|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oude: Nieuwe: (m.u.v. S&M) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Oude Meatallica rules. |
|
Oude: Nieuwe: |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tja, zo denk ik er ook over. Vanaf Black Album hoeft het van mij echt niet meer. Dead things grow from deep inside... |
|
tot de black album. ultiem daarna. ultiem de drastische stijlverandering van metallica is een van de grootste raadsels ooit. |
|
oud is het koelst.. maar sommige nieuwe liedjes zijn ook wel ok hoor |
|
Absoluut "OUD". Heads I win, tails you lose |
|
Metallica? Wie zijn dat? Sorry, ik word dement... |
|
FAde to Black op het album ride the lightning |
|
Oude Nieuwe Uitgezonderd - S&M Wiegen Meister ! |
|
Oude is , nieuwe kan er naar luisteren maar vinnet niet zo (op een of andere mannieer heel snel vervelend) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
De oude Metallica vind ik het best. Op The Black Album staan nog wel een paar leuke nummers. De rest is duidelijk minder. the only pleasure is pain |
|
welke nieuwe metalicca?!?!?!? ze brengen niks meer uit en garage inc: alleen maar liedjes van jezelf coveren, triest hoor....... |
|
Het enige wat ik triest vind aan Metallica is dat ze nog steeds Metallica heten. Hun muziek heeft niets meer met metal te maken! |
|
Metallica... ze zijn vergeten waar ze vandaan komen en zijn voor ut grote geld gegaan. Van mij mogen ze weer onder die steen kruipen waar ze onder vandaan gekomen zijn Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Oude metallica is zeker , maar Load en Reload kan ik af en toe ook goed naar luisteren hoor. |
|
ouwe nieuwe alleen One en Nothing else mathers heersen Je moeder. |
|
oude nieuwe : het zijn een stelletje ouwe zakken geworden die beter kunnen stoppen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Wat mij betreft is ALLE METALLICA ROCKallica (die nieuwe band van Larz en Jamez) Na the BlackAlbumhadden ze gewoon hun naam moeten wijzigen..... |
|
Ouwe shit: zeer vet! Alles tot-en-met the black album klinkt echt als Metallica... De cds daarna vind ik wel cool, maar klinkt gewoon niet als Metallica! |
|
De cd's load en reload kan ik ook wel luisteren, als ik oordoppen indoe. Die cd's zijn gewoon om te Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Metallica rules! na black album ook nog wel enigszins maar over master en ride kan niemand heen maar toch liever black, death of slayerrrrrthrash ik hou nie zo van bands als maiden en iced earth etc. so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Metallica... geweldig heerschende muziek, tot aan The Black Album... vanaf toen was het niet veel meer... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: amen na black album valt het meer in de category live/R.E.M. Wat opzich niet slecht is, alleen niet meer of [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 14-12-2001 2:39] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |