IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Daar waar NOS, Volkskrant, NRC en de rest van de rioolpers het nieuws eenzijdig prediken. [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2024 17:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Misschien is er een Marokkaan die de hele dag rondrijdt. Eerst komt hij bij mij werken, daarna wisselt hij van alle huizen die hij heeft. Kan hij trouwens makkelijk betalen, want naast al die weken vakantie verdienen docenten ook nog schandalig veel. Ik zal mijn collega trouwens vragen of hij de volgende keer de groeten aan Sater en al mijn andere collega-linksmensen doet.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-11-2024 17:39]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-11-2024 17:58 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ik doe even een soort van XXL-etje.

Kijk het is eigenlijk heel simpel.

Als jullie blijven doen alsof iemand die kritisch is op mensen uit een bepaalde groep doen alsof die kritische persoon het over de hele groep heeft komen we geen steek verder.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-11-2024 18:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2024 17:39 schreef bastianus het volgende:
Misschien is er een Marokkaan die de hele dag rondrijdt.

Aangezien ‘ze’ allemaal te snel in hun golfjes rijden is dit best plausibel.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 29-11-2024 18:50 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Lieg niet. Jouw apotheker rijdt in een Mercedes.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 29-11-2024 18:57 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2024 14:35 schreef Fusion het volgende:

Het zit me heel erg dwars

Jij zit vooral jezelf dwars, in je hoofd.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 29-11-2024 19:30 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Hey, ons Jan zit in de nor lees ik.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2024 19:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2024 18:37 schreef Sater het volgende:
Aangezien ‘ze’ allemaal te snel in hun golfjes rijden is dit best plausibel.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-11-2024 20:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2024 14:16 schreef Natural Disaster het volgende:
Nee mongool

Heb je ook al met mongolen samen gewerkt? Werken die een beetje door?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-11-2024 20:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nee, ik zie wel bijna dagelijks berichten van ze voorbijkomen op een forum.

En er zijn er ook nog die muziek maken. Telt dat voor jou ook als werken? Die muziek is overigens beter dan die van een zeker forumlid uit Islamsterdam.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-11-2024 20:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat is wel een hele specifieke setting, misschien zegt dat niet gelijk alles over mongolen in Nederland?

Natural Disaster
The Dude
Posted 29-11-2024 20:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

De zoon van een oud collega is er één. Die woont zelfstandig onder toezicht. Die heeft het dus beter voor elkaar dan jij.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-11-2024 20:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

sneue aannames!

Natural Disaster
The Dude
Posted 29-11-2024 20:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Sneue aannames in je broekje.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-11-2024 7:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 30-11-2024 8:16 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Oh zeker verneukt xenofobie een hoop.

Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt

Natural Disaster
The Dude
Posted 30-11-2024 8:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 30 november 2024 7:50 schreef XXL het volgende:
https://www.nu.nl/binnenland/6337023/integratie-een-groter-succes-maken-probeer-elkaar-te-ontmoeten.html

Ze bedoelen dat jij met Oprah moet gaan hokken en je partner met Mo.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-11-2024 8:45 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Vast. Maar daarom wordt xenofobie ook doorgaans niet als een positieve emotie bestempeld.

Je kan jezelf hooguit afvragen of xenofobie veel voorkomt, en ik geloof dat het antwoord daarop nee is. Ik werk nu al zo'n twintig jaar in een hightech maakomgeving, en vanwege dat laatste komen dus alle opleidingsnivo's langs, en daaraan gekoppeld ook alle lagen van de bevolking.

Ik heb in al die jaren geen xenofobie ontdenkt, wel wat 'voor de grap' racistische opmerkingen van wat oudere heren, waar het om autochtonen gaat.
Onder de allochtonen is vooral veel anti-zigeuner sentiment, die minderheid wordt in het oostblok echt als ware untermenschen gezien. Maar daarop corrigeren doen we dan weer niet.

De laatste keer 'blanke xenofobie' wat ik meemaakte gaat helemaal terug tot mijn studententijd, toen ik in een tankstation werkte en de uitbater aangaf "er niet meer aan te beginnnen met dat soort jongens". Volgens eigen zeggen omdat ze te vaak een greep in de kassalade deden.
Toch nam ie een paar weken later toch gewoon weer een Turk aan. Want hij kende die vader en wist dat het goed zat. Zo was het dan ook wel weer.

Fast forward heb ik nogal met divers volk gewerkt, in NL en daarbuiten. Het is ook mijn ervaring dat Turken, vooral de laatste 15 jaar, niet alleen prima meekunnen in Nederland maar ook als volstrekt gelijkwaardig worden behandeld. Dat is geen kritiek of jolijt maar een observatie. Marokkanen is inderdaad nog een stuk lastiger, laatst weer iemand de laan moeten sturen omdat hij gewoon echt te lui was.
En net als de meeste bedrijven streven we het na een diverse weergave van de maatschappij te zijn, en er juist heel veel coulance richting mensen van diverse komaf.

Ik heb wel wat ideeën waar dat verschil tussen Turken en Marokkanen vandaan komt, maar dat is vast niet interessant. Want puur benoemen dat er een verschil is tussen bevolkingsgroepen is an sich al een rode vlag, en daar gaat het dan meestal alleen nog over.

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Posted 30-11-2024 9:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 29 november 2024 19:30 schreef Dypfrys het volgende:
Hey, ons Jan zit in de nor lees ik.

https://www.buttkicken.nl/2024/11/30/briefje-van-jan-aan-het-om/

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2024 9:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2024 9:37 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.buttkicken.nl/2024/11/30/briefje-van-jan-aan-het-om/

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 30-11-2024 10:32 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2024 20:35 schreef Natural Disaster het volgende:
Sneue aannames in je broekje.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-11-2024 17:26 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Leuke briefje weer, twintig keer in 1 zin een gestoord stereotyp neerzetten, toch wel klasse hoor.

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Posted 30-11-2024 21:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 29 november 2024 13:18 schreef Natural Disaster het volgende:Ik heb ook in een ver verleden met mocro's gewerkt en ook met Turken maar ik kan je vertellen dat de.mocro's het er van die twee het slechtst vanaf brachten.

Ik kende overigens wel een mocro die wel werkte. En goed ook.
Maar die at ook gewoon frikandellen.

Natural Disaster
The Dude
Posted 01-12-2024 8:45 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Natural Disaster
The Dude
Posted 01-12-2024 21:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 01-12-2024 22:07 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Sinds wanneer geloof jij de msm. [/Dypfrys jankmodus]

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com