|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wow, ik begin die nieuwe steeds beter te vinden! |
|
LOL Lars SUX! |
|
Ja de drums zuigen hier als ik weet niet wat.. |
|
hehe, zo had ik me lars wel voorgesteld ja |
|
heheh lezersoordeel st.anger van uptomusic.com Lezersoordeel: Score: 9.5/10 ik gaf een 1 en nu is het een negen |
|
sars ulrich is een gore kut-drummer Trieste gast |
|
uuh rob speelt niet eens op dat hele album,die 2de zang is james en/of kirk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:neen hij sukt echt niet, maar hij sukt wel opzettelijk op deze nieuwe kutscheedee, verdomme toch Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Het is wel duidelijk dat Metallica DE favo band is van menig zm-er!! Metal up your Ass ps : de cd is blijven hangen op de 7 bij mij. Toch een lekker plaatje, smaakjes verschillen! |
|
Ik vind 'm ook wel lekker. Alleen het is gewoon geen Metallica. Alleen aan James' stem herken je ze nog. Frantic en St. Anger zijn op zich hele goeie nummers. Ze knallen tenminste weer! Positief is iig dat ze er weer zin in hebben en dat hoor je. Dus wie weet is de volgende plaat weer een knaller! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
HAHAHA een knaller...metallica????? voor mij is het een regelrechte 3 hooguit, en de achtergrondvocalen schijnen wel degelijk van Rob Trujillo te stammen! dat las ik althans ergens! |
|
quote: Tsja...ik ben een optimist [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 11-06-2003 15:33] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
HAHAH ja dat blijkt LOL! OK loop naar je CD kast ?(met een paar bierthjes op) trek je srake jeans aan en een verwassen "kill em all" shirt waan jezelf in 1986 en trek "master of puppets" uit je kast daar heb je je knaller! |
|
quote: op een schaal van 1 tot 5? ik ben trouwens wel zeer nieuwsgierig naar agent steel. is vast |
|
quote: rob kwam in de band terwijl st anger al klaar was Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind hem heel leuk, al schijnen er betere te zijn... Vooral nr 9, "Unnamed Feeling" heerscht! En Frantic-tic-tic-tic-tic-tic-tac!!! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Frantic vind ik juist zo slecht.. Unnamed Feeling valt wel mee, Dirty Window ook, dat was het zo'n beetje |
|
St. Anger Facts: St. anger is in de volgende landen binnengekomen: Japan: Plek nr 1 Noorwegen: Plek nr 1 Nederland: Plek nr 3 Finland: Plek nr 1 Engeland: Plek nr 3 totaal verkocht in de 1e week: 416,000 in Amerika 227,000 in Canada 538,000 in Europa azie komt binnen kort ook je moet rekenen op zo'n 1,5 miljoen in de eerste week Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
grr waar blijft die studiefinanciering wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Onion is een MetallicA groupie Excusenik, die faggots verkopen zoveel vanwege hun marketing afdeling en omdat iedereen hartstikke nieuwsgierig is. Over een maand staat weer de helft op eGay in de verkoop. |
|
Hopelijk controleren die mensen ooit nog eens echte metal. |
|
MetallicA blijven niet hier bij hoor,, dat was gewoon omdat ze in zo'n bui zaten, normaal maken ze deze soort muziek niet (duh) |
|
quote: Nee een schaap, ga je moeder onder de voetzolen kietelen man. Lars op de koekblikken, mooi, ja en natuurlijk hoopt men vurig dat One part twee ooit word opgenomen of misschien wel Kill em Will op herhaling. Mooi dus niet, Metallica voert de luisteraar naar ongewenste produkties, de liefhebber van een mooi geluid zijn mooi genaaid en dat is maar goed ook wat zeg ik dat moet gevierd worden. St Anger is echt anger geworden. En wie hier niet achteraan sluit moet zich schamen en mag niet aan de Metallica quiz meedoen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |