|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: u r so right. Oud Vuil. |
|
jeeej de singels zijn uit incl ramones covers ben wel benieuwd hoe ze klinken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik niet, hou niet van de Ramones ... wanneer komt het Fields of Rock gebeuren op tv???? weet iemand dat? some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
zou het niet weten,check mtv.nl Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nou, ik heb dat St.Anger nou een aantal keer beluisterd... Ik moet zeggen dat er een aantal sterke nummers opstaan, maar het merendeel wordt na een tijdje toch echt vrij kut. beste nummers op de CD zijn imho: -Shoot me Again, tof refrein, simpele riff, maar doeltreffend -The Unnamed Feeling, echt een belachelijk goed nummer, één van Metallica's beste ooit. -Sweet Amber, leuk, meer niet -St. Anger en Frantic gaan gewoon door voor fijne liedjes. nou, halve CD toch nog gehad |
|
Eerste stukje van interview met Metallica (Hetfield) in de Veronica Gids; St. Anger zal er bij veel fans behoorlijk inhakken, gezien de muzikale wendingen die jullie de afgelopen jaren gemaakt hebben. Hoe denk je dat de gemiddelede Metallica-fan op dit album zal reageren? "Moeilijk te zeggen. Het is een album met veel agressie, en het is compact en energiek. Maar het is ook een kwetsbaar album. Een expressieve plaat, maar zeker niet geweldadig. Aan de ene kant wil ik de luisteraars omverblazen met dit album, aan de andere kant wil ik gewoon lekker muziek maken en gelukkig zijn." Bazzio Attacks!!! |
|
muziek maken en gelukkig zijn tja, wie wil dat niet. |
|
quote:Kerel klinkt echt als een rehab hippie |
|
quote: En aangezien in de muziekbusiness geld nog steeds heel gelukkig schijnt te maken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: softie vind zelf my world wel een lekkere riff hebben swingt wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Misschien moet jij maar nu-metal gaan luisteren |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1831&page=28 |
|
Godverdomme, heb net die clip van metallica gezien en vind het zo slecht nog niet. St anger is goed nondedju! mvg wk10 |
|
er stond een artikel over metallica in het NRC, jaja cultuur sectie, mooie foto van Lex Ulrich erbij |
|
quote: jezus, zitten je oren vol met stront ofzo. Snap niet dat serieuse metal luisteraars dit nummer goed kunnen vinden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Godverdomme JA ik vind het goed en NEE het kan me geen reet schelen dat ik daarom geen "serieuse metal luisteraar" (hoe nichterig geformuleerd) meer ben PUNT mvg wk10 |
|
quote: ok, ik zal er zeker niet wakker van liggen. Waardeloos is wat ik ervan maak "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
die St. Anger clip vind ik helemaal niks.. lipsync blijft blijkbaar moeilijk |
|
St. bagger is nog slechter dan de rest van dat kutalbum. Dan hoor ik nog liever Nigga-shit. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 28-06-2003 20:38] Bazzio Attacks!!! |
|
ik blijf het raar vinden, dat in de coupletten er bijna geen gitaren te horen zijn, alleen maar drums en bekkens. alleen de breaks en hier en daar een riff kun je goed horen, maar daarna zompt het als een mongool. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-06-2003 20:46] Oud Vuil. |
|
Welkom tot de wondere wereld van de Nu-Metal. Bazzio Attacks!!! |
|
Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |