|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Touché! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja maar in tegenstelling tot een middeleeuwse kerk is een tweede kamer in de winter ook gestookt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Schaken met dassen dit. Winter is coming |
|
Maar ik ben het met je eens dat kost een aardig duitje, en zo groot is dat zaaltje bij de vijvert nou ook weer niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Klimaatbelaster. https://x.com/i/status/1872560916241482185 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
"Jente die samen met haar Hamasvriendjes voor miljoenen schade heeft aangericht aan de UvA, agenten heeft bekogeld met straatklinkers en de Joodse gemeenschap angst aanjaagt doet haar beklag." https://www.at5.nl/artikelen/230094/2024-terugblik-jente-uva Die is echt de weg kwijt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: "Waarom mogen ze ons wel slaan, leg mij het maar uit", vertelt Jente verder. Als ze hoort dat het de demonstranten drie keer is gevraagd te vertrekken en ME'ers de bevoegdheid hebben om te slaan, moet ze toegeven dat dat wel een punt is. "Ja, daar kan ik niet zoveel tegenin brengen. Dat is nu eenmaal hoe de wet werkt." "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Je echt he? En dat hoogopeleide volk kijkt dan op laag/middenopgeleiden neer. Ze zijn nog te dom om een banaan te pellen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Als ze les van Bas hadden gehad hadden ze dit niet in hun hoofd gehaald. https://nl.wikipedia.org/wiki/Poelenburg: "Poelenburg is een wijk met een groot aandeel inwoners met een migratieachtergrond. Met name in de oostelijk gelegen buurten met hoogbouw concentreren zich mensen met een niet-westerse achtergrond. " Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://x.com/i/status/1873317250683318530 En de zoveelste. We worden dus gewoon bewust binnnen 3 tot 5 jaar serieus een oorlog in geloodst. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het schijnt dat een oud-generaal, die nu in een rustig dorp van zijn pensioen geniet, maar nog veel militaire analyses doet samen met een gerespecteerde think tank van experts, heeft uitgezocht dat als Nederland niet Oekraïne stuurt, ze dan gegarandeerd niets te vrezen heeft. De kans dat alle andere landen met anti-Westerse sympathieën dat kleine kikkerlandje dan met rust laat is volgens een met AI doorgerekend model dan 97.99%. En dat die 2.01% kans niet opweegt tegen het trachten bij te dragen aan een veiliger Europa, agressoren weerstand bieden etc door niets te doen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Er wordt een WEF agenda uitgerold. Een handjevol rijken moet nog rijker worden en het plebs nog armer. Of dat nu met virussen, pandemieen of oorlogen gebeurt maakt niet uit. Geen enkel middel wordt geschroomd. Als je het niet ziet ben je ziende blind. |
|
quote: De oorlog is toch al in volle gang? Het gaat erover of noodpakketten noodzakelijk gaan worden. Ik snap dat er geïmpliceerd wordt dat over 5 jaar de oorlog dan dus 'hier' is. Veel succes dan met je blikje gedroogde groenten, ook dat snap ik niet helemaal. En er zal vast wel andere rotzooi in zitten waar je zonder kunt, zoals een knijpkat ofzo. En een zakmes en een verbrandtrommeltje bedoeld voor kleine wondjes die je ongeveer even goed helemaal niet behandelt. Mocht je echt bang zijn voor oorlog HIER, regel dan een jerrycan of 20 zodat je ongeveer een kuub water op voorraad kan hebben. En een pak of 30 spaghetti. Vooral het noodzakelijke water, daar verzorgen deze honderden euro's kostende noodpakketten niet in. Afdwalen weeral. Er komt hier geen oorlog, eerst maar eens geduldig wachten tot de Russen Polen of een ander NAVO land aanvallen, en dan zal ik het nog eens overdenken. Zonder aanval op Polen of iets soortgelijks is het totale kolder wat al die mensen beweren. Het is al een lang verhaal, laat ik er eens een google actie achteraan gooien, want dat wordt nogal gewaardeerd door sommigen. https://www.bol.com/nl/nl/p/112bag-noodpakket-compleet-voor-2-personen-met-noodradio-waterfilter-survivalset-bug-out-bag-bug-in-bag-noodrugzak-survival-rampenrugzak-noodpakket-survival-set-survival-pack-meer-dan-100-artikelen/9300000103385753/?bltgh=iVzEpAZ5-QMwUkdMq0FOMA.4_20.27.ProductTitle Inhoud: belachelijke weinig water, een sneu EHBO setje en niks te freten. Knijpkat en noodradio ontbreken uiteraard niet. Samen ongeveer voor 90 euro rotzooi. Veel plezier ermee Fusion! Winter is coming |
|
quote: Ik ga aandelen wapenhandel overwegen. /Fjoesjon Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4616645/overvaller-en-personeel-in-gevecht-op-vakantiepark-kaatsheuvel En weer eentje uit de categorie usual suspects. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja maar dat valt niet te voorkomen he. Door al het racisme hebben ze niet dezelfde kansen. En dan ga je natuurlijk vanzelf roofovervallen plegen. Winter is coming |
|
Misschien was het wel een van de laatste zwarte pieten. Vet zielig. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Was daar niet een boek van, de laatste der zwarte pieten? Oh wacht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tweet van de dag: quote: Als reactie op: https://x.com/EenExWokeDocent/status/1873366501794718181 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |