|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*noemt het metal |
|
-schijt- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: fukk wacht jij maar mannetje |
|
en drums ook, voor zo'n werelddrummer zeg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: dat wel ja, en het werk van Hammett is ook ruk |
|
Download het nummer anger...en oordeel zelf. Het si complete bagger geworden.. maar dat is mijn mening |
|
quote: je kan de cd niet beoordelen aan de hand van 1 nummer |
|
Ik heb de cd nu ook gehoord en heb dubbele gevoelens over dit product. Ik vind de nummers zelfs wel meevallen. Er zitten best lekkere stukken in de muziek, alhoewel het niet wereldschokkend is. er zitten wel veel moderen invloeden maar ik kan S.O.A.D. ook wel hebben Maar de productie!!!!!!! hoe kunnen ze zo iets ooit vrijgeven. Ik krijg echt de neiging om aan de regelknoppen van de stereo te gaan draaien. ongelooflijk wat een misser. verder deugt de zang voor geen kanten. zonde want nogmaals, de muziek valt best mee. ik ben benieuwd. de voorspellingen van A. Verhuyzen raken kant noch wal en ik ben benieuwd hoe lang metallica nog zal bestaan. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-06-2003 19:49] |
|
Als ze zo doorgaan met het verslijten van bassisten kunnen ze wel nokken. Ik ben het trouwens heel erg met je eens over die dubbele gevoelens |
|
waarom zit iedereen te zeuren over nu-metal als ze het zelf geneens Metal meer noemen En trouwens, ik hoor (op MTV Icon na) geen rap troep er doorheen of zo. En James staat ook niet poserig ritmysch te schreeuwen of zo. Ik zelf vind het album erg wennen. De kracht die we van hun oude albums kennen zit er niet in, maar misschien zit er iets anders in, daarvoor zou ik de CD vaker moeten luisteren. Maar met de DVD er bij zal dat wel lukken, ik vind bands vaak eerder goed als er beeld bij is. (En de Metallica van nu lijkt haast een nieuwe band) |
|
jah k heb vanochtend st. anger gekocht en t is echt niet verkeerd. wel veel keiharde stampriffs maar k kan dr ckers mee leven , en dan is t wel jammer dat net mn dvd speler t niet goed doet yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: waar? |
|
quote: Vin het nog knap dat je er nog iets in hoort, ik denk dat het de hype en zorgvuldige marketing strategie is, iedereen verwacht er wat van..... ik ben bebnieuwd hoe iedereen er over een jaar over praat, Load vond iedereenin het begin ook goed (en dat was iig nog goed geproduceerd!!) en moet je nu eesn horen nou ja we zien het wel HAHAHA, er waren er al 1,7 miljoen in pre order verkocht dus verkopen zal ie wel! |
|
Heb de CD, WOW best wel goed.. brute riffs in My World, Invicible Kid, Unnamed Feeling, Dirty Window.. |
|
arrebar lacht iedereen maar denken dat metallica weer hard zou worden whahahahahahahaha "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja, dirty window had wel wat, ik weet alleen niet waar bas_bin_laden die harde riff's vandaan haalt |
|
quote: BRUTE RIFFS.....waar????? wel eens naar de nieuwste Testament geluisterd???? |
|
LOAD SOAD zie je dat metallica banden heeft met soad "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
AAAAAAAAAAaaaaaaaah! |
|
quote: wel eens naar Annihilator - Carnaval Diablos geluisterd???? |
|
quote: nou ik vind MetallicA nog steeds even bruut, en kewl als vroeger, alleen kunnen de albums niet allemaal op elkaar lijken, maar dat is logisch |
|
quote: nee, nee, ik ben ongevoelig voor hypes (denk ik van mezelf) maar de versnellingen vind ik soms best wel cool. maar de afspeel ratio st.anger: de eerste drie = 1:1.000.000 ofzoiets voorzie ik. |
|
quote: ja maar niet ieders mening neem ik even serieus, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nou het heeft iig niets met thrash of speed metal te maken IMO! Ik vind het eigenlijk nog slechter dan load dat rockte nog op een bepaalde manier! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |