IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Daar waar NOS, Volkskrant, NRC en de rest van de rioolpers het nieuws eenzijdig prediken. [nieuwstopic] Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-01-2025 11:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Een briefje van Dijkgraaf. Geen nieuws, wel partijdige (en vieze ad hominem-) mening. Je verwacht het niet.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 04-01-2025 11:51]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-01-2025 11:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Aan de andere kant: als jouw politieke tegenstander dit soort persoonlijke, lage en onder de gordel-aanvallen nodig heeft om je te bestrijden, dan is er tussen jouw inhoudelijke verhaal waarschijnlijk geen speld te krijgen...

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 04-01-2025 13:09 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Het blijft mooi als linkse boze witmensen op hun zelfaangemeten bovenwettelijke status worden gewezen.

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-01-2025 13:53 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2025 11:57 schreef bastianus het volgende:
Aan de andere kant: als jouw politieke tegenstander dit soort persoonlijke, lage en onder de gordel-aanvallen nodig heeft om je te bestrijden, dan is er tussen jouw inhoudelijke verhaal waarschijnlijk geen speld te krijgen...

Je weet dus blijkbaar precies hoe zure niet-rechtse politici te werk gaan.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-01-2025 14:14 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Maar wel huilie huile doen als het een keer omgekeerd is.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-01-2025 17:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik heb niet zoveel met Jetten en zijn partij, de kroonjuwelen van een directe democratie werden al snel opgegeven toen de wil van het volk tijdens het Oekraïne-referendum nadelig voor de partij leek uit te pakken. En verder lijkt hun rol als onderwijs- en milieupartij vooral voordelig uit te pakken voor de hogeropgeleide en financieel comfortabele burgers.
Maar toevallig ben ik fan van Beau van Erven Dorens en heb ik de aflevering gezien. Rob legde alleen maar uit dat zijn vriend en hij plannen hadden om te trouwen en kinderen te krijgen. En hij legde uit hoe moeilijk dat is voor homostellen. Daarna maakten Beau en Jim Bakkum er voor de grap een soort advertentie van.
Volgens mij hebben het privéleven en de keuzes van politici op dit gebied geen nieuwswaarde, en zijn ze al helemaal niet de reden voor een persoonlijke aanval. En ja, ik weet dat Joop en BNN/Vara net zulke goedkope polemische journalistiek bedrijven. Dat vind ik even zielig en goedkoop.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 04-01-2025 17:42]

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-01-2025 13:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 05-01-2025 16:57 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ok maar dan moet je dus blijkbaar Trouw lezen om haar te kennen.

Of is zij ook dat wijf die Van Kooten & De Bie reruns om zeep hielp laatst?

Niet duur overigens, die schietdeken. Mooi produkt.

Winter is coming

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2025 18:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind de columns van Emine Ugur doorgaans niet slecht, maar hier schiet ze ineens stevig uit de bocht. Mooi stom, want nu bevestigt ze ineens alle vooroordelen over zuur-links.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-01-2025 21:49]

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 05-01-2025 19:41 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Geen vooroordelen maar constateringen zijn dat bats.

Winter is coming

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2025 21:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2025 19:41 schreef Freduk het volgende:
Geen vooroordelen maar constateringen zijn dat bats.

Dit antwoord verwachtte ik...

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-01-2025 16:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com