|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kansloze discussie dit I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
daar heeft het niets mee te maken ik heb ook kort haar so what (om in metallica termen te blijven) maar de muziek is gewoon een grap |
|
Kijk het irritante aan veel mensen hier is dat ze commerciele bands niet goed (willen) vinden. Zodra ze bekend zijn zijn ze al meteen slecht want ze zijn "commercieel" Metallica heeft er wel hard voor gewerkt. |
|
zijn jullie letterblind? |
|
quote: In een ideale wereld schrijven jij en I.G de review voor zware metalen. Ik denk dat dat een zeer uiterst vermakelijk stuk gaat worden. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-06-2003 20:39] |
|
HAHAHAHAHA Edmonton Sun: METALLICA Are Metal Dinosaurs In Turmoil - June 5, 2003 Mike Ross of the Edmonton Sun reviewed METALLICA's new album "St. Anger", giving it three out of five stars. Ross writes, "METALLICA has obviously tried very, very, very hard to make an album that sounds wild and raw. What fans will get instead with "St. Anger" — in stores [Thursday] — is a cluttered snapshot of heavy metal dinosaurs in turmoil and peril. The big money, the big egos, the lawsuits, the disgruntled former bass player, the lead singer in rehab — it all must've taken a terrible toll." Read more, including his track-by-track review, here. |
|
quote: Nee ik wil wel thrash recenties schrijven voor zware metalen doe ik nu ook al voor het heavy metal maniacs magazine, HAHAHAHAHA |
|
Aan IronGlory : Nee ik heb het over de gitaarmerk ESP. |
|
*valt van z'n typestoel |
|
quote: daar wil ik lid van worden |
|
quote: zo kom je over |
|
quote: o, nou, het is niet zo, ik vind bijvoorbeeld Frantic wel een lekker nummer en dirty window kan ik ook waarderen //edit: o, je bent nog maar 16, je hebt nog veel te leren [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-06-2003 20:43] |
|
quote: link AUB. heb je de nieuwe Agent steel al gehoord? ik nog niet |
|
quote: dat kan, en metal blade jij komt ook op een bepaalde manier over! als een enorme metallica fan die er nog niet helemaal aanwil LOL! |
|
quote: www.heavymetalmaniacs.com |
|
quote: Order of the Illuminati? |
|
quote: moet jij nodig zeggen,, jij bent maar 2 jaar ouder |
|
quote: Ik dacht al dat je nog vrij jong was en een enorme metallica fan aan je reacties te horen..... Maakt niet uit joh als jij het goed vind wees er blij mee! |
|
Jij zegt dat ie nog veel moet leren he? Dan vraag ik me af wat jij allemaal voor nutigs heb geleerd in je leven |
|
quote: Ja, die wil ik echt per se hebben. Agent steel is een van de beste speed bands in de wereld. "Masters of metal, Agents of steel" |
|
quote: schijnt nogal moeilijk te zijn (moet voorgesteld worden enzo, oja en ben nogal jong voor een Maniac ) |
|
quote: |
|
quote: muziek |
|
Ik niets ben nog steeds metal uitschot HAHAHAHA |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |