|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: uhr doet je armpje nog zeer ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hehehehe Kuttekop! "Sehnsucht" |
|
He bah, huilende mannen |
|
quote: Uhr neej ik huil echter niet... "Sehnsucht" |
|
He bah, happende mannen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja happen ben ik wel weer goed in "Sehnsucht" |
|
Hoe was het optreden van Slipknot? |
|
quote: Da's toch pas in Juni of zo? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:link doet ut niet |
|
quote: mijn fout. |
|
quote:\ KUT!!! hijs zeker overvol ofzo eind van middag deed hij het nog prima Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Cool! Volgens mij heeft Metallica de maker van die site een proces aangedaan of zo, want ik ben een paar uurtjes geleden nog op die site geweest... quote: Hij is niet overvol. Voor zover ik het kan inschatten, is die hele site gewoon van de server afgeflikkerd... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-01-2004 23:41] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
trouwens wel af en toe veelste overdreven bas erin geflikkert, een meestal hoor je het verschil niet. Beetje overbodige site dus |
|
quote: |
|
Wie weet had je die schoppen na dan wel verdiend? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Was wel cool! 1 grote pit in de HMH! Was alleen wel jammer dat ik nog een paar keer voor mn bek werd geslagen terwijl het nummer afgelopen was En ik verloot mn bril nog een keer Maar was wel cool om ze een keer live te zien dus! "Sehnsucht" |
|
quote:Ikke jou nie begrijppe |
|
quote: Wie wel? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:Goede vraag mijn beste, goede vraag |
|
quote: Cheerz mate! hehehehehehe (tijd voor msn toevallig?) They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:(moet bijna eten gaan koken, dus dat is even geen optie , daarna wel!) Goed, Metallica...hmm...het werk VOOR "Black Album" regeerd, en sommige andere nummers kan ik ook nog wel waarderen! |
|
Is goed maat spreek je daarna Idd, alles voor Black Album heerscht gewoon zwaar They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Als jij mij nie kunnen begrijpen jij een paar topics terug ook lezen! Dan jij mij wel kennen begrijpen! Neem er nog maar 1 van mij dan he! "Sehnsucht" |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |