![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Even eentje ter herinnering. https://www.buttkicken.nl/2023/12/22/briefje-van-jan-aan-de-belastingbetaler/ quote: ![]() Voor hierboven ontbrekende linkjes, de cadeautjes en/of eventuele donaties klik de link bovenaan in deze post. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-01-2025 16:09] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Is dit niet gewoon zo'n eentje als dit? https://www.geenstijl.nl/5180899/tientallen-miljoenen-boeken-hotelkamers-asielzoekers#fold (GS-link om het behapbaar te maken). Dat allerlei charlatans van de overheid profiteren. Die overheid die in die periode door VVD geleid is (was toch een mooie 14 jaar voordat de invloed van de PVV met de nuttige idioten de regering nog dysfunctioneler maakte), en graag dingen aan de markt overlaat en ambtenaren negeert als die vraagtekens zetten? En waar toevalligerwijs die charlatans van profiteren? Echt wel een ziekte, hoor, dat opportunisme van partijen/mensen die niet oprecht dingen willen verbeteren maar wel de hand boven het hoofd van uiterst commerciële partijen houden. En de rechtse oplossing? Minder toezicht, minder overheid. Dan is handhaving opeens geen prioriteit meer. No dogs, no masters. ![]() |
|
Als ik er gemakshalve even vanuit ga dat ze daar ook eten dan is 250 tot 270 voor volpension per kamer per nacht helemaal niet achterlijk veel. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Er wordt in het hele briefje geen politieke partij genoemd maar AG moet al vast zijn niet-rechtse vriendjes vrijpleiten. ![]() Je zegt het goed ja, geleid door de VVD. Echter was dat onder Kaag 1 maar formeel want toen zwaaide Kaag de scepter. En die vd Burg is een D66-er in een VVD-jasje. Toegegeven, de VVD heeft veel verziekt vwb immigratiebeleid en deden ze het tegenovergestelde van wat in hun verkiezingsprogramma stond. De rechtse oplossing wordt oa door jouw zuurlinkse vriendjes in de oppositie met wet hulp van NSC in de coalitie systematisch gedwarsboomt. Asielverzoeken sneller beoordelen en vaker afwijzen zou al een goed begin zijn. Nederland accepteert de meeste asielverzoeken van alle EU landen, van de zotte. Charlatan in je broekje. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Ja, maar jij bent ook een luxedier ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
https://x.com/EenExWokeDocent/status/1878806226303173083 quote: Parasieten heb je overal. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:De voorspelling is dat dit nog erger gaat worden als we 'het meest strenge asielbeleid ooit' hebben. Omdat er dan nog meer 'noodoplossingen' nodig zijn waar charlatans de overheid mee kunnen bedonderen. Om over de komende overlast m.b.t. 'illegalen' nog maar te zwijgen, als straks zelfs de meest basale zorg strafbaar gesteld gaat worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dat hoeft niet. Afgewezen? Dan krijg je een vliegticket als laatste investering, en de volgende dag hup het vliegtuig in en weg is weg. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-01-2025 18:43] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Onzin. Tot nu toe heb ik altijd nog uitvoerig gereageerd. Maar ik ben me gaan afvragen waarom, want na veel vijven en zessen en 'ja maars' op de meest simpele beweringen kom ik uiteindelijk met onweerlegbaar bewijs en dan reageren jullie gewoon niet meer. Zo is het tot nu toe altijd gegaan. Winter is coming ![]() |
|
quote:Mijn ervaring is, en ik heb al zo'n dertig jaar met vluchtelingen te maken, dat ze vaak al gevlogen zijn voordat ze op het vliegtuig kunnen... [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 13-01-2025 19:43] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dat krijg je als je te goed van vertrouwen bent dat ze zich braaf melden als ze de uitslag gehoord hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Daar heb je het al. Als je Henk Volberda en zijn onderzoeken van de UvA mag geloven, zou het vertrek van één multinational al een ramp van nationale omvang zijn. Maar Erik Stam van de Universiteit Utrecht beweert dan weer, gestaafd met cijfermateriaal, dat grote bedrijven als Shell, Unilever en hun lobby's bij de overheid, gevestigde tactieken en logge bedrijfsvoering juist innovatie en de veranderende economie enorm in de weg zitten. Ik, met mijn boerenverstand, denk dan weer dat je er geen zinnig woord over kunt zeggen en dat het per definitie koffiedik kijken is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
https://x.com/NinaSonneveld/status/1879179311183466716 quote: Moet je die haatmuil van die van Baarle ook zien. ![]() En zowat bevriezen... zal vast lukken bij minimum temperaturen van 10-13°C. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Mag ik die D66 rechters een stelletje mongolen vinden? Vast wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Ja, je kunt bij temperaturen van 9 a 10 C celsius, als je geen warme kleding, dekens etc hebt en bijv direct op de grond zelf slaapt ipv een matras, en zeker als je heel jong of juist heel oud bent, of anderszins zwak of aan stress onderhevig bent (stel, bijvoorbeeld, omdat je halve familie is gestorven of omdat zeg je huis er niet meer is, en je op de vlucht bent,en leven daarvoor ook al kut was omdat je gereerd werd door een Sharia opleggende terroristengroep) wel degelijk aan hypothermia sterven ja. Overigens, je kunt zelfs bij temperaturen van boven de 30 eraan sterven, maar dat zijn dan andere scenario's met wind en natte kleding etc. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
ONDERKOELING IS NIET HETZELLUFDUH! ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.weertdegekste.nl/2025/01/burgemeester-cranendonck-sluiting-station-maarheeze-raakt-hele-regio/ Jammerlijk om te zien dat er wel een hoop plies vrij gemaakt kunnen worden voor iets als een voetbalwedstrijd. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
De plies zoekt nog nieuw personeel. Doe er je voordeel mee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Gaan we er niet aan voorbij dat het vooral jammer is dat Nederland zich steeds maar weer als braafste jongetje gedraagt en beloond wordt met ramasociaal volk uit allerlei verre vieze landen wat de lokale bevolking de stuipen op het lijf jaagt? Zouden we het daar niet over moeten hebben en proberen verandering in aan te brengen? Winter is coming ![]() |
|
quote: Daar zullen ze wat aan hebben aan die werkschuwe klaploper. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 17-01-2025 16:03] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Je zou zeggen dat wat in Zweden kan hier ook kan. Dus waarom men dat nog niet doet is inderdaad een raadsel. Alhoewel, zuurlinks sputtert natuurlijk tegen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
:') Zouden de VW en Auto Union rijders het weten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hee weercode geel weer mensen, want het wordt een beetje koud. Spannend! Of zullen we gewoon stoppen met die hele dagelijkse weerupdate en zeggen: zit er een R in de maand dan is weercode geel altijd wel zo'n beetje van toepassing? Winter is coming ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |