|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volkomen terecht. En die gestoorde omgeving lijkt wel standaard bij die specifieke bevolkingsgroep. Btw, waarom hang jij tegenwoordig zo de pro-islam Jehova uit? Geen idee wie je daarmee denkt te bekeren'. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-11-2024 10:44] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ik werk nogal veel met moslims samen, en zie in de praktijk hoeveel last ze ervan hebben dat ze in praktisch elke situatie al op een achterstand staan. Dat varieert van leerlingen die nergens stage kunnen lopen tot gemotiveerde collega's die zich ineens tot het uiterste moeten verantwoorden voor daden die mijlenver van ze af staan. Ik snap bijvoorbeeld niet waarom één van mijn Afghaanse vriendinnen wordt aangesproken op moslimterrorisme, terwijl dat juist de reden is dat ze haar land heeft moeten ontvluchten. Ik ontken overigens niet dat we in Nederland veel te veel goed vonden en wegkeken. Vooral als het om fundamentalistische stromingen binnen de islam gaat. Het onderdrukken van vrouwen, familie verplichten tot dragen van hoofddoekjes, in openbare ruimtes afdwingen dat mannen en vrouwen gescheiden worden en het toestaan dat buitenlandse regimes zich bemoeien met de uitoefening van geloof in gebedshuizen hier. (Dat gebeurt trouwens ook met christelijke stromingen onder vreemdelingen). Wat mij stoort zijn platitudes waarmee alle ellende op het conto van één geloof, religie in het algemeen (Yesilgöz) of één bevolkingsgroep wordt geschoven. Omdat ik in de praktijk zie hoe averechts dit werkt. Net zo averechts als vroeger alle moslims als slachtoffer zien, maar van die beweging zijn we gelukkig allang af. Nu is er echter de omgekeerde beweging, en daar zie ik al een paar jaar de funeste uitwerking van. In plaats van dat we mensen motiveren om actief binnen onze samenleving mee te draaien, drijven we ze nog verder van ons af. Kort gezegd: de Marokkaantjes die ik nu in de klas heb, zijn veel minder gemotiveerd om schoolsucces te behalen of gewenst gedrag te vertonen, omdat ze het voor hun gevoel toch nooit goed kunnen doen. Zodoende zie ik ze veel meer radicaliseren en rebelleren dan bv. dertig jaar geleden toen ik ook al voor de klas stond. Was ik dertig jaar geleden nog ontzettend tegen de progressievelingen die alles van minderheden geweldig of zielig vonden, inmiddels neig ik inderdaad naar de andere kant. Omdat iedereen een eerlijke kans verdient, en niet op achtergrond of kleurtje beoordeeld hoeft te worden. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-11-2024 12:48] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En ze zijn het niet zelf die de stereotypen in leven houden door overlast te veroorzaken? Nee, het ligt natuurlijk enkel aan de blanke Nederlander. Ik heb ook in een ver verleden met mocro's gewerkt en ook met Turken maar ik kan je vertellen dat de.mocro's het er van die twee het slechtst vanaf brachten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Grappig, mijn ervaring is precies andersom. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou, de mocro's liepen er de kantjes vanaf en de turken werkten nog redelijk normaal mee. Congonezen en Antillianen moet je ook geen hoge verwachtingen van hebben. Kaapverdianen zijn dan weer heel productief is mijn ervaring. En die mocro's zaten zelfs bij een spelletje in de pauze nog te cheaten. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-11-2024 13:58] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maar denk je dan niet van, hey ik heb ervaring met misschien 20 Turken in een specifieke setting, misschien zegt dat niet gelijk alles over de 400.000 Turken in Nederland? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik heb geen aantallen genoemd dus geen idee waarop je die baseert. Edit: Overigens, Chinezen en Koreanen werken ook wel. Indiers wordt al weer discutabel. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-11-2024 14:03] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Doe es dan "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik zou niet weten waarom. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dit. Of je inderdaad wat rotte appels tegen bent gekomen of dat het aan een hele bevolkingsgroep ligt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hoho, je weet niet hoeveel het er zijn geweest XXL en fo dat representatief is voor de hele groep. En hij gaat het ook niet vertellen. Dus het is waar "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Nee mongool, met je sneue aannames. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Doe niet zo boos joh, geniet van het leven. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik krab wel met m'n teennagels "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Misschien kun je een mocro vragen. Edit: Misschien wil Van Baarle wel. Die loopt toch altijd met een uitgestoken vingertje. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-11-2024 14:29] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mensen zijn geen individuen maar be/veroordeel je vooraf op basis van hun huidskleur/roots/geloof/muzieksmaak Omdat het geen exacte wetenschap is en deze (zoals dat gaat in de wetenschap) zichzelf continu bijstelt/corrigeert/herziet en vooral de media er soms een zooitje van maken, is de opwarming van de aarde en de gevolgen slechts een fabeltje X is een goede bron. Clintel een nog betere Iedereen weet er niets van, terwijl het toch allemaal zo simpel is De enige manier om in crytpo te handelen, is long gaan. Derivaten op cryptocurrencies nooit van gehoord. En als een aantal bekende coins hoog staan, staan ze allemaal hoog en ga ja natuurlijk never nooit kopen. Laat staan een CFD handelen De regering is niet een beetje kut, maar is fundamenteel kut en is erop uit jouw monnies te pakken en die van de evil corporates en hunzelf dikke doekoes te hosselen Het zit me heel erg dwars When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, maar......... Ik hoor net op RTL-Z dat het voornamelijk door de accijnsverhogingen komt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als het het wat slim aanpakt valt dat toch best mee? Als ik alles meereken (Heffingskortingen, spaarrente en co, belastingvrije vergoedingen en ga zo maar door) kom ik vanaf brutoloon naar wat er uiteindelijk maandelijks op mijn rekening binnenkomt effectief nog onder de 4% belasting uit. En dan breng ik mijn boodschappengeld ook nog grotendeels naar onze goedkopere oosterburen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-11-2024 15:00] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wie zijn ze? Mijn buurman met Marokkaanse wortels die iedere ochtend naar zijn werk gaat? En 's avonds als hij thuiskomt lekker tv kijkt? Niemand zegt dat 'het' aan de de blanke Nederlander ligt. Ik snap dat je boos wordt van het nieuws dat je consumeert, maar ga eens naar buiten en zie dat de echte wereld niet zo zwart-wit is als de briefjes van meneer Dijkgraaf doen vermoeden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Jij snapt het niet. Je woont toevallig naast de uitzondering die de regel bevestigt waardoor je een verknipt beeld van de maatschappij hebt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Men zegt altijd een mocro komt zelden alleen. Nou mocrolovers komen ook zelden alleen, dat zie je hier wel. quote: Sow heej. Heb je dat helemaal zelf bedacht joh of heb je het uit het GL magazine overgetypt? quote: Het valt jou ook op dat die mocroknuffelaars allemaal de droommocro naast zich hebben wonen? Dat gelooft toch niemand? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |