IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Daar waar NOS, Volkskrant, NRC en de rest van de rioolpers het nieuws eenzijdig prediken. [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-11-2024 9:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2024/11/09/briefje-van-jan-aan-femke-halsema-9/

quote:
Mevrouw Halsema,

Als er in Nederland gebeurtenissen van historisch belang plaatshebben, stap ik altijd een dagje uit de meningencarrousel. Ik wil dan mijn emoties een beetje laten wegzakken en ga op zoek naar een diepere laag.

Of op zijn minst: naar fatsoenlijker woorden. Ook om strafvervolging te voorkomen trouwens, want zeggen wat je echt vindt van politici ter linkerzijde van de VVD kan nogal een dure grap zijn.

Dat had ik dus gisteren met de Kristallnacht 2.0 in uw “Ammstejjrdam”.

Héél de wereld, van de Amerikaanse president Joe Biden tot de Israëlische premier Benjamin Netanyahu, wist te vertellen wat er in de nacht van donderdag 7 of vrijdag 8 november 2024 in uw “Ammstejjrdam” is gebeurd.

Een pogrom.

Een Jodenjacht.

Kristallnacht 2.0.

De ergste uitbarsting van antisemitisch geweld sinds de Tweede Wereldoorlog.

Georganiseerd.

Aangekondigd.

Uitgevoerd.

Het enige dat er nog aan ontbrak: dode Joden.

Het bleek deze keer beperkt tot doodsbange en gewonde Joden.

Íedereen die niet links-deugend wegkeek van de vele filmpjes die op social media werden verspreid van de Amsterdamse pogrom, heeft gezien wie (voornamelijk) de daders waren.

Begint met een ‘m’, eindigt op ‘arokkaanse jongemannen’.

Helaas.

Waarom ‘helaas’?

Nou, ieder weldenkend mens (die géén Jodenhater is), zal het nu toch eindelijk wel met PVV-leider Geert Wilders eens zijn dat het echt tijd is voor ‘minder, minder, minder’ van dit soort Marokkanen.

Maar dat is met dit geteisem geen optie.

Het merendeel van deze neukfouten-op-scooters is immers in Nederland geboren en heeft gewoon de Nederlandse nationaliteit.

‘Terugsturen naar hun eigen land’ is dus helemaal geen optie.

Ze blijven.

En ze zijn weliswaar niet met meer (nog niet), maar de populatie groeit snel en met wat er nu al is aan ongeciviliseerde soldaten van de veroveringsreligie, tonen ze in uw “Ammstejjrdam” haarfijn aan wie de baas is op straat.

Zij.

En dan stak u in uw persconferentie óók nog een aanmoedigende veer in al die Marokkaanse kontjes, door te verklaren dat het voor de politie onmogelijk is om scootertuig dat in hun Jodenjacht de hit-and-run-tactiek toepast op te pakken.

Ofwel: alle Amsterdamse (en Amstelveense) Joden zijn alvast gewaarschuwd: wie niet naar veiliger oorden vertrekt, kan de lul zijn.

(Verder was die hele persconferentie -net als alles rond 7 oktober 2023, 10 maart 2024 en 7 oktober 2024- weer één grote Halsema-veegt-haar-straatje-schoon-bijeenkomst, zodat de Amsterdamse gemeenteraad dinsdag tijdens een raadsdebat alleen nog maar hoeft de applaudisseren voor Hare Hooghartigheid Halsema)

Ik kom tot een afronding, mevrouw Halsema.

Tot gisteren gebruikte ik regelmatig de duck-test om mensen te beschrijven.

U kent ‘m wel: If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

Vanaf gisteren weet ik dat die uitspraak niet altijd klopt.

U ziet er, met die ketting, weliswaar uit als een burgemeester.

U gedraagt zich, met dat geveinsde meeleven met de slachtoffers van Kristallnacht 2.0, weliswaar als een burgemeester.

En u praat, met dat bekakte “Ammstejjrdam”, weliswaar als een burgemeester.

Maar u bent géén burgemeester.

U bent een ordinaire plucheplakker, die we gezien de gebeurtenissen sinds 7 oktober 2023 in uw “Ammstejjrdam” zo langzamerhand toch moeten gaan zien als één van hun.

En dan bedoel ik met ‘hun’ niet de Joden…

Als u er op staat dat ik u toch blijf zien als een burgemeester, dan plaats ik u graag in historisch perspectief.

De Amsterdamse oud-wethouder Geert Dales doet dat ook.

Hij vergelijkt u vanwege uw gedrag rond de pogrom in Israël, de opening van het Nationaal Holocaust Museum en ook de afgelopen dagen graag met oud-burgemeester Jan van Hall.

Die werd vanwege zijn labbekakkerige aanpak van de rellen rond het huwelijk van prinses Beatrix en prins Claus op 10 maart 1966 en het Bouwvakkersoproer van 13 en 14 juni 1966 ontslagen.

Op zich snap ik die vergelijking.

Maar zelf neig ik dan toch meer naar een vergelijking met Edward Voûte.

De burgemeester in oorlogstijd.

Die legde de vijand namelijk ook geen strobreed in de weg.

Integendeel.

Het grote verschil tussen toen en nu: de moffen verdwenen wél.

(En de burgemeester ook…)

Groet,

JanD

PS. Dit ‘Briefje van Jan’ werd mede mogelijk gemaakt door Fred Breedland.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 09-11-2024 17:32 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Gelukkig weer een sterke column met een duidelijke mening. Dat laatste is eigenlijk altijd wel zo, maar de column over Johan Derksen en een totaal onbekend iemand de dag daarna vond ik nou niet zo nodig of goed.

Een mening over Derksen heeft ie maar in het café of aan de keukentafel, dat is dan weer mijn mening. Het vermeende niet pro-joods genoeg zin van Derksen is het niet waard om aan zijn lijstje tamelijk tot zonder meer sterke columns toe te voegen. Maar goed.

Er is n.a.v. de pogrom-light in Amsterdam nog wel veel kritiek op Halsema, maar ik vind het wel ok wat ze doet. Gewoon de-escalerend te werk gaan.

Ik snap dat dit door sommige mensen als grievend wordt ervaren.
Maar als half Nederland al op de minder-Marokkanen-knop aan het drukken is, en zij weet dat ze 1 van de weinigen is die daar in het huidige media-klimaat nog tot wat kalmte op kan roepen, dan gaat ze dat ook doen.
In dit geval door niet te proberen om 1 bepaalde bevolkingsgroep eruit te pikken als de schuldigen. Dat valt natuurlijk niet goed omdat de beelden vrij duidelijk zijn.

Maar goed ze moet ook wat als haar doel is tot kalmte oproepen, en blijkbaar kreeg ze zo gauw niks beters bedacht.

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Posted 09-11-2024 17:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Halsema is een clown. Ze roept een demonstratieverbod uit en vandaag stonden de hamas/palipijpers weer gewoon met hun vlaggetjes op de Dam.

Edit:
Ik realiseer me net dat ik met bovenstaande clowns ernstig tekort doe.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-11-2024 18:17]

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Natural Disaster
The Dude
Posted 10-11-2024 9:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2024/11/10/briefje-van-jan-aan-de-ja-maar-zeggers/

quote:

Beste ‘ja, maar’-zeggers,

Na Kristallnacht 2.0 in Amsterdam kwamen jullie weer massaal uit jullie holen.

Ik moet jullie alleen niet over één kam scheren.

Er zijn drie soorten ‘ja, maar’-zeggers.

Er zijn de ‘ja, maar’-zeggers die onnozel zijn.

Die volgen alleen de mainstream media en denken nog altijd dat de komst van steeds meer moslims naar en in West-Europa een verrijking voor onze samenleving zijn en dat alles wat dat tegenspreekt individuele daden zijn die met een beetje thee drinken wel op te lossen zijn.

Dat zijn de naïeve ‘ja, maar’-zeggers.

Er zijn de ‘ja, maar’-zeggers die altijd en overal de nuance zoeken.

Die denken werkelijk dat die Jodenjacht in Amsterdam in de nacht van donderdag en vrijdag alleen maar relletjes waren tussen Amsterdamse voetbalsupporters op scooters en de harde kern van Maccabi Tel Aviv.

Dat zijn de wegkijkende ‘ja, maar’-zeggers.

En er zijn de ‘ja, maar’-zeggers die precies weten hoe het echt zit.

Die zien wel degelijk waar de soldaten van de veroveringsreligie mee bezig zijn en welk stapje op weg naar de totale macht afgelopen week weer is gezet. Maar die heulen met de vijand, omdat ze deep inside óók een hekel aan Joden hebben of omdat ze denken dat buigen voor de veroveraars hen kan redden van ‘de val’ van de hoge flat.

Dat zijn de gevaarlijke ‘ja, maar’-zeggers.

Helaas is deze laatste groep in Nederland niet alleen aanwezig op straat.

Nee, deze laatste groep is diep doorgedrongen tot de politiek, de ambtenarij, de media en het onderwijs en daarmee vormen deze lui de useful idiots die de vijand van de vrije westerse samenleving welbewust laten groeien.

Het is verleidelijk om de groei van de veroveringsreligie te vergelijken met uitzaaiende kanker.

Maar dat zou niet terecht zijn.

Van kanker kun je namelijk vaak nog wél genezen…

Groet,

JanD

UPDATE Excuses aan de politie! Ik was bij de opsomming ‘diep doorgedrongen in de politiek, de ambtenarij, de media en het onderwijs’ jullie nog vergeten. Met je iftars en núl arrestaties tijdens de Kristallnacht 2.0.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-11-2024 15:16]

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 10-11-2024 14:42 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2024 10:31 schreef bastianus het volgende:
Nou vooruit. Hier heeft ie een punt.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-11-2024 10:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 11-11-2024 11:02 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Maar dat zet men achter een betaalmuur.

Leerling aan de school der losbandigheid.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-11-2024 11:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mag ik jullie er even op wijzen dat het in NL niet gewenst is om ook maar enige vorm kritiek te hebben op mensen die behoren tot het uitverkoren volk?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-11-2024 11:34]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-11-2024 11:41 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 11 november 2024 11:02 schreef SimsalaWim het volgende:
Maar dat zet men achter een betaalmuur.

Zou behoudt de elite, sorry ElitE, de waarheid in haar pacht.

When your people matter, menstrual health matters

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 11-11-2024 11:53 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Betaal muren zijn er om neergehaald te worden zodat het vrije woord weer echt vrij is enne... Van die dingen, ja, van die dingen.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 11-11-2024 11:56 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Kennis is macht, de pen is machtiger dan dinges en ach, het gros interesseert het geen reet, als we maar kunnen zeuren, zeiken en zanikken.

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 11-11-2024 11:56]

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-11-2024 12:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ja ik kan dit soort dingen ook niet ophoesten, is een krantenkop niet meer genoeg jongens....

Er is gelukkig altijd nog deze optie:

https://archive.ph/ngA2s

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 11-11-2024 12:45 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Mooi, maar dat is standaard 'supporter' gedrag. Het valt nog mee dan.
Wat deden de Feyenoord supporters ook al weer met eoa fontijntje, ergens? Puur om het voorbeeld te maken? Juist dat was nogal wat erger.

En die werden echt niet de halve stad doorgejaagd, met de hete knoflook adem in de nek.

Winter is coming

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 11-11-2024 12:47 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2024 12:02 schreef ElitE het volgende:
is een krantenkop niet meer genoeg jongens....

Hehehe.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2024 15:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het schijnt dat Israël nu als wraak een aantal ziekenhuizen in Amsterdam wil bombarderen...

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Natural Disaster
The Dude
Posted 11-11-2024 16:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik had verwacht dat die extra El Al vluchten van vorige week weer op Islamsterdam zouden landen.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-11-2024 19:41]

Natural Disaster
The Dude
Posted 11-11-2024 16:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2024 19:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2024 16:21 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik had verwacht dat die extra El Al vluchten van vorige weel weer op Islamsterdam zouden landen.

Haha, daar had ik het gisteren ook al over met een paar kameraden.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Natural Disaster
The Dude
Posted 12-11-2024 15:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-11-2024 15:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2024 20:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2024 15:46 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.buttkicken.nl/2024/11/12/briefje-van-jan-aan-ahmed-marcouch-8/

Appels met peren.

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-11-2024 20:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

In je broekje. /JD

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 13-11-2024 20:54 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2024 20:35 schreef bastianus het volgende:
Appels met peren.

Zeker. Maar waarom zou je je wel hard maken voor de ene fruitsoort en niet voor de andere?

Ik moest trouwens een beetje gniffelen om de term neukfouten-op-scooters.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-11-2024 21:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 13-11-2024 21:07 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Gaat dus prima samen

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com