|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik zag net die clip weer op mtv, ik zei het tegen m'n vrouw en ze was er het helemaal mee eens. live daarintegen! Oud Vuil. |
|
komt vooral door het oude werk |
|
Ik heb het nieuwe album nu ook eindelijk helemaal gehoord. Ach, het klinkt allemaal wel aardig hoor, maar als een andere band deze cd had opgenomen hadden ze er nooit wat mee bereikt. Maar nu het Metallica is is het ineens iets speciaals. Mijn ding is het in ieder geval niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik heb st anger clip nu enkele keren volledig gezien/beluisterd, en ik vind er nog steeds niets aan. De cleane stukken passen er niet in, zang en drum staan me niet aan en het nummer blijft maar zichzelf herhalen ... Dacht op basis van kritieken dat de rest van het album beter was, maar het klinkt vooral als 'meer van hetzelfde'. Verder sluit ik mij bij XnegativeX aan: moest deze cd niet van Metallica zijn, keek er geen hond naar om ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Gisteren heb ik ze live gezien op Rock Werchter en het was ronduit fantastisch! Zowel de show, de zang, het gitaarspel..alles gewoon! Op zich had ik er niet veel van verwacht door al de negatieve kritiek die ze krijgen, dit nu totaal onterecht naar mijn mening. De nieuwe cd vind ik ook gaaf, vooral St Angel, en juist door die verschillende nuances. [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 29-06-2003 22:24] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Angel is dat een nieuw nummer van ze? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
LOL! ja ik hoorde dat ze live nog altijd vet zijn, maar ja mijn mening over St Anger wete jullie allemaal HAHAHAHAHAHA......... |
|
quote:HUMOR Sorry hoe kan ik dat nu zo fout daar neerzetten 'k bedoelde dus st ANGER!!! Maar het blijft een vet nummer hoor [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 29-06-2003 22:45] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: vette plaat he Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja, live zijn ze zo goed omdat ze voor het overgrote deel alleen maar oude nummers spelen. Ik heb hun optreden op Rock am Ring (als ik het goed heb) op MTV gezien. Ze speelden niks van Load en Reload, ze speelden gelukkig maar 2 nummers van St. Anger en de rest van de playlist was gewoon geweldig. Blackened, Welcome Home (Sanitarium), need I say more? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, vertel eens.... |
|
Als ze live alleen maar oude nummers spelen vinden St Anger blijkbaar zelf ook erg kut. |
|
quote: Hoe zou je zelf zijn. Met zo een album loop je niet tekoop . |
|
quote:Ik ? Ik ben zo commercieel als een Belg, ik zou allang een duet met Britney hebben gedaan. |
|
quote: Zo commercieel als een Belg ? Nu was ik bijna vergeten wat een zeikzak jij bent, kom je met zoiets af. |
|
quote:.. en toen kwam het koekiemonster en die zei : HAP |
|
Ze hebben wel nummers uit het nieuwe album gespeeld en die waren naar mijn mening wel super stoer...heel het concert trouwens! En ik was niet weg van Metallica voor gisteren. Logisch toch dat ze grotendeels ook oude nummers spelen. Daar zijn ze mee groot geworden..en mensen verwachten die songs! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Wel, daar verschillen wij dus duidelijk van mening. Dat concert op MTV was voor het overgrote deel echt goed, de nummers van het "black album" waren iets minder, maar die 2 nummers van St. Anger vond ik (maar dat is mijn persoonlijke mening) echt om te huilen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
en wat schreeuwt ie ? alcohOOOOOOOOOOOOl ! |
|
Hij kijkt alsof ie een olifant probeert te pijpen. |
|
quote: mooie foto Sharteel ! heeft James z'n Explorer ingewisseld voor een verfijnder model ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
hebben jullie ook niet het idee dat de intro van The Struggle Within een left-over was van ...And Justice For All? |
|
omg wat is die nieuwe plaat klote. zzz |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |