de neushoorn?

Conformisme is niet mijn ding, zelfs niet als de kudde bestaat uit een stel neushoorns. Waarom zou je je willen aanpassen aan de massa als je uniek kunt zijn?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-10-2024 16:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Aha.

Had ik ook heel erg toen ik 16 was inderdaad.

OPPEREINDBAAS
Posted 28-10-2024 16:08 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Wat ging er mis?

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 28-10-2024 16:50 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

De abortus en zuurstoftekort bij zijn geboorte.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-10-2024 17:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hey Jan(k), val je nu je twee accounts hebt ook twee keer zoveel meisjes lastig of werkt dat niet zo?

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 28-10-2024 17:13 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Hey Mars, heb je inmiddels al een vriendje om te poepstampen of is je zuurheid nog steeds je bottleneck waarop ze afknappen na maximaal 3 minuten irl contact?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-10-2024 17:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Love is in the air...

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-10-2024 17:20 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Haha inb4 ZM liefdesbaby

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-10-2024 17:25 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik vraag me oprecht af of OWW uberhaupt wel normaal kan doen. Hij is hier nu pak hem beet een week aktief aanwezig en heeft al met bijna iedereen waar ie mee in 'conversatie' is geweest overhoop gelegen. Dat zou je toch te denken moeten geven.

Die gaat in de negeerbak net als die trollaccounts.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-10-2024 17:26]

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com