|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Net maar weer eens geluisterd, maar vind er nog steeds niets aan... |
|
Grappig om te zien hoe metallica fans het geen reet uitmaakt wat ze uitbrengen! Ik snap het niet ze zijn zoooo honkvast alleen omdat ze metallica cool vinden zullen ze die band nooit afvallen ondanks dat ze de nieuwe plaat diep van binnen waarschijnlijk ook niet goedvinden. Ik kan er niet bij, wees eerlijk het si net SOAD/Disturbed/Godsmack dat het dat publeik aanspreekt kan ik me voorstellen. En dat je als metallica fan metallica niet wil afvallen kan ik in beperkte mate ook nog begrijpen maar zeg dan gewoon dat je de oude platen goed vind, ze zijn nu helaas niet eesn een schim meer van wat ze waren! Ik heb gisteren die clip nog ens gedownloaded, hard is niet, goed is ook niet de zang is echt kantje boord en er zit ook niet echt een kop en staart aan. Natuurlijk is het een hoogst proffessionel clip waar weer miljoenen in is gestoken ja het ziet er best gelikt uit maar dat neemt niet weg dat de muziek benedenmaats is en daar gaat het om! Echt ik vind disturbed nog beter! dat las ik ook in een van de eerste recenties metallica probeert nu nog mee te komen maar helaas zijn ze daarin gefaald ze zijn de hardste/beste/snelste allang niet meer en nu eerder trendvolgers dan setters! TRIEST |
|
quote: haha! ik ben echt wel een 'tallica fan, maar het boeit me wel wat ze uitbrengen, Black Album vond ik al minder, maar vanaf Load vond ik het gewoon RUK en daar heb ik ook een uitgesproken mening over. quote: exactly my point!] quote: ik vind het jammer, er zitten bijna geen technische hoogstandjes in quote: LOL dat nou ook weer niet. Over die trendvolgers is wel waar, hoewel je toch nog wel stukjes "MetallicA" herkend. |
|
Je bespaart jezelf 'n boel ellende door gewoon geen fan van een band te zijn, maar fan van bepaalde platen of nummers. En in het geval van Metallica, ben ik fan van Kill 'em All, en dan in het specefiek van "Four Horsemen" verder kan ik Master of Puppets ook goed verteren. |
|
Natuurlijk kan je elke schande vermijden door alleen fan te zijn van een aantal riffs. |
|
quote: |
|
hghjy [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 02-06-2003 13:54] |
|
Ja het valt me op dat veel metallica fans altijd overdreven loyaal zijn aan "hun" band terwijl de band dat absoluut niet aan de fans is! |
|
quote: dank je |
|
quote: Moet je fan worden van Manowar (nee, niet Gayowar), die zijn uiterst loyaal naar hun fans toe. |
|
Manowar is wat anders, iig hebben ze nooit en sellout plaat uitgebracht, of het moet fighting the world zijn! Verder vind ik hun stage act op sommige puntenook niet kunnen maar dat heeft hier verder niet veel mee te maken! |
|
quote: Maar ja ook die hebben en boel nummers waar ik niet echt vrolijk van wordt... Maar ook een paar ranzig geniale zoals; Guyana, Battle Hyms, Bridge of Death, Black Wind, fire and steel. En "Army of Immortals" wat speciaal voor en over de fans geschreven is. |
|
Ik snap nie wat er nou anders is met Metallica dan met andere bands. Als het nieuwe nummer niet goed was had ik het gewoon gezegd. Hetzelfde bijvoorbeeld met Iron Maiden. Als straks de nieuwe cd niet goed is dan zal ik dat ook zeggen terwijl ik gewoon een fan ben. Misschien dat de rest van de nieuwe cd (van Metallica) gigantisch tegenvalt, dan hebben ze in elk geval 1 leuk nummer erop .. haha Met Manowar kan je nooit mislopen, elke plaat is toch hetzelfde (maar wel geweldig) some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Ik hoor het donderdag allemaal wel (hopelijk ). |
|
Ik vind St.Anger gewoon goed.. en het kan me niet schelen wat jullie daarvan vinden [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 02-06-2003 19:29] |
|
quote: heb je hem al gehoord dan? |
|
Niet helemaal natuurlijk.. maar wel wat promo's enzo.. ik weet dat dit niet hun beste album wordt.. maar ik vind het toch wel redelijk goed |
|
wacht maar totdat je de hele versie hoort |
|
St. Anger komt paar dagen eerder uit. Nieuwe releasedatum is nu 5 juni... bron: http://www.metallica.com |
|
quote: oeh, als orion dat hoort... Oud Vuil. |
|
Als de rest van de nieuwe cd net zo klinkt als die clip, dan zou ik 'em nog niet met geld toe willen hebben. Als alle schapen nou eens de nieuwe Anthrax zouden beluisteren, voordat ze blind St. Anger aanschaffen.... Murder in the front row....... |
|
quote: quote: |
|
Das ook toevallig, dat donderdag 5 juni is! |
|
quote: das knap. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |