|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Meen je dat nou serieus? Ik heb ook niets met religie, maar als dat voor mensen een belangrijke privéovertuiging is, boeit het toch niet dat je dit aan ze kunt zien? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dat boeit wel. Het is geen priveovertuiging. Stel je voor dat je wordt geboren in zo'n gezin en geïndoctrineerd met al die zooi. We moeten alle zeilen bijzetten omdat soort idioterie te voorkomen. Plus ik vind dat je op een dergelijke manier kleden laat zien dat de religie een dermate prominente rol in je leven heeft. Wat de implicaties daarvan zijn zal niet bij iedereen hetzelfde zijn, maar het komt op mij activistisch over. En als ik iets niet wil is dat religie een maatschappelijke rol heeft. Het is vergif. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Mensen worden altijd met bepaalde waarden en normen opgevoed. Het is veel te subjectief om er bij religie opeens een grens te trekken. Vind je bandshirts ook activistisch? Je kunt toch gewoon in je woonkamer muziek luisteren zonder een ander met jouw smak te confronteren? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik ken geen landen waarin metal de rule of law is. Anders zou ik verhuizen. Ik denk dat wij nogal verschillende interpretaties hebben van wat religie betekent en wat kleding daar als relikwie voor uitdraging van is. Religie is haar rituelen. En ik vind niet dat rituelen thuishoren op straat. Plekken waar dat gemeengoed is zijn overigens ook nog eens plekken waar ik niet graag kom. Al met al is enige fobie mijns inziens niet onterecht. Schelden is zielig maar ik vind het ook wat oppervlakkig om de betekenis van religie te reduceren tot hetzelfde als een bandshirt "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Ik moet morgen van de organisatie mijn Negro Butcher-shirt thuislaten. Dus ja, blijkbaar wel. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En als je dan geen onderbroek van berenvel draagt, wordt je verzocht de hall te leaven? Ok, dat was een beetje een flauwe vergelijking. Maar ik zie een hoofddoek meer als een zelfopgelegde(en natuurlijk vanuit de geloofsgemeenschap) geloofsregel, dan als invloed hebbend op mijn vrijheid in het openbaar. Natuurlijk is dat anders als de overheid zich door religie laat leiden, maar dat is hier (theoretisch) niet het geval. En uiteraard wil ik persoonlijk ook dat mensen hun sprookjesboek definitief dichtgeklapt laten, maar zolang doe wensdroom niet uitkomt doen ze privé maar (binnen de grenzen van de wet) wat ze willen zolang van mij niets verlangd wordt. @KIV: dat staat toch haaks op jouw idee van vrijheid? De samenleving gedijt juist bij schurende opvattingen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Mag je Necrobutcher shirt wel? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
https://archive.is/yx6vm "De hele politiek correcte tafel uit de grachtengordel was het natuurlijk weer roerend met elkaar eens" Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.buttkicken.nl/2024/10/26/briefje-van-jan-aan-drs-leo-lucassen/ quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Buttkicken.nl?" Voor mongolen, door mongolen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Raar dat zowel links (Lucassen) als rechts (Van de Beek) die enkele wetenschapper aanhaalt die bereid is om politieke conclusies te trekken uit hun onderzoek. En die ook bij dat onderzoek al van een behoorlijke dosis bias lijken te zijn uitgegaan. Terwijl juist een onderwerp als migratie uit het politieke zou moeten worden gehouden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jij doneert zelfs ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote:Je praat poep en je weet het. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Waarom post jij hier elke dag eigenlijk deze zwakbegaafde kanker? Probeer je indruk te maken op Kvelgeest? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het briefje van Jan heeft gewoon een eigen topic maar dat is niet leuk omdat mensen ze dan te gemakkelijk kunnen negeren: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4383677 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-10-2024 11:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Waarom post jij hier uberhaupt weer? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Wie ben jij? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat vroeg je moeder vorige week ook. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ja, terecht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind het briefje van Jan leuk. Het is inhoudelijk vaak geestig maar toch houtsnijdend, en een klein beetje tegenwicht aan de NPO. Een erg leuk element zijn die cadeautjes, en de deeplinks naar andere artikelen/websites. Overigens gaf Helene Hendriks dat afgelopen zondag ook aan in haar programma, de Oranjezondag. [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 27-10-2024 13:01] Winter is coming |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |